Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg var i sverige i helga, og fikk opp øynene for dette merket. Jeg hamstret med med de nydeligste øyenskyggene.

Det jeg lurer på er, om jeg får dette merket i norge, oslo-området, og om jeg får det på nettet. Jeg bare måååå ha flere av de øyenskyggene, og solpudder...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, Noubaproduktene er suverene! De er å få kjøpt et sted i Oslo, men jeg husker ikke hva salongen het. Du kan jo bestille fra http://www.noubacosmetics.com/products.asp?id=1

De sender rekordfort! Sist jeg bestilte fikk jeg det etter et par dager.

Gjest Gjesta
Skrevet

Porto og eventuelt mva/toll? Skrivre de ned verdien?

Skrevet

Jeg bestilte for under 200, så den slapp gjennom tollen. Vet ikke om de skriver ned verdien.

Men jeg ser først nå at hovedinnlegger ikke ville bestille fra utlandet... Jeg vet Noubaproduktene fåes kjøpt i Oslo også.

Skrevet

Det lå i allefall en butikk i torggata (mellom Yougstorget og den plassen hvor Keystone ligger) som hadde Nouba. Vet ikke om den er der lenger.

Synes spesielt skimmerproduktene til Nouba er helt fantastiske. Liker at skimmer er litt diskret.

Har en løsskygge til øyne som kan brukes både tørr og med vann som er super.

Gjest Étoile
Skrevet
Det lå i allefall en butikk i torggata (mellom Yougstorget og den plassen hvor Keystone ligger) som hadde Nouba. Vet ikke om den er der lenger.

Jepp, Visage heter den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...