Gå til innhold

Merete Hodne saksøker Facebook for 10 000 000 000 kroner

Anbefalte innlegg

Skrevet
4 timer siden, Honey Dew skrev:

Selvsagt kan du det. Om du vinner, er en annen sak og du kan risikere motsøksmål :laugh:

Upps😂 Neh, tror ikke dem er smarte nok til det🤫

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 timer siden, Honey Dew skrev:

Selvsagt kan du det. Om du vinner, er en annen sak og du kan risikere motsøksmål :laugh:

Upps😂 Neh, tror ikke dem er smarte nok til det🤫

Skrevet

Jeg ler meg skakk av den dama der. Trur hun seriøst dette har noe som helst med ytringsfrihet å gjøre? Facebook er ikke et statlig organ. Ingen har rett på en bruker der, og de kan kaste ut hvem de vil, uten noe som helst krav til å forklare hvorfor.

• Liker 1
Skrevet

Per Danielsen har angivelig vunnet flest injuriesaker mot media av alle advokater i hele Norge. Så han er nok blant de skarpe, stadig. Han har tross alt stadig bevillingen sin, utrolig nok.

Jeg kan forstå hvorfor de krever 10 milliarder. De skal tross alt ha Facebook AS sin oppmerksomhet, samt få de til å komme med et tilsvar som ikke kommer fra en nyutdanna junioradvokat som knapt kan knyte sitt eget slips. Å bli avfeid lavest på den juridiske rangstigen i et multiinternasjonalt selskap hvor halve jordkloden holder til.
Jeg skjønner alt det.

Har de en sak? Ahahahaha, selvsagt ikke.

Skrevet (endret)

Fredag hevdet advokat Per Danielsen at Hodne saksøker Facebook for inntil ti milliarder kroner. Nå avviser begge at beløpet har rot i virkeligheten.

https://www.nrk.no/rogaland/merete-hodne-nekter-for-milliardkrav-_-na-bytter-hun-advokat-1.14591685

Det viste seg at Per Danielsen bare pratet vås da han snakket om søksmålet. Hodne har også bestemt seg for å finne en annen advokat som kan representere henne  i saken hun har gående(Den om humorgruppa som kalte henne nazifrisør) 

Jeg skjønner ikke hvorfor folk fortsatt bruker Danielsen. Googler man Per Danielsen får man omtrent kun historier om  misfornøyde klienter, dommere som mener han svindler klientene og advokatforeningen som ønsker å ta fra han bevillingen. 

Endret av SVK

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...