mamma92 Skrevet 7. februar 2021 Forfatter #41 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 1.2.2021 den 0.15): Mener ikke å virke kjemperar og creepy, men du virker som en skikkelig hyggelig person! Du svarer folk så fint, selv om de er uenig og kritiserer navnesmaken din og navnet på sønnen din. Anonymkode: 4bb33...31d Takk, så hyggelig skrevet 😁
mamma92 Skrevet 7. februar 2021 Forfatter #42 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 31.1.2021 den 22.57): Liam Alexander var veldig fint navnevalg😊 Du seier du liker Malin og vil bruke det dersom det blir ei lita jente. Du nevner også at du har foreslått Malin Eliana, men at det vart for russisk. Kanskje du kunne likt: Malin Alina Malin Aline Malin Elina Malin Eline Da gjer du navnet litt meir norsk og får samtidig inn de; sjarmen som er i Malin Eliana, dersom du skjønnar kva eg meinar. Ellers syns eg kanskje det kunne passa med: Malin Beathe Malin Elisabeth Malin Olianna Du nevner og at i guttenavnet kan det godt vere eit spesielt navn, og eit litt vanligare navn. Kva med: London Elias Lion Chrisander Leo August Hugo Kristoffer Jacob Emilian Anonymkode: 84bec...150 Tusen takk for forslag. Jenta vår kom for over ett år siden, og vi endte opp med ei Malin Elise ❤️ Men nå har vi jo noen alternativer hvis vi en gang skulle få en gutt 😉
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #44 Skrevet 8. februar 2021 Haha vi er en sånn familie selv - to navn! Selv folk som er inngiftet har to navn - skulle tro vi bodde i ei litta bygd og at vi alle var kusiner og fettere - men vi er født og oppvokst i Oslo alle mann Men det er bare fastlegen min, besteforeldrene mine og moren min når hun er sint på meg som bruker begge navnene mine. Det samme gjelder mine egne barn; vi bruker kun et navn; når begge navnene blir brukt, da er det alvor 😂 Fint navn det endte opp med ❤️ Anonymkode: 805ac...bb7
Drizzt Skrevet 8. februar 2021 #45 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 17.6.2019 den 20.00): Oskar Matheus Dennis Amadeus Kasper Olaus Lucas Marcelius Theo Sakarias Filip Olander Noah Kornelius Anonymkode: fe8d7...df6 Say what? Disse navnene blir man mobbet for. Marcelius ... Amadeus ... Matheus ... Hva? Hva med Milo Koriander? Eller Caesar Aurelius? Når man først har startet med å gi barna mobbenavn ... I sin iver for å være mest original, blir man mildt sagt til å le av. Tenk på barna deres og ikke velg et navn de kommer til å skamme seg over. TS, Liam Alexander er en ganske vanlig kombinasjon, men iallefall høres riktig ut med kort navn foran og lengre bak. Hvis du vil at barna ''matcher'' må du følge samme oppskrift med navn nummer 2.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå