AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #1 Skrevet 15. juni 2019 Er det bare meg, eller har 98% av alle kvinnene veldig fine bilder? Føler at de fleste er ut av min liga Ble singel i slutten av november og er nå tilbake på sjekkemarkedet. Mann i begynnelsen av 30 årene. Anonymkode: d1aaf...5dd 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #2 Skrevet 15. juni 2019 Jeg er sikker på at du har masse flott å by på for en heldig dame! 😊 Anonymkode: cb7a5...386 2
SunnivaOslo Skrevet 15. juni 2019 #3 Skrevet 15. juni 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det bare meg, eller har 98% av alle kvinnene veldig fine bilder? Føler at de fleste er ut av min liga Ble singel i slutten av november og er nå tilbake på sjekkemarkedet. Mann i begynnelsen av 30 årene. Anonymkode: d1aaf...5dd Tenk litt kritisk da. En jente kan lett bli en babe ved å sminke seg og bruke diverse "effekter" som push up og øyevipper for å se bedre ut. Jeg har en vennine som er utrolig vakker og pen, med sminke. Uten sminke er hun full av kvisearr og har faktisk ikke øyebryn (barbert bort). Når hun viser seg ute er hun en skikkelig babe men når man ser henne under all fasaden kan man kategorisere henne som mindre pen. Jeg mener, man kan sminke seg slik at man ser ut som en kjendis. 4
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #4 Skrevet 15. juni 2019 ALLE kan lære seg å ta fine bilder, så bilder sier ikke så veldig mye. Men om de er penere, enn du er kjekk: kvinner velger som regel menn som er akkurat litt styggere enn dem selv. Anonymkode: f97d6...fa7 3
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #5 Skrevet 15. juni 2019 Enklere å møte jenter irl enn Tinder. Jentene på Tinder tror alle sammen de selv er veldig pene Anonymkode: 84c00...a61 4
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #6 Skrevet 15. juni 2019 Mest sannsynlig er de ikke så pene som de er på bildene i virkeligheten.. Det blir brukt sminke og effekter, samt lys og vinkling for alle penga. Anonymkode: cf1d3...7f7
artigmedsex Skrevet 15. juni 2019 #7 Skrevet 15. juni 2019 Skal du på Tinder og er mann er denne artikkelen for deg. https://medium.com/@worstonlinedater/tinder-experiments-ii-guys-unless-you-are-really-hot-you-are-probably-better-off-not-wasting-your-2ddf370a6e9a Kortversjon. Slett Tinder eller brett opp ermene og vis deg fra din beste side. På Tinder er førsteinntrykket alt, og konkurransen knallhard. Du må få fram det aller beste av deg selv, og selv da må du regne med å jobbe hardt for å finne dates, om du ikke er blandt topp 10% attraktive menn, for da går alt mye lettere. 3
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #8 Skrevet 15. juni 2019 10 minutter siden, artigmedsex skrev: Skal du på Tinder og er mann er denne artikkelen for deg. https://medium.com/@worstonlinedater/tinder-experiments-ii-guys-unless-you-are-really-hot-you-are-probably-better-off-not-wasting-your-2ddf370a6e9a Kortversjon. Slett Tinder eller brett opp ermene og vis deg fra din beste side. På Tinder er førsteinntrykket alt, og konkurransen knallhard. Du må få fram det aller beste av deg selv, og selv da må du regne med å jobbe hardt for å finne dates, om du ikke er blandt topp 10% attraktive menn, for da går alt mye lettere. Tullball. Dette gjelder når dere går etter de peneste. Selvfølgelig blir konkurransen hard da. Jekk litt ned på krava og ikke vær så forbanna kresen så skal du se det åpner seg opp mange bekjentskaper😊 Anonymkode: c89a2...f5d 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #9 Skrevet 15. juni 2019 Damer er vel generelt flinkere til å ta pene bilder enn menn, og mange bruker masse filter osv. Anonymkode: 21e47...f3e 3
FactsOverFeelings Skrevet 15. juni 2019 #10 Skrevet 15. juni 2019 Har vært på 10-15 tinder dates i mitt liv, og ble skuffet av samtlige. Man kunne såvidt se at det var samme person som på bildene, men de var "jukset" med ja.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #11 Skrevet 15. juni 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det bare meg, eller har 98% av alle kvinnene veldig fine bilder? Føler at de fleste er ut av min liga Ble singel i slutten av november og er nå tilbake på sjekkemarkedet. Mann i begynnelsen av 30 årene. Anonymkode: d1aaf...5dd Det tror de damene også... Burde matchet med flere, men de tror de kan få noe bedre... Noe de ikke kan. Anonymkode: cccba...468
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #12 Skrevet 15. juni 2019 4 minutter siden, FactsOverFeelings skrev: Har vært på 10-15 tinder dates i mitt liv, og ble skuffet av samtlige. Man kunne såvidt se at det var samme person som på bildene, men de var "jukset" med ja. Det problemet hadde du ikke hatt om du ikke kun gikk etter de deiligste Instagram damene😊 Anonymkode: c89a2...f5d 2
FactsOverFeelings Skrevet 15. juni 2019 #13 Skrevet 15. juni 2019 7 minutter siden, AnonymBruker said: Det problemet hadde du ikke hatt om du ikke kun gikk etter de deiligste Instagram damene😊 Anonymkode: c89a2...f5d De matcher jeg heldigvis ikke med, så det er ittno problem. 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #14 Skrevet 15. juni 2019 Det er ikke sikkert det er mye vits for deg å være på tinder. Får du ingen likes så gjør du deg selv en tjeneste ved å slette hele appen. Tilbud og etterspørsel gjør at mange menn bare kan glemme å finne noen på tinder, er du en av dem bruker du heller energien et annet sted. Anonymkode: f11e2...871 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #15 Skrevet 15. juni 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det bare meg, eller har 98% av alle kvinnene veldig fine bilder? Føler at de fleste er ut av min liga Ble singel i slutten av november og er nå tilbake på sjekkemarkedet. Mann i begynnelsen av 30 årene. Anonymkode: d1aaf...5dd Ja men de fleste bilder er tatt med finere filter sånn at huden jevnes ut. Så ikke stress. De fleste er ikke out of your league. Er veldig mote å bruke filter som gjør huden pen og jevn og forsterker sminken litt. Anonymkode: ece4f...595
Gjest Juks Skrevet 15. juni 2019 #16 Skrevet 15. juni 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke sikkert det er mye vits for deg å være på tinder. Får du ingen likes så gjør du deg selv en tjeneste ved å slette hele appen. Tilbud og etterspørsel gjør at mange menn bare kan glemme å finne noen på tinder, er du en av dem bruker du heller energien et annet sted. Anonymkode: f11e2...871 Ja. Er man ikke blant topp 30% menn utseendemessig på Tinder så er sjansen for likes/match bortimot fraværende. Med mindre man har skikkelig flaks. Virker som om at enten får man flere hundre eller tusen likes, eller så får man ingen eller bare er par stykker.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #17 Skrevet 15. juni 2019 Husk at jenter er generelt flinke på selfies, kameravinkler, ansiktsuttrykk, poseringer osv for å se best mulig ut. Så vil jeg tro at det er litt redigering også. Jeg er singel og prøvde tinder i et par dager (likte det ikke), og ble litt overrasket hvor dårlige bilder mange menn brukte. Uflatterende kameravinkel, skitne joggebukser, merkelige ansiktsuttrykk. Så var det jo også de veldig polerte gutta, som jeg antok at ikke var noe for meg heller. Kanskje du må fokusere mer på hva de gjør på bildene, eller bio, som viser hvem de er, hvilke interesser de har osv. ikke kun fokusere på utseendet for da tror jeg du kan bli overrasket når dere møtes. Selvsagt er jo noen jenter vanvittig pene og da. Anonymkode: cdad6...332 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #18 Skrevet 15. juni 2019 Spurte ei venninne og hun kunne se gjennom profilen min, osv. Nå har jeg ikke vært på Tinder mer enn 24t, så vi får vente å se. Anonymkode: d1aaf...5dd
Duftavsommerregn Skrevet 15. juni 2019 #19 Skrevet 15. juni 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Mest sannsynlig er de ikke så pene som de er på bildene i virkeligheten.. Det blir brukt sminke og effekter, samt lys og vinkling for alle penga. Det gjelder alle kvinner på datingsider, sminke så det oser etter. Noen har lagt ut bilder av seg selv uten også. Det respekterer jeg enormt. Slike vil jeg møte. Ser litt mindre "pen" ut, men tørr! Det er sexy og sjarmerende. En jeg datet var faktisk penere en jeg oppfattet på bildet, hun var litt mer fyldigere en bildene sa? Men hun var ekstremt behagelig å snakker med og virket oppegående og snill. Så henne gir jeg en sjanse til å bli kjent med. Hun digget meg og holder kontakten hele tiden frem mot neste treff.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #20 Skrevet 15. juni 2019 6 timer siden, FactsOverFeelings skrev: Har vært på 10-15 tinder dates i mitt liv, og ble skuffet av samtlige. Man kunne såvidt se at det var samme person som på bildene, men de var "jukset" med ja. Men det kan jeg si om alle de mennene jeg har møtt fra Tinder også. Anonymkode: 84f41...e2d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå