Gå til innhold

Synes du tjukke bh-stropper er stygt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh.. nei. Kvinner som føler seg vel, utstråler positive vibber. Det er både sexy og turn on. Så om bh stroppen er bred og det gjør at hun har det behagelig, og utstråler positivitet. Poff...Bra!

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

En mann som mener at en komfortabel bh er turn off er ikke en mann jeg vil ha noe med å gjøre uansett. Med tunge bryst trumfer komfort, «sexy»

Anonymkode: fb192...564

• Liker 4
Skrevet (endret)

De fleste menn er bare glad i se en kvinne i en hvilken som helst bh, og deretter få dem raskt av. Uansett hvor fin den er. Min erfaring i hvertfall  😂

Endret av solmåneogstjerner
  • Liker 3
Skrevet

Jeg synes ikke at det er noe pent (med mindre det er fult av blonder - elsker blonder!), men damer med store, myke bryster har dessverre ikke så mye valg. Tynne stropper kommer til å gni seg inn i skuldrene, noe som er veldig ubehagelig når man skal bruke plagget i timesvis hver dag.

Men husk - stroppene skal bare være 20 % av støtten, så hvis også tykke stropper er ubehagelig, så er beltet ikke stramt nok!

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er ikke så pent. 

Anonymkode: 5825f...67a

Skrevet

Nei det er ikke turnoff når dama går i ting som for henne er komfortabelt. Turn off er når du skal gjøre slik alle andre gjør fordi alle andre mener det er greia. 

• Liker 4
Skrevet (endret)

Endret av annebanane
  • Liker 1
Skrevet

Vel, kommer hun med fortøyningstrosser så er vel det i overkant.

På den annen side, hvis brystene er skikkelig tunge, så må de jo forankres skikkelig.

AnonymBruker
Skrevet

Tjukke??? De er brede, ikke tjukke!😂😂😂😂😂

Anonymkode: 00a34...fec

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...