AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #1 Skrevet 14. juni 2019 ...har bare ikke møtt noen som er flink til det de gjør. ...er bare engstelig for sin egen kropp og hygiene, tør ikke slippe seg løs. ...er kjedelige og pripne. ...eller noe annet i den duren. Jeg synes jeg ser dette skrevet om og om og om igjen til det kjedsommelige. Nei, det stemmer ikke! Det er ikke alle kvinner som liker å bli slikket. Det er ikke alle kvinner som tenner på menn som slikker. Det har ingenting med at vi ikke har møtt den rette mannen eller at vi er engstelig eller kjedelig eller prippen. Det handler om at vi er ulik og tenner på ulike ting. Anonymkode: 5269b...f35 30 8
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #2 Skrevet 14. juni 2019 Mannen min er kjempeflink og sikker meg lett til orgasme når han en sjelden gang gjør det. Men jeg liker ikke å bli skikket. Han gir meg masse orgasmer på andre måter, og ved oralsex er han så lang unna. Jeg liker ikke at jeg ikke kan ta på kroppen hans og kjenne ham inntil meg, se på ansiktet hans, snakke med ham osv. For meg er disse tingene en viktig del av sex, og derfor liker jeg ikke så godt oralsex. Anonymkode: 248d0...ad8 16 5
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #3 Skrevet 14. juni 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mannen min er kjempeflink og sikker meg lett til orgasme når han en sjelden gang gjør det. Men jeg liker ikke å bli skikket. Han gir meg masse orgasmer på andre måter, og ved oralsex er han så lang unna. Jeg liker ikke at jeg ikke kan ta på kroppen hans og kjenne ham inntil meg, se på ansiktet hans, snakke med ham osv. For meg er disse tingene en viktig del av sex, og derfor liker jeg ikke så godt oralsex. Anonymkode: 248d0...ad8 Godt forklart! Anonymkode: 5269b...f35 2
MuffinStud Skrevet 14. juni 2019 #4 Skrevet 14. juni 2019 Ja, ingen tvil om at hjernen er det viktigste sexorganet. Hvis ikke det å langsomt manøvrere seg nedover kvinnekroppen hadde skapt en forventning, så ser jeg jo lett at noe blir borte. Det var en annen tråd her hvor det var noen som påpekte at man "ikke liker å bli slikket på armen, så hvorfor skulle jeg like det i skrittet?". Synes det også er godt forklart. Rent teknisk kan det godt hende at det finnes en homofil i nærheten som er dyktigere på blowjob enn min kone. Jeg er ikke interessert i å prøve selv om jeg hadde dekket vedkommende med en dyne. Jeg elsker mus, men det er noe i stor grad styrt av noe jeg bestemte meg for en gang. Jeg hadde på en fest sett ei jente bli slikket og så at hun bare ville ha mer og nærmere. Til da hadde jeg knapt sett en jevnaldrende jente naken og jeg bare bestemte meg for at jeg ville kunne gjøre så ei jente ikke bare ville vise meg kjønnet, men at jo nærmere jo bedre. Så jeg var fast bestemt ved første anledning. Det var en tilvenning og på et tidspunkt ble jeg "hekta". Rent anatomisk er det bare hud. Resten er i hodet. Så, jeg tror det er noe man kan bestemme seg for og få til, samtidig som at det motsatte er sant. Folk skal respektere at jeg aldri kommer til å "prøve å venne meg til" at en homofil mann suger meg uansett hvilke orgasmer og opplevelser de har fått ut av det selv om selve munnen er rimelig lik på jenter og gutter. 6
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #5 Skrevet 14. juni 2019 Hvis du mener at kjønnsorganet "rent anatomisk" bare er hud, har du et veldig trist syn på kvinnekroppen. Det er jo et veldig følsomt område, med masse nerver, og hvor det skilles ut kjønnssekret når kvinnen er opphisset. Det er ikke engang hud, det er slimhinner. Jeg synes også sammenlikningen med å bli slikket på armen er veldig trist. Jeg får ikke orgasme av å bli fingret på armen, eller at mannen min gnir penisen sin mot armen min. Når man bruker slike sammenlikninger reduserer man kvinnens seksualitet til et minimum. Det er helt unødvendig. Anonymkode: 248d0...ad8 15
MuffinStud Skrevet 14. juni 2019 #6 Skrevet 14. juni 2019 Tror du skal prøve å lese innlegget en gang til. 3
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #7 Skrevet 14. juni 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes også sammenlikningen med å bli slikket på armen er veldig trist. Jeg får ikke orgasme av å bli fingret på armen, eller at mannen min gnir penisen sin mot armen min. Når man bruker slike sammenlikninger reduserer man kvinnens seksualitet til et minimum. Det er helt unødvendig. Anonymkode: 248d0...ad8 Men selv om du har det sånn, så betyr ikke det at alle kvinner har det sånn. Ikke alle kvinner er opphengt i orgasmer heller. Det er heller de som ikke tror på at alle kvinner har sine egne følelser, som reduserer vår seksualitet til et minimum. Jeg synes det er nitrist å lese her inne om at alle kvinner liker ditt og alle kvinner liker datt og liker du ikke det og det, så er du prippen og kjedelig. Det stemmer ikke. Man må faktisk få lov til å ikke like alt mulig. Man må få lov til å synes det å motta oralsex er like lite givende som å bli slikket på armen eller tørke støv eller pakke inn brød og fryse det ned. Anonymkode: 5269b...f35 4 2
stan Skrevet 14. juni 2019 #8 Skrevet 14. juni 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du mener at kjønnsorganet "rent anatomisk" bare er hud, har du et veldig trist syn på kvinnekroppen. Det er jo et veldig følsomt område, med masse nerver, og hvor det skilles ut kjønnssekret når kvinnen er opphisset. Det er ikke engang hud, det er slimhinner. Jeg synes også sammenlikningen med å bli slikket på armen er veldig trist. Jeg får ikke orgasme av å bli fingret på armen, eller at mannen min gnir penisen sin mot armen min. Når man bruker slike sammenlikninger reduserer man kvinnens seksualitet til et minimum. Det er helt unødvendig. Anonymkode: 248d0...ad8 Poenget er vel at nytelsen ligger i hodet. Og selv den beste stimulering av kjønnet er bortkastet om hodet ikke er med. Nytelsen ligger i hodet. Tantrisk sex vitner om det, hvor enkelte øver seg opp til å puste seg til orgasme. 6
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #9 Skrevet 14. juni 2019 Enig! Har gitt opp med å si i mot alle dem som mener jeg ikke har møtt en som "kan kunstene" sine enda. Jeg er svært glad i sex, og har hatt mange som har slikket meg siden de liker det. Jeg synes rett og slett det er kjedelig. Det blir for mykt og glatt stimulering, og nytelsen av å ha en mann presset mot seg som man kan ta og kysse på mangler. Da onnanerer jeg heller. Heldigvis har jeg funnet en mann som ikke et glad i å slikke heller, så nå slipper jeg å kjede meg hver gang vi skal ha sex. Anonymkode: e3d6d...dce 4
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #10 Skrevet 14. juni 2019 25 minutter siden, MuffinStud skrev: Ja, ingen tvil om at hjernen er det viktigste sexorganet. Hvis ikke det å langsomt manøvrere seg nedover kvinnekroppen hadde skapt en forventning, så ser jeg jo lett at noe blir borte. Ja, hele han blir jo borte! Man blir mindre og mindre og mindre jo lengre vekk man beveger seg. Til slutt er man en bitteliten utgave av seg selv som sitter der nede og titter opp. Mange menn liker denne tanken. Mange kvinner liker den ikke. 30 minutter siden, MuffinStud skrev: Rent teknisk kan det godt hende at det finnes en homofil i nærheten som er dyktigere på blowjob enn min kone. Jeg er ikke interessert i å prøve selv om jeg hadde dekket vedkommende med en dyne. God sammenligning! Anonymkode: 5269b...f35
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #11 Skrevet 14. juni 2019 8 minutter siden, stan skrev: Poenget er vel at nytelsen ligger i hodet. Og selv den beste stimulering av kjønnet er bortkastet om hodet ikke er med. Jepp! 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da onnanerer jeg heller. Heldigvis har jeg funnet en mann som ikke et glad i å slikke heller, så nå slipper jeg å kjede meg hver gang vi skal ha sex. Anonymkode: e3d6d...dce Ja, det blir litt som onani. Anonymkode: 5269b...f35
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #12 Skrevet 14. juni 2019 15 minutter siden, stan skrev: Poenget er vel at nytelsen ligger i hodet. Og selv den beste stimulering av kjønnet er bortkastet om hodet ikke er med. Nytelsen ligger i hodet. Tantrisk sex vitner om det, hvor enkelte øver seg opp til å puste seg til orgasme. NOE av nytelsen ligger i hodet. Det jeg skulle bli veldig gammel før jeg faktisk lærte, var at for noen, selv menn, ligger Mesteparten av nytelsen i hodet. Og det er en utfordring for meg som har mesteparten av nytelsen i det fysiske og føler nødt til å fake den mentale biten. Og det skaper mismatch når jeg forventer at stimulering av hennes genitalia oppleves av henne på samme måte som jeg opplever det hos meg. Spesielt siden budskapet over min ungdom stod var at kvinner var mer følsomme på det området enn menn. Anonymkode: 04cfc...37c
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #13 Skrevet 14. juni 2019 Jeg klarer ikke tanken på å åha annet enn kuken hans der nede. Ikke at han har prøvd med munnen, men fingrene var langt utenfor min komfort. Så da finner vi andre måter å kose på som passer oss. Anonymkode: 8b2d7...620
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #14 Skrevet 14. juni 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: NOE av nytelsen ligger i hodet. Det jeg skulle bli veldig gammel før jeg faktisk lærte, var at for noen, selv menn, ligger Mesteparten av nytelsen i hodet. Og det er en utfordring for meg som har mesteparten av nytelsen i det fysiske og føler nødt til å fake den mentale biten. Og det skaper mismatch når jeg forventer at stimulering av hennes genitalia oppleves av henne på samme måte som jeg opplever det hos meg. Spesielt siden budskapet over min ungdom stod var at kvinner var mer følsomme på det området enn menn. Anonymkode: 04cfc...37c Vet ikke når du var ung, men du får det til å høres ut som det var for veldig lenge siden Det som jeg synes er dumt er at det er den samme feil-informasjonen som spres selv i 2019: Kvinner er slik. Menn er slik. På den måten havner svært mange sammen med partnere som de ikke passer sammen med og forventer helt feil ting av. Jeg synes din oppdeling i det ‘sanselige’ og det ‘mentale’ er veldig god, bedre enn kjønn. Det er som en egen legning. Man kan ikke like enkelt tenne på det mentale om man er hovedsaklig sanselig. Man kan ikke like enkelt tenne på det sanselige om man er hovedsaklig mental. Takk for et godt innspill! Anonymkode: 5269b...f35 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #15 Skrevet 14. juni 2019 En dame som ikke liker å bli slikket vil jeg karakterisere som dårlig i senga... Anonymkode: d2e89...681 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #16 Skrevet 14. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: En dame som ikke liker å bli slikket vil jeg karakterisere som dårlig i senga... Anonymkode: d2e89...681 Ja, det er sånne karakteristikker som er årsak til at jeg laget tråden. Det blir som å si at ‘menn som ikke liker å bli tatt hardt bak vil jeg karakterisere som dårlig i senga’. Bare fordi de ikke oppfører seg slik man selv ønsker, så skal man rakke ned på de. (Som om man hadde sjans på disse menneskene i første omgang 🙄) Anonymkode: 5269b...f35 13 4
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #17 Skrevet 14. juni 2019 Å jeg er så innmari enig med ts her! Jeg liker ikke å bli slikket. Det gir meg ingenting, og jeg synes det er ukomfortabelt. Det handler ikke om at jeg ikke liker kroppen min eller noe sånt, for i det øyeblikket jeg er kåt, så slipper jeg alle hemninger. Ikke finnes jeg prippen eller forsiktig heller. Men det er en smakssak. Jeg kommer ikke hvis en mann fikler med klitten med fingrene sine heller. Skal en mann få meg til å komme, så er det vaginalt som gjelder. Enten med fingre eller pikk. Enkelt og greit. Onanerer jeg selv, kan jeg komme på under 30 sekunder, men det har med teknikk, tempo og det å treffe akkurat det riktige punktet å gjøre. Noe mannfolk rett og slett ikke klarer å få til på meg. Anonymkode: 5faf9...f4d 1
Gjest Paramount Skrevet 14. juni 2019 #18 Skrevet 14. juni 2019 Greit nok at det finnes en del kvinner som ikke liker å bli slikket. På samme måte som noen liker, og ikke liker, forskjellige matvarer. Men den gruppen du forsvarer er nok mindre enn den gruppen du fornekter i hovedinnlegget. At kvinner som ikke liker å bli slikket oppleves som elendige i senga av en som elsker å slikke er helt opplagt, men han er da vel like elendig i senga for henne? Ser ingen grunn til å rakke ned på hverken den ene eller den andre av den grunn.
MuffinStud Skrevet 14. juni 2019 #19 Skrevet 14. juni 2019 9 minutter siden, AnonymBruker said: Det blir som å si at ‘menn som ikke liker å bli tatt hardt bak vil jeg karakterisere som dårlig i senga’. Ha ha. Enda en variant. 8 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #20 Skrevet 14. juni 2019 Akkurat nå, Paramount skrev: Men den gruppen du forsvarer er nok mindre enn den gruppen du fornekter i hovedinnlegget. Det er ikke mitt inntrykk. Mitt inntrykk er at det kjøres en knallhard politisk kamp for at vi kvinner skal ha fullt fokus på kjønnsorganet vårt på lik linje med menn, motta og nyte oralsex på lik linje med menn, og få orgasmer på samme måte som menn, fordi vi er like kule og tøffe som menn, og liker vi det ikke, så er noe galt. Trådene her bugner av kvinner som sier de ikke liker å bli slikket og de blir utelukkende møtt med at ‘jo det gjør du nok, de bare vet det ikke selv enda, lille venn!’ 5 minutter siden, Paramount skrev: At kvinner som ikke liker å bli slikket oppleves som elendige i senga av en som elsker å slikke er helt opplagt, men han er da vel like elendig i senga for henne? Ser ingen grunn til å rakke ned på hverken den ene eller den andre av den grunn. Enig i det, derfor går jeg heller ikke inn i hans tråd for å si at han tar feil, er dårlig i senga eller noe annet som bare har til formål å rakke ned på eller kaste skam på. Anonymkode: 5269b...f35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå