RoseFox Skrevet 14. juni 2019 #1 Del Skrevet 14. juni 2019 (endret) Jeg er 25 år og ikke bodd i fredrikstad så alt for lenge, og jeg skulle gjerne hatt noen venninner i nærheten også! Er en times reisevei for meg for å møte vennene mine, så hadde jo vært praktisk å kjenne noen her jeg er singel, ingen barn(bortsett ifra en katt), er spontan og med på det allere meste som er gøy! Skulle gjerne hatt en venninne i nærheten som liker å trene! Ellers så er det fint om du liker å dra ut på byen litt, eller bare sitte å se på en film eller noe er også glad i å være ute i naturen Kontakt meg hvis du også er ensom i fredrikstad og skulle trengt flere venner her ser etter noen fra aldern 22-35 sånn ca. Endret 14. juni 2019 av RoseFox 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MortenMinstelønn Skrevet 14. juni 2019 #2 Del Skrevet 14. juni 2019 De fra Østfold, er ikke de på camping? Du burde presisere litt nærmere hvor i Østfold, da. Tar fort en time fra den ene enden til den andre der også:) Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoseFox Skrevet 14. juni 2019 Forfatter #3 Del Skrevet 14. juni 2019 3 minutter siden, MortenMinstelønn skrev: De fra Østfold, er ikke de på camping? Du burde presisere litt nærmere hvor i Østfold, da. Tar fort en time fra den ene enden til den andre der også:) Lykke til. Camping? Ja, det er sant. Fredrikstad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isak Skrevet 17. februar 2022 #4 Del Skrevet 17. februar 2022 Hei er 21 (blir 22 i år sommeren) er ensom og ser etter nye venner. Vennligst kontakt meg når du ser meldingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå