Gå til innhold

Er det unormalt at mannen ikke vil ha sex med gravid dame?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dama er 6-7 mnd på vei og jeg er lite gira. Tanken på at det er en baby inni der og at hun er i dårlig form er en ekte turn off. Pluss at den kjempe magen også er en turn off. Vi har vel bare hatt sex 3-4 ganger siden hun ble gravid, noe pg av formen hennes også.

Hun blir kjempesur og lei seg når vi prater om sex. Forsøker jo å si det, at jeg ikke synes så mye om å ha sex når det er en baby i magen, men hun tar det personlig. Er jeg unormal?

Anonymkode: 69443...6f3

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker sex med gravide

Anonymkode: c19d6...a20

AnonymBruker
Skrevet

Dessverre ikke så unormalt, men utrolig kjipt gjort. Å avvise noen seksuelt i et forhold vil alltid oppleves som sårende, men det blir ikke verre å bli avvist av mannen du bærer ungen til. Hun trenger deg mer enn ellers nå når hun er gravid. Du avviser. Så du bør ikke være så veldig overrasket om hun ikke gidder å ha sex med deg lenger når ungen er ute..

Anonymkode: 08ecd...deb

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en kollega som var sånn, og ett år etter fødselen hadde han fremdeles ikke tatt initiativ. Å være hensynsfull er en ting, men det spørs hvilke følelser hun sitter med.  

Anonymkode: 9432a...65b

Skrevet

Jeg synes kona var kjempe sexy når hun var gravid. Desverre var hun ikke i form til å ha sex under graviditeten.. 

Ungen er så godt beskytta at den ikke plages av det. Ta vare på kona di og kos ekstra med henne hvis hun har lyst.

• Liker 8
Skrevet

Menn kan få en dropp i testosteron gjennom graviditeteten. Det kan være en årsak.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var utrolig kåt og i humør for kos i 2. trimester. Hadde jeg blitt avvist da tror jeg det hadde blitt lenge til han fikk seg noe etter fødselen også kan du si. Heldigvis syntes mannen min jeg var veldig sexy som gravid. 

Anonymkode: 86482...07e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ikke kult for baby i mors mage å se sin kommende far stikke innom med snoppen i tide og utide. La barnet være i fred. ☝️

Anonymkode: b6190...36d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke kult for baby i mors mage å se sin kommende far stikke innom med snoppen i tide og utide. La barnet være i fred. ☝️

Eh... for noe sprøyt. Også rent anatomisk. 

• Liker 17
Skrevet

Kan ikke se for meg dette er unormalt nei.
Jeg forstår deg VELDIG godt TS, kunne ikke tenkt meg noe sånt heller selv.
Det er ikke tiltrekkende på noen som helst måte, og så den irrasjonelle frykten for å skade mor eller barn i tillegg, nei ellers takk!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh... for noe sprøyt. Også rent anatomisk. 

Du tror ikke barnet kan sense at her er det noe som skjer? Selvfølgelig gjør det det. 

• Liker 1
Gjest Tutte
Skrevet (endret)
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dessverre ikke så unormalt, men utrolig kjipt gjort. Å avvise noen seksuelt i et forhold vil alltid oppleves som sårende, men det blir ikke verre å bli avvist av mannen du bærer ungen til. Hun trenger deg mer enn ellers nå når hun er gravid. Du avviser. Så du bør ikke være så veldig overrasket om hun ikke gidder å ha sex med deg lenger når ungen er ute..

Kjipt gjort? Lite sexlyst er ikke noe man kan noe for da. 

Endret av Tutte
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud. Sånn skal ikke sex være mellom to som elsker hverandre. Sex skal ikke brukes til å manipulere. 

Anonymkode: 1dcfd...be1

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Herregud. Sånn skal ikke sex være mellom to som elsker hverandre. Sex skal ikke brukes til å manipulere. 

Anonymkode: 1dcfd...be1

Det er ikke manipulasjon. Det er det at man mister følelser og lyst når den ene ikke er der for deg når du trenger det. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg følte meg ikke særlig sexy da jeg var gravid. Altså pen, ja, men ikke sexy. De seksuelle tankene passet seg liksom ikke inn da jeg så meg sjøl. Det er helt utrolig at hun klarer å bli i humør, jeg synes du burde støtte henne og være der for henne, men også på det du føler deg komfortabel med.. Du trenger jo ikke putte den inn, men dere kan jo kose osv..? Vær der for kona di:) 

Anonymkode: c8e0e...6b0

Skrevet

Det er ikke unormalt, på samme måte som noen menn blir ekstra lystne på partneren når hun er gravid.

Det er også en kjent sak at i visse stadier blir noen damer ekstremt kåte, mens andre mister totalt lysten under svangerskapet, kanskje fordi de er trøtte og dårlige.

Alt dette er normalt, så det er klart duket for problemer hvis partene er på hver sin side her...

Viktig med kommunikasjon....

• Liker 3
Skrevet

Som mann i din situasjon har du alle feil uansett hva du gjør. Bare Finn deg i det.  Kvinner som ikke vil ha sex får forståelse men du som mann er en ond psykopat med null forståelse for kvinner og kvinners følelsesliv. Glad for at min samboer ikke klagde på dette for jeg klarer ikke å ligge med gravide damer. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var kanskje enda mer tent på kona når hun var gravid. Greit nok mange stillinger ble vanskeligere, og da spesielt de vanlige misjonærstillingen. Men det ble utrolig mange måter og stillinger vi hadde sex i. For meg så ble det nesten som i starten av forholdet vårt da vi lærte hverandre å kjenne.

Anonymkode: b8d46...8d4

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde like mye sex som før da hun var gravid. Hun holdt seg i god form, og var i god form hele graviditeten bortsett fra første 3 mnd, hun var stort sett glattbarbert, og de mest brukte stillingene var bakfra, facesitting og 69. I tillegg ga jeg henne mye slikk mens hun lå på rygg.

Anonymkode: d70d5...c76

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På Friday, June 14, 2019 den 21.40, AnonymBruker skrev:

Dama er 6-7 mnd på vei og jeg er lite gira. Tanken på at det er en baby inni der og at hun er i dårlig form er en ekte turn off. Pluss at den kjempe magen også er en turn off. Vi har vel bare hatt sex 3-4 ganger siden hun ble gravid, noe pg av formen hennes også.

Hun blir kjempesur og lei seg når vi prater om sex. Forsøker jo å si det, at jeg ikke synes så mye om å ha sex når det er en baby i magen, men hun tar det personlig. Er jeg unormal?

Anonymkode: 69443...6f3

Hvis denne tråden hadde handlet om en gravid kvinne som ønsket seg langt mer sex i løpet av svangerskapet (samtidig som ektemannen er lite villig til dette) så ville denne tråden garantert blitt LAAAAANGT mer aktiv, med damer som øyeblikkelig blir med i hylekoret over hvordan mannen oppfører seg...    

Anonymkode: db8c5...927

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...