AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #1 Skrevet 14. juni 2019 I begynnelsen av mai kjøpte jeg er par joggesko til åtteåringen. De er nå utslitt. Sålen har løsnet fra skotuppene og det er knapt spor igjen under. De har ikke vært i daglig bruk og han drar ikke føttene etter seg når han går eller sykler.. de kostet ca500-600 kr så ikke av dyreste type men heller ikke billigste. Er dette noe jeg kan klage på? Synes det er drygt at de bare holdt 1 1/2 mnd.. Anonymkode: 5f14a...2e6
Papirhjerte Skrevet 14. juni 2019 #2 Skrevet 14. juni 2019 I følge Forbrukerrådet, så kan du klage: https://www.forbrukerradet.no/forside/varer-og-tjenester/klaer-og-sko/ 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #3 Skrevet 14. juni 2019 Ja, det kan du klage på. Man skal kunne forvente at et par sko varer lenger enn det. Anonymkode: c7aad...e52 4
Sokkar Skrevet 14. juni 2019 #4 Skrevet 14. juni 2019 Klag 😊 Jeg har blitt flink å ta vare på kvitteringer, fordi jeg er lei av ødelagte sko. 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #5 Skrevet 14. juni 2019 Bremser han med beina når han sykler kanskje....? Det høres ut som en sånn type slitasje. Vi hadde samme problemet i den alderen, gutta i gata triksa og tøffa seg på sykkel. Gikk ca et par joggesko i måneden den perioden. Anonymkode: e1a32...63a 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #7 Skrevet 14. juni 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bremser han med beina når han sykler kanskje....? Det høres ut som en sånn type slitasje. Vi hadde samme problemet i den alderen, gutta i gata triksa og tøffa seg på sykkel. Gikk ca et par joggesko i måneden den perioden. Anonymkode: e1a32...63a Nei han er faktisk veldig forsiktig når han sykler. Litt pysete og rolig og forsiktig barn. Jeg er helt sikker på at det ikke har skjedd ved sykkelbremsing eller ved å dra føttene etter seg.. men jeg er veldig konfliktsky selv og er nervøs for å bli beskyldt for å lyve.. tenker jeg venter til mandag ev, så det ikke bare er ungdommer på jobb der.. Anonymkode: 5f14a...2e6
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #8 Skrevet 14. juni 2019 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei han er faktisk veldig forsiktig når han sykler. Litt pysete og rolig og forsiktig barn. Jeg er helt sikker på at det ikke har skjedd ved sykkelbremsing eller ved å dra føttene etter seg.. men jeg er veldig konfliktsky selv og er nervøs for å bli beskyldt for å lyve.. tenker jeg venter til mandag ev, så det ikke bare er ungdommer på jobb der.. Anonymkode: 5f14a...2e6 Det kan være lurt å ta dette på mandag Da er som regel butikksjefen tilstede. De unge lørdagshjelpene har ofte ikke den samme myndighet som butikksjefen, og ikke samme erfaring heller. Finn frem betalingen i nettbanken sånn at du kan vise den dersom det blir behov. Da er det i alle fall ingen grunn til at noen skulle tenke at du lyver. Barnesko skal holde lenger enn disse skoene har holdt, så det er all grunn til å ta skoene med til butikken og spørre. Anonymkode: 9c7b1...bfc 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå