RoseFox Skrevet 14. juni 2019 #1 Skrevet 14. juni 2019 (endret) Jeg er 25 år og ikke bodd i fredrikstad så alt for lenge, og jeg skulle gjerne hatt noen venninner i nærheten også! Er en times reisevei for meg for å møte vennene mine, så hadde jo vært praktisk å kjenne noen her jeg er singel, ingen barn(bortsett ifra en katt), er spontan og med på det allere meste som er gøy! Skulle gjerne hatt en venninne i nærheten som liker å trene! Ellers så er det fint om du liker å dra ut på byen litt, eller bare sitte å se på en film eller noe er også glad i å være ute i naturen Kontakt meg hvis du også er ensom i fredrikstad og skulle trengt flere venner her ser etter noen fra aldern 22-35 sånn ca. Endret 14. juni 2019 av RoseFox 1
MortenMinstelønn Skrevet 14. juni 2019 #2 Skrevet 14. juni 2019 De fra Østfold, er ikke de på camping? Du burde presisere litt nærmere hvor i Østfold, da. Tar fort en time fra den ene enden til den andre der også:) Lykke til.
RoseFox Skrevet 14. juni 2019 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2019 3 minutter siden, MortenMinstelønn skrev: De fra Østfold, er ikke de på camping? Du burde presisere litt nærmere hvor i Østfold, da. Tar fort en time fra den ene enden til den andre der også:) Lykke til. Camping? Ja, det er sant. Fredrikstad
Isak Skrevet 17. februar 2022 #4 Skrevet 17. februar 2022 Hei er 21 (blir 22 i år sommeren) er ensom og ser etter nye venner. Vennligst kontakt meg når du ser meldingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå