Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er kanskje et teit spørsmål/ tema, men jeg lurer på om flere opplever det samme.

Det er så mange mennesker i jobbsituasjon som så lett hakker på andre, sier hva som er galt ved det du gjør og skal være en så autoritær figur. Ofte føler jeg at disse er så flinke til å pirke på andre, men at de selv egentlig ikke er så flinke med sine oppgaver. Jeg føler flere av disse nærmest er litt mindre oppegående. Det jeg synes er synd er at så mange av disse kommer inn i høyere stillinger, og folk ser opp til disse. 

Selv så blir jeg fort så ubekvem rundt slike mennesker. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal reagere på kommentarer jeg synes er unødvendig og frekke. De bare tråkker på meg, ser alt av feil hos meg, uten å egentlig vite hva de prater om.

Jeg vet ikke om dette ble litt kryptisk, men jeg har så sterke følelser etter jobb i dag ettersom ei var akkurat slik som overnevnt. Hun virker å ha så god kontroll over meg, men er ganske så lat selv. Hun fortalte meg at jeg var treg og lite effektiv, men så gjør hun ikke en bedre jobb selv. 

Hva tenker du om slike mennesker? Sier du ifra til slike? 

Anonymkode: a1f10...621

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner til typen, folk som er kontrollerende har generelt problemer med seg selv, og kan være slurvete i jobben. Jeg prøver bare å unngå dem, men har ikke hatt så mye med dem å gjøre i arbeidssituasjoner heldigvis.

Anonymkode: b3ce6...b40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...