Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2005 #1 Skrevet 1. mai 2005 skal være forlover i et ambassadebryllup. Jeg vil på den tiden være 5-6 mnd på vei. Hva passer seg og ha på seg da? Blir i juli.. Har rett og slett ingen aning.. Noen tips?
Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2005 #2 Skrevet 1. mai 2005 Kan du ikke ha på deg en kjole? Jeg har en kjempefin kjole i sort bomull (faktisk :o ), og den er super med et par høye heler!
Trampe Skrevet 1. mai 2005 #4 Skrevet 1. mai 2005 Det finnes utrolig mange nydelige mammakjoler. Når du er 5-6 måneder på vei trenger du ikke ha så kjempestor mage heller...? Hvis du ikke er et kjolemenneske, fungerer ei enkel bukse godt hvis du har en vakker overdel til. Det er mange muligheter...
Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2005 #5 Skrevet 1. mai 2005 Finnes mange fine mammaklær ja, men er bare det at jeg er ikke så flink til og sette sammen et bra antrekk. Får se hva jeg finner...
TeddyToria Skrevet 1. mai 2005 #6 Skrevet 1. mai 2005 Hva med en litt luftig og lett sommerkjole, gjerne med empireliv - det er jo bare så feminint og flatterende!
tingeling Skrevet 1. mai 2005 #7 Skrevet 1. mai 2005 Hvis du bor i nærheten av oslo kan jeg anbefale Noa Noa, de selger ikke mammaklær, men jeg var innom der i går og de har mange nydelige kjoler som fungerer helt fint om man har mage :-) tingeling
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2005 #8 Skrevet 2. mai 2005 Bor i Nord-trøndelag.. Nærmeste butikk med mammaklær er 2-3 timers kjøring unna. Men, skal til bodø rundt 17.mai.. Skal titte innom der å se hva jeg finner. Jeg er ikke så glad i kjoler, så et lett og fint antrekk med bukse, topp og kanskje en jakke til passer bedre. Tror jeg da.. Er det noe jeg bør styre 100% unna når det gjelder tekstiler?
Gjest Pamella - ikke innlogget Skrevet 2. mai 2005 #9 Skrevet 2. mai 2005 Selv om fløyel er skikkelig in nå, ville jeg unngått det iallefall! Men ingenting er så fint som en lett sommerkjole med empireliv til gravide. Men hvis du trives best i bukser må du selvfølgelig velge det! Det finnes mange flotte topper med empireliv også som passer fint til en struttende mage :-) Få hjelp i butikken til å plukke ut matchende veske og tilbehør hvis du synes det er vanskelig. De som jobber der kjenner varene og hva som blir fint sammen Pam
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2005 #10 Skrevet 2. mai 2005 Takk for tipset Pam.. Faktisk aldri tenkt på og få sånn hjelp av de som jobber der. Er vel litt egen.. :oops:
Gjest gjest 0 Skrevet 2. mai 2005 #11 Skrevet 2. mai 2005 Ja det er du ikke alene om :-) Men jeg kjenner flere som jobber i klesbutikker og det er ofte de som har de beste antrekkene med tilbehør på fest Pam
Smiling Skrevet 2. mai 2005 #12 Skrevet 2. mai 2005 den er super med et par høye heler! Jeg er 6 måneder på vei nå, og har med gråten i halsen og tårer i øynene måttet pakke bort alle de fine, høye skoene mine fordi jeg får vondt i bekkenet når jeg bruker dem nå (- veldig glad i sko, ser du...). Så hvis jeg var deg, ville jeg ikke planlagt et antrekk som er veldig avhengig av høye sko før jeg visste hvordan formen er på den tiden.
tommeline Skrevet 2. mai 2005 #13 Skrevet 2. mai 2005 Det er veldig mye fine lave sko i butikkene for tiden, så det skal vel ikke være det store problemet.
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2005 #14 Skrevet 2. mai 2005 Tror det ordner seg smiling.. Har aldri klart og gå i sko med høye heler. Detter bare Nei, blir nok noen lave gode sko for meg..
Smiling Skrevet 3. mai 2005 #15 Skrevet 3. mai 2005 Tror det ordner seg smiling.. Har aldri klart og gå i sko med høye heler. Detter bare Nei, blir nok noen lave gode sko for meg.. Da er du på den sikre siden Dessuten er det jo heldigvis virkelig mange fine lave sko i butikkene nå, så det er mange muligheter. Lykke til med forlover-gjerning og antrekk
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2005 #16 Skrevet 3. mai 2005 Takker, men nå innrømme at jeg er bare LITT nervøs.. Ifølge hun jeg skal være forlover til hadde de bedt over 100 stk! HELP!! Men, skal vel klare det, med litt hell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå