AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #1 Skrevet 14. juni 2019 Noen som har opplevd, enten selv, eller på arbeidsplassen sin at to stykker har hatt et forhold..... Som har vært problemfritt? Jeg er så betatt av en på jobb, vi jobber ikke i samme avdeling eller samme bygg, men i samme firma.... Men redd det kan by på vansker, da vi kanskje kan tenkes å ha motstridende interesser på jobb på en måte..... Anonymkode: a5fec...818
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #2 Skrevet 14. juni 2019 Er flere par hos oss, ingen problemer der så vidt jeg vet. Men ingen av parene jobber på samme avdeling, også tror jeg nok de prøver å unngå og havne på de samme prosjektene. Anonymkode: 7f618...2db
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #3 Skrevet 14. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er flere par hos oss, ingen problemer der så vidt jeg vet. Men ingen av parene jobber på samme avdeling, også tror jeg nok de prøver å unngå og havne på de samme prosjektene. Anonymkode: 7f618...2db Ts her, i kraft av våre stillinger kan ingen av oss velge, eller velge bort prosjekter vi eventuelt blir satt til..... Anonymkode: a5fec...818
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #4 Skrevet 14. juni 2019 Før var det et gift par på min avdeling på jobb. Skal sies at de allerede hadde vært et par i flere år da de begynte her, og de begynte heller ikke samtidig. Så vidt jeg vet var det helt problemfritt Anonymkode: feeea...b4f
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #5 Skrevet 15. juni 2019 Ja. En i ledelsen var sammen med en ansatt. Gikk helt fint, det. Anonymkode: 95811...6ed
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #6 Skrevet 15. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja. En i ledelsen var sammen med en ansatt. Gikk helt fint, det. Anonymkode: 95811...6ed Det ville eventuelt blitt slik i "mitt tilfelle" også..... Og det var ingen som hadde noe å utsette på det? Jeg ser for meg at det kunne blitt "prat".... Anonymkode: a5fec...818
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #7 Skrevet 15. juni 2019 Vi har hatt flere par på min jobb. Enda til far-datter, far-sønn relasjoner. Man kan nærmest kalle det en familiebedrift. Hos oss har dette gått noenlunde greit. Ledelsen har tilpasset slik at de som ønsker det har fått ferie sammen, og at de med barn får tilpasset vakter, og helger sammen (turnusarbeid). Det har vært litt småsnakk rundt det at den som fordeler vakter har gitt noen fordeler til sin ektefelle når det gjelder fri/røddagsvakter, men det ble det ryddet opp i. Ellers er det noen som ikke vil jobbe sammen for å ha sin jobb "i fred". Det har vært episoder hvor hjemmestemningen har blitt med på jobb, og det ble utrivelig for alle. Er man bevisst på at jobb er jobb, og at man da er kollega, ikke kjæreste, kan det gå helt fint. Men det kan være litt slitsomt om det blir mye jobbprat hjemme, siden begge vet hvem folk er og hva som skjer. Jeg er selv gift med en på jobben, og vi vurderer at en av oss slutter. Anonymkode: 543cb...47f
Cata Skrevet 15. juni 2019 #8 Skrevet 15. juni 2019 Flere par på jobb hos oss, men de jobber i regelen i forskjellige avdelinger. Kan huske ett tilfelle der mann og kone jobbet i samme avdeling, men de hadde likevel forskjellig teamleder og jobbet med helt forskjellige ting. Tror alle som er i slike situasjoner prøver å jobbe slik at risikoen for rollekonflikter er minimal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå