Lille smurf Skrevet 1. mai 2005 #1 Skrevet 1. mai 2005 Vi har nå booket tid for å lære brudevalsen. Noen som har erfaring med disse?
Jandia Skrevet 1. mai 2005 #2 Skrevet 1. mai 2005 Vi brukte dem, og hadde det utrolig festlig. Han var kjempeflink og lærte oss masse. Vi hadde med oss forloverne våre og det var en flott kveld. Lo masse... :-)
Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2005 #3 Skrevet 1. mai 2005 Hei snuppa! Gleder meg masse til dansingen (M gjør nok ikke det... )
Tinema Skrevet 1. mai 2005 #4 Skrevet 1. mai 2005 Har selv lurt litt på å ta dansetimer, men lurer litt på hva det koster.
Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2005 #5 Skrevet 1. mai 2005 Hos Dance Perfection koster det totalt 500 kr for maks tre par i én time. Ikke så aller verst det!
Tinema Skrevet 1. mai 2005 #6 Skrevet 1. mai 2005 det var ikke så gale pris det, kanskje det var noe for oss, når det nærmer seg.
Minerva Grey Skrevet 1. mai 2005 #7 Skrevet 1. mai 2005 Jeg har dårlig erfaring med Danceperfection - ikke dansetreningen, men organisering/service. Kontaktet dem for dansetime, de sa det passet, men de kunne bare uken før bryllupet. Greit, sa jeg. Hvor i Oslo holder dere kurs? Vi sender deg infomail i morgen, sa de. Greit, sa jeg - igjen. Dette var like før påske. En uke etter påske purret jeg på infomailen, fikk et 'oops, var ikke den sendt' og beskjed om at den ville komme omgående. Dagen etter fikk jeg en bekreftelse på booket time i Drammen! Ble så irritert at jeg kontaktet dem og sa jeg ikke var interessert. Valgte Bjørg Grethes danseskole i stedet. Veldig hyggelig dame, godt fornøyd, selv om hun tar 850 pr time. Dog stiller hun også med tips om kutting av kake, inntog i kirke, kontakter i bransjen, og du kan ringe henne for hjelp 24/6 dersom du har spørsmål. :-)
Snutus Skrevet 2. mai 2005 #8 Skrevet 2. mai 2005 Vi skal ha valsetime (og polonese) hos Kom og Dans. Det er ikke enetime, men det tror jeg går helt greitt. 400 kroner pr par (3 timer).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå