Gå til innhold

Ta ut butplug

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til dere som har prøvd butplug, er det vanskelig å få den ut? Jeg kjøpte den minste som kondomeriet hadde og har så lyst til å prøve, men hvordan er det å få den ut igjen? Hatt både en og to fingere i rompa flere ganger, men dem er jo "rette". 

Sett på noen filmer at den faller ut når kvinnen får orgasme, men jeg strammer når jeg kommer, så ser ikke for meg at det er så enkelt ?!

Anonymkode: da5cb...790

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke noe problem det. Men ikke røsk den ut i full fart da! Slapp av, og bruk godt med glidemiddel. Den er jo ikke større enn det som kommer ut når man går på do, så det skal gå helt fint. 

Anonymkode: 14f11...309

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Den vil ikke sitte fast, bare ta det rolig når du skal ta den ut 😛 

Anonymkode: fdc27...6d9

AnonymBruker
Skrevet

Er den stor kan det bli undertrykk. Drar du hardt så røsker det med seg .....

Så bruk fornuft.

Anonymkode: 601c7...7ac

AnonymBruker
Skrevet

Nå er ikke jeg TS, men hvordan kan et lite trangt rumpehull få inn så svære buttpluger? Det ser ikke godt ut. Det lurer jeg på. 

Anonymkode: 30274...022

AnonymBruker
Skrevet

Det beste er hvis du får en venninne til å hjelpe deg. Gjerne både til å sette den inn og ta den ut. Ta det samtidig med toalettbesøk når dere uansett skal tørke hverandre.

Anonymkode: 28e68...d47

• Liker 2
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det beste er hvis du får en venninne til å hjelpe deg. Gjerne både til å sette den inn og ta den ut. Ta det samtidig med toalettbesøk når dere uansett skal tørke hverandre.

Anonymkode: 28e68...d47

Hva gjør du når ingen venninner vil hjelpe deg da?

Skrevet

Jeg tror det vennskapet er over når du seriøst ber en venn om å stikke en buttplugg i rompa på deg...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, Morpheus skrev:

Jeg tror det vennskapet er over når du seriøst ber en venn om å stikke en buttplugg i rompa på deg...

Eller at det blir ett virkelig seriøst og nært vennskap.

Anonymkode: 601c7...7ac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For å få ringmuskelen til å slappe av, så må du trykke som om du skulle drite. Det gjelder også når du skal ha pluggen inn. 

Kos deg, og lykke til!  

Anonymkode: 9cdd9...bb5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

du driter den ut

Anonymkode: d8e31...c3c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...