Gå til innhold

gave til barnehageansatte

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

barnet mitt skal slutte i den barnehagen hun har gått i 1 år. Tenkte kanskje å kjøpe en liten ting. Tenkte på blomster, men det er jo stress å ta vare på de igjennom en hel arbeidsdag og så frakte med seg på buss etterpå. Noen andre forslag? Er en flaske vin innafor, er jo ikke alle som drikker det? 

Anonymkode: 55b45...0bb

Skrevet

Gavekort på kino eller noe.

Barnehageansatte har vel boligen fullt av småting de har fått i gave allerede. 

• Liker 3
Gjest WhisperingWind
Skrevet (endret)

Forelsket meg i disse. Ga det til en som sluttet og hun elsket den ❤️

Willow Tree

Endret av WhisperingWind
Skrevet (endret)

God håndkrem uten for sterk lukt eller en god dusjsåpe. De fleste trenger vel det.
Mange gode alkoholfrie drikker nå eller en god flaske eplemost.

Endret av Belima
La til mer informasjon.
  • Liker 4
Skrevet
47 minutter siden, WhisperingWind skrev:

Forelsket meg i disse. Ga det til en som sluttet og hun elsket den ❤️

Willow Tree

De var nydelige😍

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De gavene jeg har blitt aller mest glad for som barnehageansatt er de kortene foreldre har skrevet spesielt til meg. Hvor de forteller om hva de syntes er bra med akkurat meg, små ting de har lagt merke til, og ting barnet forteller om meg. Blir selvfølgelig glad for de gavene jeg får, men alltid ekstra koslig å se hvordan de ser meg. 

Anonymkode: f690a...7c8

• Liker 11
Skrevet

Gave til barnehageansatte? Kjøper dere gaver til alle lærerne på skolen også? Er dette en ny greie?

Har jobbet noen år på skole selv, også som kontaktlærer.

Men har aldri hørt om at man skal gi gaver til ansatte i barnehage eller skole. Takk for å holde ungen vår i live..?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vi har heller kjøpt en gave til avdelingen, type brettspill, bøker eller lignende. Gjerne noe vi har prøvd selv og syns er ekstra gøy :) 

Anonymkode: 86db9...330

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, applestories skrev:

Gave til barnehageansatte? Kjøper dere gaver til alle lærerne på skolen også? Er dette en ny greie?

Men har aldri hørt om at man skal gi gaver til ansatte i barnehage eller skole. Takk for å holde ungen vår i live..?

Ja vi kjøper gave når de er ferdig med småtrinnet, mellomtrinnet og ungdomsskolen altså klassen samlet, samme gjorde skolestarterne når de sluttet i bhg. Tenker det er naturlig å sette pris på den innsatsen kontaktlæreren har gjort for barna våre 😊

Anonymkode: 60c04...d0f

• Liker 5
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja vi kjøper gave når de er ferdig med småtrinnet, mellomtrinnet og ungdomsskolen altså klassen samlet, samme gjorde skolestarterne når de sluttet i bhg. Tenker det er naturlig å sette pris på den innsatsen kontaktlæreren har gjort for barna våre 😊

Enig med deg der - en kontaktlærer over flere år har fulgt barna lenge, et eller annet for å vise at det er satt pris på er fint.

Da snakker vi kanskje tre-fire ganger I løpet av skoletiden, da fra klassen samlet, ikke en gave fra hver familie, hvert år?

• Liker 3
Skrevet

De som jobber i bhg vasker hendene veldig ofte i løpet av en dag, de blir tørre i hendene og er storforbrukere av håndkrem. Gi en god håndkrem, litt snop og et hyggelig kort til de ansatte da de sluttet i bhg.

• Liker 2
Gjest WhisperingWind
Skrevet
1 time siden, applestories skrev:

Dette var en ansatt som vi og sønnen vår satt ekstra pris på og hadde et spesielt bånd til. Hadde ikke gitt gave til hvem som helst.

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har et barn i 1. Klasse og her ble det gitt gaver til både kontaktlærer og assistent for 400 kr per gave. Vet ikke om det er vanlig. Det ble tatt ut 800 kr. fra klassekassa. 

Anonymkode: 499b8...035

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, applestories skrev:

jeg har ikke skolebarn enda, men tenker da at det er normalt. Vi gjorde det da jeg gikk på skole på 90 tallet, så det er vel ikke en ny greie? 

"holde ungen i live" har du virkelig SÅ liten respekt for folk som jobber i barnehage? 

TS

• Liker 8
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

oj, den var kjempefin! Men litt dumt for de flytte assistentene der da...

TS

Hvem er det som flytter assistenter? 

Anonymkode: a4af0...55e

• Liker 3
Skrevet

Jobber som kontaktlærer, og har alltid fått gave fra foreldregruppa. Både til jul og sommer. Ikke mye, men en liten oppmerksomhet. Selv spleiser jeg på gave til kontaktlæreren til dattera mi, og har kjøpt gave selv til de ansatte i barnehagen når barnet har sluttet. Ikke hvert år, de er jo så mange som jobber på en avdeling. Tenker det er hyggelig å vise at man setter pris på den jobben de gjør med barna. 

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

oj, den var kjempefin! Men litt dumt for de flytte assistentene der da...

TS

Ja ❤️ Jeg kjøpte til assistentene også, på den står det assistent, istedetfor førskolelærer :)

AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, Frk.rosa skrev:

Ja ❤️ Jeg kjøpte til assistentene også, på den står det assistent, istedetfor førskolelærer :)

Men dyrt hvis man kjøper til mange ansatte.

Anonymkode: 499b8...035

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...