Gå til innhold

Bikinilinjen

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Heisann, er det noen som har et godt tips til sommeren?

Jeg er litt lei av å barbere bikinilinjen min annenhver dag nesten hele sommeren..

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

ha ha, du kan spøke du :P Var vel ikke akkurat det jeg hadde i tankene.

Skrevet

Voks - epilering - electrolyse - hårfjerningskrem.... :P

Gjest allium
Skrevet

Laser. Har ikke angret ett sekund, til tross for prisen.

Gjest gjesta
Skrevet

Bruker epilator. Veldig vondt den første gangen og så blir det bare "bedre" for hver gang.

Gjest Madeline
Skrevet

Jeg bruker også epilator. Blir helt glatt og fin lenge. Gjør litt vondt men er absolutt verd det.

Skrevet

Hva er epilator? :klø:

Gjest Madeline
Skrevet

Epilator er en liten maskin som napper ut hårene med rota. Veldig effektiv. Gjør litt vondt, men det er verst første gangen.

Skrevet

Uff... det hørtes vondt ut. Men man skal vel lide for skjønnheten :ler:

Gjest Madeline
Skrevet

Du må lide for skjønnheten, ja. Men jeg foretrekker helt klart epilator foran voksing. Voksing synes jeg blir så klisset, men du slipper det med epilator. Bruker du epilator vokser hårene ut myke og tynnere enn før. Tar du hårene mens de er temmelig korte, så gjør det ikke så vondt.

Skrevet
Du må lide for skjønnheten' date=' ja. Men jeg foretrekker helt klart epilator foran voksing. Voksing synes jeg blir så klisset, men du slipper det med epilator. Bruker du epilator vokser hårene ut myke og tynnere enn før. Tar du hårene mens de er temmelig korte, så gjør det ikke så vondt.[/quote']

Hvor ofte må man bruke epilator?

Gjest Madeline
Skrevet

Det går flere uker mellom hver gang. Er ikke sikker på hvor mange. Det er glatt like lenge som ved voksing siden du napper hårene ut med roten.

Gjest Anonymous
Skrevet

Har du en god epilator å anbefale? :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Siden jeg bare har prøvd en så har ikke jeg noe å samenligne med. Jeg kjøpte en billig en på Elkjøp til 249,- for et par år siden og den fungerer helt flott den. Men jeg vet at det finnes mange forskjellige og de er i forskjellige prisklasser. Spør i butikken, eventuelt søk litt på nettet.

Gjest Madeline
Skrevet
Siden jeg bare har prøvd en så har ikke jeg noe å samenligne med. Jeg kjøpte en billig en på Elkjøp til 249' date='- for et par år siden og den fungerer helt flott den. Men jeg vet at det finnes mange forskjellige og de er i forskjellige prisklasser. Spør i butikken, eventuelt søk litt på nettet.[/quote']

Det var jeg som skrev dette.

Skrevet

Den epilatoren jeg bruker heter Braun Silkepil. Er veldig fornøyd med den ihvertfall.

Skrevet

Min mening: IKKE bruk epilator!

Jeg gjorde det, og det fungerte utmerket ganske lenge (et drøyt år) - men så fikk jeg inngrodde hår og betente hårsekker... Og det var betent ganske lenge - måtte til hudlege for å få spesialsalve, og fikk streng beskjed om at dette måtte jeg ikke gjenta... Det gikk en sommer hvor jeg måtte gå med bikini-boksershorts.

Så nå barberer jeg med høvel med hårene, og bryr meg ikke om at det må gjøres veldig ofte - for de betente hårsekkene vil jeg ikke ha tilbake.

Men det kan jo fungere bra for deg, selvfølgelig!

Skrevet

Helt enig, ikke bruk epilator! snakk om å pine seg selv. gå og få det gjort profesjonelt hos en hudpleiesalong, voksing er best om ikke laser. :rosasmil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...