Gjest Lash Skrevet 1. mai 2005 #1 Skrevet 1. mai 2005 Hei! Noen tips om hva jeg bør bruke/gjøre? Leggene og overarmene er tørre og ru. Noen gode råd og tips om hvilke produkter jeg bør bruke. Kommer det av all barberingen(laggene)-jeg er ikke slik på hele kroppen..som sagt bare på legger og overarmer.
Gjest Spacegirl Skrevet 1. mai 2005 #2 Skrevet 1. mai 2005 Jeg har også veldig tørr hud enkelte steder, og bruker Locobase som er en veldig fet hudkrem som selges på apoteket. Apobase er en litt mindre fet krem (som også selges på apotek), og jeg syns begge disse fungerer veldig bra . De er ikke spesielt dyre heller...
Solhanne Skrevet 1. mai 2005 #3 Skrevet 1. mai 2005 Jeg bruker bodybutter fra body shop og er veldig, veldig fornøyd med den. Den har de i forskjellige typer. Var alltid tørr på armene og bena før, men ikke nå lengre
Gjest Gjesta Skrevet 2. mai 2005 #4 Skrevet 2. mai 2005 Det nytter lite å smøre oppå flassete hud, da vil ikke fuktighet og fett trenge inn i huden. Det beste du kan gjøre, er å skrubbe med en hampvott e.l. i dusjen, og deretter smøre. Jeg vi anbefale en krem fra apoteket med karbamid, for eksempel fra Eucerin, siden karbamid er en super fuktighetsbinder. Slike kremer er mye mer effektive enn vanlige kremer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå