AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #1 Skrevet 15. juni 2019 Kjøpte et brød for et par dager siden, også Hadde den vist mugnet allerede! Det så jeg ikke da jeg ga minste på 1 1/2 år. Og da jeg l amerke til det så hadde hun slukt maten, var mugg på skorpa bare... Mugg på selve skiva var det ikke da jeg ikke så noe når jeg smurte pålegg på den men huff er vel ikke farlig for disse eller? Anonymkode: 858c5...8ef
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #2 Skrevet 15. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kjøpte et brød for et par dager siden, også Hadde den vist mugnet allerede! Det så jeg ikke da jeg ga minste på 1 1/2 år. Og da jeg l amerke til det så hadde hun slukt maten, var mugg på skorpa bare... Mugg på selve skiva var det ikke da jeg ikke så noe når jeg smurte pålegg på den men huff er vel ikke farlig for disse eller? Anonymkode: 858c5...8ef Ikke farlig, men kan nok hende hun blir dårlig i magen. Anonymkode: 1be0d...617
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #3 Skrevet 16. juni 2019 På 15.6.2019 den 6.53, AnonymBruker skrev: Kjøpte et brød for et par dager siden, også Hadde den vist mugnet allerede! Det så jeg ikke da jeg ga minste på 1 1/2 år. Og da jeg l amerke til det så hadde hun slukt maten, var mugg på skorpa bare... Mugg på selve skiva var det ikke da jeg ikke så noe når jeg smurte pålegg på den men huff er vel ikke farlig for disse eller? Anonymkode: 858c5...8ef Du bør jo etter dette begynne å se på maten før du serverer barnet ditt mat? Mugg er både allergifremkallende og giftig. Giftstoffene kan lage trøbbel for både lever og nyrer, derfor skal ikke mennesker og særlig ikke små barn serveres mugg verken i maten eller i luften de puster inn. Du kan søke opp Kleveland Ohio case. Anonymkode: bb4c8...f2a 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #4 Skrevet 16. juni 2019 På 15.6.2019 den 8.53, AnonymBruker skrev: Ikke farlig, men kan nok hende hun blir dårlig i magen. Anonymkode: 1be0d...617 Takk! Roet meg litt ned den dagen, gikk heldigvis bra:) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du bør jo etter dette begynne å se på maten før du serverer barnet ditt mat? Mugg er både allergifremkallende og giftig. Giftstoffene kan lage trøbbel for både lever og nyrer, derfor skal ikke mennesker og særlig ikke små barn serveres mugg verken i maten eller i luften de puster inn. Du kan søke opp Kleveland Ohio case. Anonymkode: bb4c8...f2a Ser alltid på maten, og den skiven så og luktet helt vanlig, men det var mugg på noen andre skiver, 3 skiver av brødet var spist dagen i forveien så det var mye brød igjen... men forventet ikke å se mugg på et to dagers gammelt brød heller Heldigvis så har det gått fint:) Anonymkode: 858c5...8ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå