Gå til innhold

Invitert på trekant

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Hva hadde dere tenkt eller svart om en fyr hadde spurt om du ville være med på en trekant etter bare å ha møtt han et par ganger? 

Anonymkode: 8d41a...f7a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Takk, men neitakk. Smigrende at dere tenner på meg, men jeg er ikke interessert. 

Anonymkode: 1a46e...af2

• Liker 2
Skrevet

Neitakk😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han tenker vel at du er typen som vil være med på det da. Eventuelt at han spør de fleste han treffer fordi han så veldig gjerne har lyst på trekant. Hadde ikke tenkt noe mer enn det.

Anonymkode: 90c65...f83

AnonymBruker
Skrevet

Go for it

Anonymkode: 49dff...38a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og mannen min hadde trekant for noen år siden med vennina mi. Vi hadde snakket om det før også at det hadde vært morsomt, så for oss gikk det helt naturlig, men kommer an på settingen.... 

En deilig opplevelse var det hvertfall for oss som synes det var spennende :)

Anonymkode: f542c...eaf

Gjest Paramount
Skrevet (endret)

Jeg ville tenkt at hva er det med meg som får han til å tro at jeg er interessert i det. Kanskje at han er på desperat jakt. Eller, dersom jeg var kvinne, at han tester grensene mine.

Endret av Paramount
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sagt til han på forhånd at jeg er veldig forsiktig med hvem jeg har sex med, og at jeg var ute etter en fast å ha jevnlig sex med. Så da han spurte om dette så ble jeg litt satt ut. Først og fremst fordi han spurte etter bare å såvidt ha møtt hverandre, og fordi det fikk meg til å føle « var jeg ikke spennende nok»... Jeg vet ikke om jeg bare overdramatiserer nå men...

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Du har jo innledet til p snakke om seksuelle behov, så helt uttafor er det faktisk ikke. 

I utgangspunktet er det jo asosialt å spørre direkte utfra nærmest intet (og garanti for kjønnssykdom), men her legger du jo opp til diverse prat/invitasjoner selv tenker jeg.

Om du ikke vil takker du høflig nei.

Det er ikke noe galt i å være tilsvarende åpen om egne ideer/behov enn det du var - du åpnet jo for seksuell samtale. 

Anonymkode: 7038c...a49

Gjest Paramount
Skrevet

Ok, da var settingen litt annerledes enn jeg tenkte. Jeg så for meg en ordinær date. Men likevel, synes ikke han høres ut som en god lytter i hvert fall. Men han bør ha lov til å prøve seg. Om han er en god match for deg er kanskje litt usikkert.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært med på det noen ganger; både med kjente og ikke fullt så kjente. Oppsummert er min erfaring at det er atskillig mer spennende i fantasien enn i virkeligheten ...,,

Anonymkode: be602...a28

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har sagt til han på forhånd at jeg er veldig forsiktig med hvem jeg har sex med, og at jeg var ute etter en fast å ha jevnlig sex med. Så da han spurte om dette så ble jeg litt satt ut. Først og fremst fordi han spurte etter bare å såvidt ha møtt hverandre, og fordi det fikk meg til å føle « var jeg ikke spennende nok»... Jeg vet ikke om jeg bare overdramatiserer nå men...

Ts

Jeg føler egentlig at du ikke er veldig forsiktig med hvem du har sex med hvis du har sex med en som ber deg ha trekant etter å bare ha møtt han 2 ganger.

På tide med en redefinisjon 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...