Gå til innhold

Jeg har blitt feit! Hva gir raske resultater??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lagt på meg ganske mye det siste året. Har slitt med kroppen og ikke fått trent som jeg pleier. Og da har veien til godteskåla vært rimelig kort! 

Nå er det 4 uker til ferie, og jeg ønsker å gå ned så mye jeg klarer på disse ukene, uten å sulte meg til døde, for det greier jeg ikke.

Jeg føler meg grusom når jeg ser meg i speilet og liker ikke det jeg ser. Må gjøres noe NÅ!

Tips? 

Anonymkode: 43b46...2a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lagt på meg ganske mye det siste året. Har slitt med kroppen og ikke fått trent som jeg pleier. Og da har veien til godteskåla vært rimelig kort! 

Nå er det 4 uker til ferie, og jeg ønsker å gå ned så mye jeg klarer på disse ukene, uten å sulte meg til døde, for det greier jeg ikke.

Jeg føler meg grusom når jeg ser meg i speilet og liker ikke det jeg ser. Må gjøres noe NÅ!

Tips? 

Du har jo svaret ditt i første avsnittet! Den må bort, eller du må kutte noe annet. Når du ikke trener, ja så er det å ikke spise mer kalorier en det man forbrenner eneste utvei! Selv med trening er det svaret, for trening forbrenner ikke veldig mye kalorier om du ikke har enormt lange økter. Så svaret til deg er veldig enkelt, men det tar litt tid. Det går noen uker om du har vilje og da vil kiloene rase nedover. Det er ikke et tips, det er fakta. Så er det bare å sette igang. Tell kalorier med en app, veie kalorier med en kjøkkenvekt og se resultatene med en badevekt :) Om noen uker ser du det også i speilet.

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:

Du har jo svaret ditt i første avsnittet! Den må bort, eller du må kutte noe annet. Når du ikke trener, ja så er det å ikke spise mer kalorier en det man forbrenner eneste utvei! Selv med trening er det svaret, for trening forbrenner ikke veldig mye kalorier om du ikke har enormt lange økter. Så svaret til deg er veldig enkelt, men det tar litt tid. Det går noen uker om du har vilje og da vil kiloene rase nedover. Det er ikke et tips, det er fakta. Så er det bare å sette igang. Tell kalorier med en app, veie kalorier med en kjøkkenvekt og se resultatene med en badevekt :) Om noen uker ser du det også i speilet.

Ja, det er jo klart! Godteri må kuttes ut! Alt av sukket egentlig, for kroppen min liker det dårlig.

vurderer lavkarbo, men vet ikke om jeg klarer det. Altfor glad i karbohydrater..... også er jeg kresen i matveien....

Anonymkode: 43b46...2a4

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

a, det er jo klart! Godteri må kuttes ut! Alt av sukket egentlig, for kroppen min liker det dårlig.

vurderer lavkarbo, men vet ikke om jeg klarer det. Altfor glad i karbohydrater..... også er jeg kresen i matveien....

Lavkarbo eller ikke. Akkurat samme fysiske lover som gjelder  i universet. Spiser du mer en du forbrenner blir du feit over tid, mindre så går vekten ned. Så du må begynne å fokusere på det. Tryner du en dag? Reis deg og fortsett. Over tid kan du lykkes, ta det rolig og bruk tid. Kroppen har forsvarsmekanismer mot slanking. Den setter ned forbrenningen om du struper kaloriene inn, og det skjer resten av livet. Det kan  utgjøre så mye  som 20% av kaloriene du inntar idag mindre hver dag resten av livet.

Tilpass kroppen dette sakte og sikkert,bruk tid og trene om du har muligheten. Litt er bedre en ingenting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...