MuffinStud Skrevet 14. juni 2019 #1 Skrevet 14. juni 2019 Her om dagen etter at vi kom litt sent i seng spurte kona nærmest unnskyldende om det var "ok" at hun, selv om hun elsker tunga mi, kunne ta seg en kjapp en med sin rabbit vibrator. Hun ville få det gjort og heller ta en rask en kontra å bruke tid på å bygge opp noe større. Jeg ble litt satt ut at dette skulle være noen form for terskel etter at vi har vært gift i 15 år. Jeg lekte med resten av kroppen hennes, tørrjokka litt, pustet henne i øret og "ble med på reisen" mens hun dreiv på. Funka fint og var kult. Hun har delt et par flere fantasier siden da. Spørsmålet var jo ikke spesielt vågalt, men det å sette ord på at hun ville tilfredsstille seg tok allikevel en del viljestyrke. Har dere kvaler for å dele med partneren? Hva er det man er mest redd for? Er det en frykten å bli avvist? Ertet? Er man redd for at hvis man visker ut grensene så mister man kontrollen generelt? Er man redd for at hvis begge blir mer frigjorte innenfor soverommets fire vegger så øker sjansen for sidesprang og slikt? Er man redd for å vise/se ny side av seg selv eller den andre? Er man redd for at hvis man tar munnen litt for full og må si stopp, så vil det gå ut over hvordan man ser hverandre og etterhvert forholdet? Er sexlysten/lekenheten skjevfordelt i forholdet slik at man ender opp som konstant brems (/gass)? Er man redd for at bordet fanger? Har du noen ide for hva som ville gjort det lettere å dele? Inkludert ting som man fantaserer om, men ikke tenker å realisere? 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #2 Skrevet 14. juni 2019 Jeg deler mye med min mann, både fantasi som jeg bare vil skal forbi fantasi og ting jeg gjerne vil prøve. Skulle ønske han delte like mye med meg. Anonymkode: 38e1c...88e 4
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #3 Skrevet 14. juni 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg deler mye med min mann, både fantasi som jeg bare vil skal forbi fantasi og ting jeg gjerne vil prøve. Skulle ønske han delte like mye med meg. Anonymkode: 38e1c...88e Samme. Anonymkode: 10431...40d 2
Hr. Aktiv Skrevet 14. juni 2019 #4 Skrevet 14. juni 2019 Frykten for å bli avvist er absolutt tilstede. Har i alle mine forhold blitt suksesivt avvist når jeg har ymtet frempå med hva jeg liker og har lyst til. Dette fører jo igjen til en veldig dårlig selvtilit og en lite interesse for å yte max hver gang vi har sex. Det å åpne seg slik din kone gjorde er jo egentlig ikke høy terskel, men folk er jo så prippne for tiden slik at det kan faktisk bli tatt ille opp hvis du treffer riktig person i rett sinnsstemning. De er det veldig mange av. Men samtidig viser din kone en enorm "viljestyrke" om jeg kan kalle det det som tar dette skrittet og utfører dette. Som mann hadde jeg simpelthen elsket en slik situasjon. Bare være der å oppleve henne nyte seg selv til klimaks. Spruter nesten bare ved tanken. Er man voksen så vet man at noen ganger må man slutte før målet er nådd uansett hvis partnere ikke synes dette er greia likevel. Jeg ser egentlig ikke problemet med å avbryte, men tydeligvis redselen for å bli sett ned på er tydeligvis tilstede da folk velger å heller avstå istedet for å prøve. 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #5 Skrevet 14. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg deler mye med min mann, både fantasi som jeg bare vil skal forbi fantasi og ting jeg gjerne vil prøve. Skulle ønske han delte like mye med meg. Anonymkode: 38e1c...88e Samme her, dessverre så er samboer verdens desidert kjedeligste og dårligste på det å fantasere, eller i hele tatt å prate om sine behov og lyster. Løser det med ei elskerinna eller to som bare elsker det. Anonymkode: 14ad8...127
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #6 Skrevet 14. juni 2019 Opplever det som vanskeligere å dele med menn fordi de ofte er så uskyldig, mens kvinner er mer perverse. Man ser det greit her inne, hvor kvinner drømmer om gang bang og play rape og prostitusjon, og menn drømmer om å få lov til å slikke eller at en kvinne skal få orgasme og roper opp om at de ikke tåler voldelige fantasier. Måtte lete hardt og lenge før jeg fant en fyr som tålte å høre alt, og ikke bare fantasier han skulle ønske jeg hadde. Så hvis jeg skulle peke på noe, så må det være at menn kan vli flinkere til å åpne opp for hvilke fantasier som helst. Anonymkode: 8d5ae...e76 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #7 Skrevet 14. juni 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Opplever det som vanskeligere å dele med menn fordi de ofte er så uskyldig, mens kvinner er mer perverse. Man ser det greit her inne, hvor kvinner drømmer om gang bang og play rape og prostitusjon, og menn drømmer om å få lov til å slikke eller at en kvinne skal få orgasme og roper opp om at de ikke tåler voldelige fantasier. Måtte lete hardt og lenge før jeg fant en fyr som tålte å høre alt, og ikke bare fantasier han skulle ønske jeg hadde. Så hvis jeg skulle peke på noe, så må det være at menn kan vli flinkere til å åpne opp for hvilke fantasier som helst. Anonymkode: 8d5ae...e76 Er det virkelig slik? Jeg M50 kan ha ganske drøye fantasier, og har aldri trodd at jeg skilte meg ut fra andre menn. Men så deler vi jo ikke akkurat det som har med tvang og vold å gjøre. Anonymkode: d4af5...bac
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #8 Skrevet 14. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det virkelig slik? Jeg M50 kan ha ganske drøye fantasier, og har aldri trodd at jeg skilte meg ut fra andre menn. Men så deler vi jo ikke akkurat det som har med tvang og vold å gjøre. Anonymkode: d4af5...bac Hva mener du? At det ikke er noe for deg? Hva er i såfall drøyt for deg? Anonymkode: 8d5ae...e76
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #9 Skrevet 14. juni 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du? At det ikke er noe for deg? Hva er i såfall drøyt for deg? Anonymkode: 8d5ae...e76 Joda, jeg kan fantasere om å binde og ta henne hardt, i munnen eller rumpa, eller hvorsomhelst, til hun gråter. Pisking og kveling etc. Jeg kan faktisk dele dette med partner, men jeg snakker ikke med kompisene om det. Anonymkode: d4af5...bac
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #10 Skrevet 14. juni 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Joda, jeg kan fantasere om å binde og ta henne hardt, i munnen eller rumpa, eller hvorsomhelst, til hun gråter. Pisking og kveling etc. Jeg kan faktisk dele dette med partner, men jeg snakker ikke med kompisene om det. Anonymkode: d4af5...bac Nei, og godt er det! Nå er det jo snakk om partner her da. Anonymkode: 8d5ae...e76 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #11 Skrevet 14. juni 2019 Aaah, tror jeg forstod hva du mente nå! 💡 Nei, man snakker ikke med venner om det, men man får jo et visst inntrykk av å lese her inne m.m., eller snakke med folk i ulike sirkler. Anonymkode: 8d5ae...e76
artigmedsex Skrevet 14. juni 2019 #12 Skrevet 14. juni 2019 3 hours ago, AnonymBruker said: Opplever det som vanskeligere å dele med menn fordi de ofte er så uskyldig, mens kvinner er mer perverse. Man ser det greit her inne, hvor kvinner drømmer om gang bang og play rape og prostitusjon Anonymkode: 8d5ae...e76 Kvinner kunne, om de ville, lett levet ut disse fantasiene. Derfor de liker å holde dem for seg selv. Kan jo ikke gi mannen en bitteliten innsikt i perversitetene, da blir de mistenksomme.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #13 Skrevet 14. juni 2019 14 minutter siden, artigmedsex skrev: Kvinner kunne, om de ville, lett levet ut disse fantasiene. Derfor de liker å holde dem for seg selv. Kan jo ikke gi mannen en bitteliten innsikt i perversitetene, da blir de mistenksomme. Sånne kommentarer er det som gjør at man ofte holder tett, ja. Anonymkode: 8d5ae...e76 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #14 Skrevet 14. juni 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sånne kommentarer er det som gjør at man ofte holder tett, ja. Anonymkode: 8d5ae...e76 Ja, den var bare platt. Anonymkode: d4af5...bac 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå