Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har nettopp sluttet på pillen. Har 3 barn fra før. Da jeg fikk barn sist var det ingenting om å ikke ta ibux mens man prøvde, men har skjønt nå at det visst er dumt. 

Problemet er at jeg har så jææævlig vondt nå og paracet hjelper ikke. Fikk 'mensen'etter pilleslutt idag.

Vil 600mg ibux idag ha noe å si?

Anonymkode: dce15...3bf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ibux skal helst unngås av gravide (og kanskje dermed også om du prøver og kan være gravid men ikke vet det ennå). Men det gjelder jo ikke deg akkurat nå! Så jeg ville tatt ibux og ikke bekymret meg.

Anonymkode: 9212d...03c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nsaids kan forsinke eller hindre eggløsningen, derfor er det ikke anbefalt å bruke det når man er prøver. Men om du ikke har merket noe til det så er det ikke noe problem. Det er vel egentlig langvarig bruk som er et problem, ikke noen få tabletter pr mnd.

Anonymkode: 71ce1...c1b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte ibux ved mensensmerter, men ikke ved smerter rundt eggløsning. Ble gravid :)

Anonymkode: 5c656...154

Skrevet

Ibux kan visst forsinke eggløsning. Om det påvirker så tidlig i syklusen vet jeg ikke:)  Du kan jo ringe legekontoret og spørre:)

Skrevet

Nasaids kan også tynne ut livmorslimhinnen men det er da snakk om store mengder. Hvis du tar 600mg en dag vil jeg tro det går helt fint☺️ 

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, Påmfritt skrev:

Nasaids kan også tynne ut livmorslimhinnen men det er da snakk om store mengder. Hvis du tar 600mg en dag vil jeg tro det går helt fint☺️ 

Har googlet meg ihjel og forstår ikke helt om det herper alt eller ikke, men har hatt så menssmerter at jeg bare har måttet.  Nå som mensen er over går jeg uten

Takk for tipset om å ringe legen snøhvit, men dette er hemmelig prøving:p

Anonymkode: dce15...3bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...