AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #1 Skrevet 14. juni 2019 Har nettopp sluttet på pillen. Har 3 barn fra før. Da jeg fikk barn sist var det ingenting om å ikke ta ibux mens man prøvde, men har skjønt nå at det visst er dumt. Problemet er at jeg har så jææævlig vondt nå og paracet hjelper ikke. Fikk 'mensen'etter pilleslutt idag. Vil 600mg ibux idag ha noe å si? Anonymkode: dce15...3bf
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #2 Skrevet 14. juni 2019 Ibux skal helst unngås av gravide (og kanskje dermed også om du prøver og kan være gravid men ikke vet det ennå). Men det gjelder jo ikke deg akkurat nå! Så jeg ville tatt ibux og ikke bekymret meg. Anonymkode: 9212d...03c 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #3 Skrevet 14. juni 2019 Nsaids kan forsinke eller hindre eggløsningen, derfor er det ikke anbefalt å bruke det når man er prøver. Men om du ikke har merket noe til det så er det ikke noe problem. Det er vel egentlig langvarig bruk som er et problem, ikke noen få tabletter pr mnd. Anonymkode: 71ce1...c1b 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #4 Skrevet 17. juni 2019 Jeg brukte ibux ved mensensmerter, men ikke ved smerter rundt eggløsning. Ble gravid Anonymkode: 5c656...154
snehvit88 Skrevet 17. juni 2019 #5 Skrevet 17. juni 2019 Ibux kan visst forsinke eggløsning. Om det påvirker så tidlig i syklusen vet jeg ikke:) Du kan jo ringe legekontoret og spørre:)
Påmfritt Skrevet 17. juni 2019 #6 Skrevet 17. juni 2019 Nasaids kan også tynne ut livmorslimhinnen men det er da snakk om store mengder. Hvis du tar 600mg en dag vil jeg tro det går helt fint☺️
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #7 Skrevet 18. juni 2019 11 timer siden, Påmfritt skrev: Nasaids kan også tynne ut livmorslimhinnen men det er da snakk om store mengder. Hvis du tar 600mg en dag vil jeg tro det går helt fint☺️ Har googlet meg ihjel og forstår ikke helt om det herper alt eller ikke, men har hatt så menssmerter at jeg bare har måttet. Nå som mensen er over går jeg uten Takk for tipset om å ringe legen snøhvit, men dette er hemmelig prøving:p Anonymkode: dce15...3bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå