Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anneli
Skrevet

Gleder meg masse masse til å se denne filmen på kino!! :hoppe: Flere av oss her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JAAA!

Gleder meg masse!

Catzy

Gjest Spacegirl
Skrevet

Blir Charlie og sjokoladefabrikken til film? Det har jeg ikke fått med meg... Norsk film? Uansett må jeg få den med meg. Elsker Roald Dahl sine bøker :hoppe:

Gjest Anonymous
Skrevet

Samme her.

Ble så skuffet over den forrige filmen. Den klarte verken å fange humoren eller det skumle fra boka.

Skrevet

Å! Den vil jeg se!! Når kommer den? Rekker kanskje å lese boka før den kommer da...

Gjest Gjesta
Skrevet
Blir Charlie og sjokoladefabrikken til film? Det har jeg ikke fått med meg... Norsk film?

Johnny Depp har hovedrollen som Charlie Nemi78 ;)

Jeg å gleder meg masse masse :hoppe:

Gjest Gjesta
Skrevet

Den har premiere 5. august 05 :-)

Skrevet

Ja, jeg gleder meg veldig. Roald Dahl var min favorittforfatter som barn, utrolig flotte bøker!

Gjest manic
Skrevet

Åh!!! Det blir dritgøy! Har hørt at de har lagt utrolig mye arbeid ned i detaljer :) Alt skal være perfekt! :-)

Skrevet

Ja! Tror den blir kjempebra. Johnny Depp passer perfekt til rollen.

Gjest Nina Pril
Skrevet

Oi! Dette hadde jeg ikke fått med meg, altså. Noen som vet om det finnes en trailer til filmen?

Gjest Anonymous
Skrevet

Det beste er jo at Tim Burton skal regissere. Han er perfekt i forhold til å tolke Dahl!!!

Gjest Anneli
Skrevet

Mange som gleder seg ja! :) Tim Burton som regissør, Johnny Depp som Willy Wonka - må jo bli bra dette! Har sett traileren nå, fikk bare enda mer lyst til å se filmen. :hoppe:

Skrevet

Ah gleder meg til denne!

Skrevet

Jeg gleder meg i hvert fall, fordi jeg digger Johnny Depp - og fordi det er en fantastisk historie!!

Gjest Cerise
Skrevet

å,dette har ikke jeg fått med meg nei!! Gleder meg massemasse (dagens gladnyhet,juhu :D)

Gjest LoisLane
Skrevet

Har ikke fåttt med meg dette, jeg...

Men det må jo bli knallbra! Har akkurat lest ferdig Charlie og sjokoladefabrikken for ungene. Den fabrikken er jo bare spektakulær!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...