AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #1 Skrevet 14. juni 2019 hei farens foreldre (besteforeldre) blei sure når de ikke fikk ha 1,5 år datteren hos dem på julaften eller bursdagen, meg å hennes far er ikke sammen og mye konflikt både med han og hans foreldre, og datteren min kjenner så vidt til far og hans foreldre å griner når de kommer hos meg på besøk, å diskusjoner av at de vil ha henne denne julaften, og någen har jo sakt (ja men dere kan feire alle sammen) men det er ikke kjekt når ingen av oss liker hverandre å mine å hans foreldre ikke vil ha noe som helst å gjøre me hverandre, egoistisk eller ikke men jeg vil heller ha en lykkelig julaften å bursdag me henne uten å føle meg tvingt til å virke glad hos dem, pluss her er det snakk om fars foreldre som vil ha henne her å datten.. beklager men jeg liker dem bare ikke.. farmor har truet med barnevernet å farfar me advokat angående des rett.. vilken rett? Anonymkode: a59a4...3de
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #2 Skrevet 14. juni 2019 Besteforeldrene har ikke noe krav om å ha barnebarnet på slike merkedager, om det var det du lurte på. Men det er vanlig å dele med annenhver jul osv mellom foreldrene, dersom far skal ha samvær. Anonymkode: 8d7eb...e5c
Arabella Skrevet 14. juni 2019 #3 Skrevet 14. juni 2019 Innlegget ditt er vanskelig å lese. Det jeg kan berolige deg med i hvert fall, er at besteforeldre har ingen juridisk rett til å kreve noe angående barnebarn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå