Gå til innhold

hva skal jeg gjøre??

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

hei jeg er veldig takknemlig hvis noen kan hjelpe meg.

det som jeg sliter med er min mann, vi bare krangler hele tiden. det virker som om vi er vokst i fra hverandre. har tatt det opp men jeg får ingen respons.

selv en vanlig samtale ender med at vi blir uenige.han er også hissig av seg,han kan plutselig eksplodere og ettepå skal liksom jeg smile og han spør hva som plager meg. han hjelper ikke noe serlig til og klager hele tiden på at vi ikke har noen penger.men han sier at han ikke har så betaler jeg litt mat og ander små ting. så har han masse selv.vi har to barn 4,5år og3,5år de kommer først for meg,men det ser ikke slik ut for han. hvis han må gjøre noe som ,stå opp med dem blir han irretert

vel det som jeg lurte på er hvor lenge eller er det rett at vi må holde sammen pga.barna

takker alle som svarer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Goldman

For all del, hold ikke sammen pga barna! Det er en feig måte å opprettholde et samliv på. Barn merker at ting ikke er som de skal være mellom foreldrene, og det er flere barn "som tar skade" av å vokse opp i slike forhold, enn med ærlige og redelige skilte foreldre..

Jeg har absolutt ingen respekt for foreldre som bare holder sammen pga av barna, det er på ingen måte noen heltebragd, hvis noen tror det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hold sammen pga barna. De ser mer enn vi aner og kan ta skade av det. Vær litt egoist og tenk på deg selv i tillegg til barna deres. Bare husk at det er DERES barn. Ikke dine ALENE.

Om dere kun krangler, så hvorfor fortsette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg selv vokste opp i en harmonisk familie der mine foreldre aldri hadde en krangel foran barna..

Mens min venninne vokste opp i en familie der foreldrene bare holdt sammen p.g.a barna.. nå går ringen videre.. hun er veldig usikker på seg selv, og lever i et likedan forhold som sine foreldre, bare at hun prøver nå å få barn, slik at hun kan beholde den mannen hun elsker, men som hun bare krangler med..

Du lever jo ikke kun for deg selv, heller ikke kun for barna, men for både din egen og dine barns skyld, få en slutt på dette..

Gi din mann et ultimatium.. enten forandrer han seg, eller du går..

Barn fortjener å vokse opp med trygghet rundt seg, og du fortjener å ha det bra.. du vil vel heller være alene enn å være i et forhold som både du selv og dine barn tar skade av??

Lykke til med dette

Husk.. det ordner seg..på den ene eller den andre måten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...