AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #1 Skrevet 14. juni 2019 Hei Jeg så på facebook at det er hestefestival for barna på lørdag 15.juni..jeg lurer på om noen har vært der før og hvordan det pleier å være der? Hva slags hesteleker og aktiviteter finnes det der? Er der kjedelig og gøy? Er det greit å ta med en 1 åring? Anonymkode: b82e9...4ca
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #2 Skrevet 14. juni 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hei Jeg så på facebook at det er hestefestival for barna på lørdag 15.juni..jeg lurer på om noen har vært der før og hvordan det pleier å være der? Hva slags hesteleker og aktiviteter finnes det der? Er der kjedelig og gøy? Er det greit å ta med en 1 åring? Anonymkode: b82e9...4ca Anonymkode: b82e9...4ca
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #3 Skrevet 14. juni 2019 Vi har vært der. Da med barn på 3, 7 og 9. De hadde det kjempegøy alle sammen. Man kan ri på hest, sitte i kjerre som hesten drar og så var det masse små oppgaver man kunne utføre for å få en premie. For en ettåring er det sikkert gøy å se på hestene, få litt is osv. Han/hun kan jo ikke ri selv, og når vi var der så var det litt køer. Dere kan jo dra innom og se uansett. Vil nok helst anbefale dette for noe eldre barn, men om han/hun er velsig glad i dyr så kan dere jo dra innom og se på. Anonymkode: fa25f...f00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå