Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Nefertiti
Skrevet

Hvilke renseprodukter og andre ansiktsprodukter bruker dere? Og hva hjelper de mot? Er de bra?

Jeg selv bruker Dermalogica special cleansing gel og body shop sin e-vitamin ansiktskrem. E-vitamin øyenkrem og av og til Skin prep skrub fra Dermalogica.

Jeg er veldig fornøyd med disse produktene egentlig, men har alltid lyst å prøve nye som kanskje er enda bedre :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Spacegirl
Skrevet

Jeg bruker Nivea Visage Refreshing Water Cleansing Gel og Body Shop sin Blue Corn Scrub Mask. En gang i uka (vet ikke hva det kalles, så får bare beskrive det) koker jeg opp vann, heller det i en bolle, har oppi noen dråper sitron-olje og holder ansiktet over med et håndkle over for ikke å slippe ut dampen. Dette er kjempe-effektiv, åpner porene og renser huden. Anbefales!

Gjest Gjesta
Skrevet

Til rens bruker jeg enten Ultracalming Cleanser fra Dermalogica eller Gentle Cleansing Foam fra Shiseido The Skincare. Jeg har tørr og litt sensitiv hud.

Og en haug andre produkter....MD Formulations Facial Cream, Hydramax+ Moisture Boost Cream, Dermalogica Intensive Moisture Balance, Danné Seba-E fuktgivende olje, øyenkremer fra Dermalogica og Exuviance, Multivitamin Power Recovery Masque som nattkrem, Multivitamin Power Concentrate (men har en pause nå fordi jeg ble tørr av dem).

Ikke alt samtidig, da :)

Jeg er skincarejunkie av dimensjoner.... :oops:

Skrevet

Nefertiti, jeg bruker Dermal clay cleanser. men hva som er best til hudtypen din vet jeg ikke. Special cleansing gel passer alle hudtyper da og er ganske safe å bruke :rosasmil:

Skrevet

Jeg bruker Olay Moisture Balancing Face Wash i dusjen hver morgen, og Nivea Extra Gentle Eye Makeup Remover for å fjerne sminke om kvelden (bruker bare sminke rundt øynene + lipgloss). I tillegg bruker jeg Olay Touch ansiktskrem. Synes det er veldig bra, og har aldri hatt behov for ørtogførti forskjellige produkter.

Gjest gjest1
Skrevet

Har sensitiv hud og bruker ultracalming cleanser fra Dermalogica. Denne fjerner også øyemakeup (dog ikke vannfast, de få gangene jeg bruker det, fjernes den med jojoba-olje).

Fuktighet får jeg med Dr.Hausckha sin rosekrem på vinteren, og kvedekrem på sommeren.

Trenger huden min litt extra glød og pleie, tar jeg en maske med Dermalogica multivitamin power recovery mask.

Jeg holder meg unna ALT som inneholder mineraloljer, og dette gjør underverker med min min hud!

Gjest Anna in Wonderland
Skrevet

Er litt utro jeg...Kjøper ny renseprodukt hver gang. Bruker nå Happyderm fra L`oreal som jegf forsåvidt er fornøyd med. Tar bort all sminke, men kan føle at huden blir bittelitt stram etterpå.

Gjest Anonymous
Skrevet
Er litt utro jeg...Kjøper ny renseprodukt hver gang. Bruker nå Happyderm fra L`oreal som jegf forsåvidt er fornøyd med. Tar bort all sminke' date=' men kan føle at huden blir bittelitt stram etterpå.[/quote']

Det er vel pga. at du har tørr hud, eller at denne Happyderm fra Loreal ikke passer hudtypen din, og gjør den tørr? Eller det kan være du bruker for varmt vann....

Gjest Anonymous
Skrevet

Bruker hverken renseprodukter eller hudkremer jeg. Fjerner sminken med vann.

Har myk og fin hud, og har aldri hatt behov for kremer og slikt.

Skrevet

HAr kjøpt rensekremer fra Kanebo, samt IB-serien til Kanebo for lotion og fuktighetskrem.

Har hatt problemer med urenheter og enkelte kviser, men etter 1 mnds bruk ser det ut til å gå mot bedre tider.

Har stor tro på at man får det man betaler for . Men har man ikke spesielle problemer, funker sikkert billig-merkene bra.

Gjest Anonymous
Skrevet
Bruker hverken renseprodukter eller hudkremer jeg. Fjerner sminken med vann.

Har myk og fin hud, og har aldri hatt behov for kremer og slikt.

Tviler på at du får bort alt med mindre du skrubber(og dermed skader huden) noe skikkelig.

Gjest Cuddly
Skrevet

Dermalogica Special Cleansing Gel, Dermalogica Skin Prep Scrub og Simple øyesminkefjerner (på flaske - desidert favoritt!)

Ellers går det mye i Eucerin 5% karbamid ansiktskrem, og litt Dermalogica-krem (bruker opp rester).

Til selvbruning 1-2 ganger i uken bruker jeg Comodynes servietter.

Skrevet

Bruker Nivea Hydrating Cleansing Milk, og det rosa ansiktsvannet.

Gjest Turi
Skrevet

Estee Lauder Splash away er det beste for min hud, har prøvd mye (Blandingshud med fet t-sone og tørr ellers).

Bruker rensevannet til.

Prøvde å bytte den ut for et halvår siden med ikke bra konsekvenser...

Ellers Clarins produkter, Gentle Exfoliator peeler, leiremaske, fuktmaske, øyekrem, dag og nattkrem.

Nivea et eller annet for å fjerne øyesminke.

Gjest Aurélie
Skrevet

Special Cleansing Gel fra Dermalogica, av og til kombinert med Daily Microfoliant, Øyensminkefjerner fra Decleor, Intensive Eye Repair om natten, All about Eyes på dagtid, Decleor Hydra Mat i t-sonen på dagtid, Dermalogica Skin Smoothing krem i resten av ansiktet, også om natten, eller en nattkrem fra Clarins eller Christian Dior. Nærmer meg 25 år og har ikke snev av så mye som en tørrhetsrynke. Har eksempelvis vært svært nøye med å bruke en tilpasset øyenkrem fra jeg var rundt 18 år gammel.

Gjest Odense
Skrevet

Dermalogica ansiktsvask, krem og øyekrem. Clinique ansikts vann og peeling..

Skrevet
Nærmer meg 25 år og har ikke snev av så mye som en tørrhetsrynke. Har eksempelvis vært svært nøye med å bruke en tilpasset øyenkrem fra jeg var rundt 18 år gammel.

Jeg er snart 27 og har heller ikke en eneste rynke, og jeg har aldri brukt øyekrem i hele mitt liv, kun vanlig fuktighetskrem hver morgen. Jeg tror sunt kosthold, mye vann, arv o.l. teller mer enn kremer.

Gjest Gjesta
Skrevet
Jeg er snart 27 og har heller ikke en eneste rynke' date= og jeg har aldri brukt øyekrem i hele mitt liv, kun vanlig fuktighetskrem hver morgen. Jeg tror sunt kosthold, mye vann, arv o.l. teller mer enn kremer.

Arv, at man ikke røyker eller utsetter huden for for mye UV-stråling er helt klart de aller viktigste faktorene når det gjelder hudaldring. I tillegg til hudtypen man er født med. Hvis man har tynn og tørr hud i utgangspunktet, er man mer utsatt, og bør beskytte huden ekstra godt.

Gjest Aurélie
Skrevet

Jeg er snart 27 og har heller ikke en eneste rynke, og jeg har aldri brukt øyekrem i hele mitt liv, kun vanlig fuktighetskrem hver morgen. Jeg tror sunt kosthold, mye vann, arv o.l. teller mer enn kremer.

Det er klart at det er mange andre faktorer som spiller inn. Jeg soler meg f.eks. svært sjelden, hoppet ikke på "solariums-bølgen" som tenåring etc. Så jeg gjør endel ting for å ta vare på huden min, bl.a. å bruke forebyggende kremer. Bedre føre var enn etter snar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...