AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #1 Skrevet 14. juni 2019 Fikk tidligere denne uken beskjed om at de nå hadde ansatt noen nye mennesker på avdelingen min, og det viser seg at én av disse er en fyr jeg en kort periode datet, omtrent 1,5 måned. Det er ikke så fullt så lenge siden heller (fjor høst). En fin, smart fyr, men vi fant bare ut at den riktige kjemien ikke var der selv om mye stemte sånn på papiret. Det hele ble litt kleint til slitt siden vi begge faktisk prøvde å "like" hverandre, men det ble rimelig klart etter å ha (prøvd) å ha sex noen ganger at underbevisstheten min ikke likte ham slik jeg burde, selv om han er en attraktiv fyr. Vi skal ikke jobbe i samme seksjon, men er litt i samme faggruppe, så vi kommer nok til å ha litt å gjøre med hverandre sånn her og der. Jeg synes det er litt ubehagelig. Vi var natulig nok aldri et par, og det er ingen som jeg jobber med i dag som vet at vi har datet litt før. Jeg er ganske privat person av meg, og det er heller ikke noe jeg ønsker at andre skal få vite. Bor i en større by, så det var ingen grunn til å tenke seg til at vi kom til å havne på samme arbeidsplass. Hvordan skal jeg gjøre dette, bare holde kjeft og håpe at han ikke forteller det til noen? Men jeg kan jo ikke akkurat late som om jeg aldri har møtt ham før heller, jeg kommer jo til å måtte hilse på ham en eller annen dag i nærmeste fremtid. Hjelp hjelp, what to do? Anonymkode: 732a3...6e1
Hedersbrukeren Skrevet 17. juni 2019 #2 Skrevet 17. juni 2019 Du regner vel ikke si noe om historikken, er vel ingen grunn til at han skal gjøre det, heller, selv om man aldri kan vite Er vel bare å oppføre seg naturlig, men trenger ikke late som om du ikke vet hvem han er, overfor ham, naturligvis, helt vanlig at man har kjennskap til nye kolleger, uten at man trenger bre ut detaljert om hvorfor overfor andre kolleger
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #3 Skrevet 17. juni 2019 hallo, menn holder da ikke tett hvilke forbindelser dem har hatt. Så de kommer nok til å vite det etterhvert. For din del anbefaler jeg å være profesjonell. Du er ferdig med han, og har ingen forpliktelser den retningen. Anonymkode: 3db95...f6d
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #5 Skrevet 20. juni 2019 Sende en mail til han før han starter (dere har vel samme typen oppsett på hvordan mailadressen er? Type [email protected] ?) der du sier at du ønsker å holde kontakten på et profesjonelt nivå, og at du ser at ingen får vite noe om hva som (nesten) skjedde? Anonymkode: c813f...804
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå