Gjest Madeline Skrevet 1. mai 2005 #21 Skrevet 1. mai 2005 Jeg har brukt epilator i flere år og har aldri hatt problemer med inngrodde hår.
Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2005 #22 Skrevet 1. mai 2005 Hvor lang tid tar laserbehandling (antall ganger, tid pr gang) og hvor mye koster det?
Gjest allium Skrevet 1. mai 2005 #23 Skrevet 1. mai 2005 Jeg tok tre behandlinger i løpet av en vinter, kan ikke huske akkurat hvor lang tid det tok hver gang, men maks en halvtime. Betalte 1350 kroner for de to første, deretter 675. Sommeren etter var jeg helt hårfri. I mai året etter det hadde det vokst tilbake såpass mye at jeg tok en behandling til. Det var ifjor, iår har jeg bare noen få hår, ikke nok til at jeg gidder å spandere en ny runde. Jeg tar dem med pinsett, og tar kanskje en behandling til om ett år hvis det har vokst tilbake mye mer.
Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2005 #24 Skrevet 1. mai 2005 Jeg har brukt epilator i flere år og har aldri hatt problemer med inngrodde hår. ikke jeg heller, men de sier at for å slippe å få de om du skulle være så uheldig kan du bare bruke en skrubbing etter dusj pg slik:)
Gjest Virvel Skrevet 2. mai 2005 #25 Skrevet 2. mai 2005 Her har vi tydeligvis veldig forskjellige erfaringer... Jeg får nemlig inngrodde hår og betente hårsekker av barbering, så her må det voks til. Epilator har jeg ikke prøvd, men det står på ønskelisten.
Vilje Skrevet 3. mai 2005 #26 Skrevet 3. mai 2005 jeg fikk inngrodde hår og voldsom kløe når hårene vokste ut, ved å bruke epilator. Samme problemet får jeg med voks. Så nå bruker jeg høvel, men synes ikke det blir så estetisk akkurat. Vurderer å prøve laser, jeg, selv om jeg har lest at det ikke gir en helt permanent hårfjerning-- det er verdt forsøket tror jeg.
Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2005 #27 Skrevet 11. mai 2005 Heisann, er det noen som har et godt tips til sommeren? Jeg er litt lei av å barbere bikinilinjen min annenhver dag nesten hele sommeren.. Produktet du finner litt nede på siden i nettbutikken her, vet jeg er mye brukt av kroppsbyggere. Skal vist være helt supert. www.ephema.no
Gjest Virvar Skrevet 11. mai 2005 #28 Skrevet 11. mai 2005 Det letteste er jo bare å barbere da. det vokser ikke ut så mye på et par dager.
lillesky Skrevet 11. mai 2005 #29 Skrevet 11. mai 2005 Det letteste er jo bare å barbere da. det vokser ikke ut så mye på et par dager. Er du ikke plaget av nupper da? Det er jeg... Så jeg har hittil brukt hårfjerningskrem på sommeren (høvel om vinteren).
Gjest Virvar Skrevet 20. mai 2005 #30 Skrevet 20. mai 2005 Nei, det er en vanesak tror jeg. Jeg slipper iallefall unna nupper
aprilbrud Skrevet 8. juni 2005 #31 Skrevet 8. juni 2005 Dere som har tatt laser, synes dere ikke det var forj.... vondt? Jeg gjorde det for første gang, og synes det var mye verre enn brazilian. Vet ikke om jeg klarer å gjøre det flere ganger. Kjentes ut som å bli svidd med en sigarett MANGE ganger!
Gjest Fruktfat Skrevet 8. juni 2005 #32 Skrevet 8. juni 2005 JO, jeg syns det var forjævlig vondt med laser... første gangen var vond, men gikk greit, forrige gang gjorde det så utrolig VONDT at jeg tenkte for meg selv: "det her BETALER jeg faktisk for!! hvor gæærn er jeg?" det var ganske grusomt. var uka før jeg skulle ha mens, tror det har noe med det å gjøre, for jeg blir mer ømfintlig da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå