AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #1 Skrevet 13. juni 2019 Jeg er redd for kjønnsykdommer og annet. Synes det er ekkelt å dele ut kroppen min til mange forskjellige. Har kun hatt sex med 1 person, og er over 30år. Hvordan klarer dere å ha sex med 10 før dere er 20år? Tenker dere i det hele tatt på dere selv? Har dere noe form for selvrespekt for deres kropp og hvem man deler den med? Er det lenger noe spesiellt når du deler kroppen din med en du elsker, når du har delt den med så mange før? Anonymkode: 675e1...04c 18
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #2 Skrevet 13. juni 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er redd for kjønnsykdommer og annet. Synes det er ekkelt å dele ut kroppen min til mange forskjellige. Har kun hatt sex med 1 person, og er over 30år. Hvordan klarer dere å ha sex med 10 før dere er 20år? Tenker dere i det hele tatt på dere selv? Har dere noe form for selvrespekt for deres kropp og hvem man deler den med? Er det lenger noe spesiellt når du deler kroppen din med en du elsker, når du har delt den med så mange før? Anonymkode: 675e1...04c er du mann eller dame Anonymkode: 31b1f...299
frubaluba Skrevet 13. juni 2019 #3 Skrevet 13. juni 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er redd for kjønnsykdommer og annet. Synes det er ekkelt å dele ut kroppen min til mange forskjellige. Har kun hatt sex med 1 person, og er over 30år. Hvordan klarer dere å ha sex med 10 før dere er 20år? Tenker dere i det hele tatt på dere selv? Har dere noe form for selvrespekt for deres kropp og hvem man deler den med? Er det lenger noe spesiellt når du deler kroppen din med en du elsker, når du har delt den med så mange før? Anonymkode: 675e1...04c Helt greit, å stille sånne spørsmål, men her var det mange fordommer og nedlatenhet gitt. 42
Elizabeth89 Skrevet 13. juni 2019 #4 Skrevet 13. juni 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er redd for kjønnsykdommer og annet. Synes det er ekkelt å dele ut kroppen min til mange forskjellige. Har kun hatt sex med 1 person, og er over 30år. Hvordan klarer dere å ha sex med 10 før dere er 20år? Tenker dere i det hele tatt på dere selv? Har dere noe form for selvrespekt for deres kropp og hvem man deler den med? Er det lenger noe spesiellt når du deler kroppen din med en du elsker, når du har delt den med så mange før? Anonymkode: 675e1...04c Lurer jeg også på... 10
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #5 Skrevet 13. juni 2019 Skjønner heller ikke dem som ligger med hvem som helst, er jo ekkelt. Hilsen kvinne Anonymkode: 35ca6...090 8
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #6 Skrevet 13. juni 2019 Velkommen til norsk mesterskap i fordommer. Ingen tvinger deg til å ha sex med noen og du behøver ikke å bry deg om hvem andre velger å ha sex med. Det som er rett for deg er ikke nødvendigvis rett for andre. Ingen grunn til at du skal påtvinge din kristenfundamentalistiske tankegang på andre. Anonymkode: 06e99...719 35
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #7 Skrevet 13. juni 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Velkommen til norsk mesterskap i fordommer. Ingen tvinger deg til å ha sex med noen og du behøver ikke å bry deg om hvem andre velger å ha sex med. Det som er rett for deg er ikke nødvendigvis rett for andre. Ingen grunn til at du skal påtvinge din kristenfundamentalistiske tankegang på andre. Anonymkode: 06e99...719 Jeg tenker som hi og er ikke særlig kristen... Anonymkode: 6c2c4...11b 5
Ambador Skrevet 13. juni 2019 #8 Skrevet 13. juni 2019 Jeg lurer også. Normen her inne på KG er jo at ligg ikkje er noe spesielt. Bare et ligg. Ikke noe stress. Selv synes jeg det er vanskelig å være så intim med noen. Det er så sårbart og jeg må være helt trygg. Jeg er ikke fordomsfull av den grunn! Å svare at ts er fordomsfull og nedlatende er en måte å unngå spørsmålet som blir stilt, og tie dem som lurer på det ts spør om. 9
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #9 Skrevet 13. juni 2019 Ts her, er ikke religiøs. Kanskje jeg virker fordomsfull, men jeg klarer bare ikke forstå tankegangen til de som ligger rundt. Det byr meg rett og slett helt imot. Ikke stygt ment, men jeg synes faktisk synd i de som gjør sånn mot sin egen kropp. Anonymkode: 675e1...04c 3
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #10 Skrevet 13. juni 2019 Man er kåt, har lyst og synes det er kjedelig å ha sex med samme person hele tiden. Liker å utforske, synes jeg gjør en bra og tilfredstillende ting mot kroppen min. Aldri hatt noen sykdommer btw. Anonymkode: 6165c...332 17
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #11 Skrevet 13. juni 2019 Just now, AnonymBruker said: Man er kåt, har lyst og synes det er kjedelig å ha sex med samme person hele tiden. Liker å utforske, synes jeg gjør en bra og tilfredstillende ting mot kroppen min. Aldri hatt noen sykdommer btw. Anonymkode: 6165c...332 Ok, kanskje du ikke er så nøye på det? Tror noen er mer eller mindre nøye om hvem som skal få tafse og smake på kroppen sin. Men du har rett på å gjøre som du vil, selvsagt så lenge du ikke skader deg selv og andre. Anonymkode: 675e1...04c
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #12 Skrevet 13. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ok, kanskje du ikke er så nøye på det? Tror noen er mer eller mindre nøye om hvem som skal få tafse og smake på kroppen sin. Men du har rett på å gjøre som du vil, selvsagt så lenge du ikke skader deg selv og andre. Anonymkode: 675e1...04c Nøye på hvem jeg velger å ligge med jo, man kan være det selv om man ligger med mer enn en person i livet. Snakk om å være fordomsfull. Anonymkode: 6165c...332 20
Hr. Aktiv Skrevet 13. juni 2019 #13 Skrevet 13. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er redd for kjønnsykdommer og annet. Synes det er ekkelt å dele ut kroppen min til mange forskjellige. Har kun hatt sex med 1 person, og er over 30år. Hvordan klarer dere å ha sex med 10 før dere er 20år? Tenker dere i det hele tatt på dere selv? Har dere noe form for selvrespekt for deres kropp og hvem man deler den med? Er det lenger noe spesiellt når du deler kroppen din med en du elsker, når du har delt den med så mange før? Anonymkode: 675e1...04c Du er egentlig ikke den eneste som tenker den tanken. Siden mange av kjønnssykdommene kan kureres så gambler eller bryr folk ikke seg så veldig om dem. Hørte en greie med noen her nå som hadde herpes. Det er jo bare et utbrudd i året. Ingen big deal mente de. Tror mange er i denne gruppa og bare rett og slett tar sjansen. Så har du de som vet de er smittet, men ikke opplyser om det. Det er en grunn til at jeg også er litt avventende med å ha sex med en ny partner. 3
Gjest Sansol Skrevet 13. juni 2019 #14 Skrevet 13. juni 2019 (endret) De er vel kåte og har ikke samme forhold til kropp og intimitet som deg da? Mister vel ikke noe selvrespekt så lenge de holder seg innenfor egne grenser tenker jeg. Endret 14. juni 2019 av Sansol
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #15 Skrevet 13. juni 2019 Jeg synes det er gøy, er det bra nok grunn? Har ingen ting med min selvrespekt å gjøre, selv om det tydelig har noe med din. Og det er helt greit? Plager ikke meg at du har hatt sex med 1 person, da burde det vel ikke plage deg at jeg har hatt sex med 20. Anonymkode: 68282...536 14
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #16 Skrevet 13. juni 2019 Så lenge jeg samtykker og beskytter meg så går det ikke utover selvrespekten min på noen måte. Sex er hel lovlig. Anonymkode: 9bd42...e5a 13
Gjest Paramount Skrevet 13. juni 2019 #17 Skrevet 13. juni 2019 (endret) 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Velkommen til norsk mesterskap i fordommer. Ingen tvinger deg til å ha sex med noen og du behøver ikke å bry deg om hvem andre velger å ha sex med. Det som er rett for deg er ikke nødvendigvis rett for andre. Ingen grunn til at du skal påtvinge din kristenfundamentalistiske tankegang på andre. Anonymkode: 06e99...719 Et flåsete svar, fra en som selv tydeligvis er full av fordommer. Det som skjer det skjer, og årsakene kan være så mange. Synes ikke kjønnssykdommer er det viktigste oppi dette, selv om det sikkert er ubehagelig nok. Endret 14. juni 2019 av Paramount
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #18 Skrevet 13. juni 2019 Mange kvinner i dag liker å stappe in nye peniser hver dag. Dette gjør de helt uten skam. Anonymkode: 8346e...f4d
Trolltunge Skrevet 13. juni 2019 #19 Skrevet 13. juni 2019 Min selvrespekt for min egen kropp innebærer også at jeg setter pris på at jeg er et seksuelt vesen, med lyst og behov. At jeg ikke føler skam i forhold til det, men nyter sex, og det å være seksuell. Jeg har likevel ikke hoppet til sengs med hvem som helst, men jeg er stort sett glad for de partnerne jeg har hatt. Jeg har lært og utviklet meg med dem. Lært min kropp og min seksualitet å kjenne, slik at da jeg valgte livspartner var også seksuelle preferanser og kompatibilitet en av faktorene som gjorde at jeg visste at han var rett for meg, og vi rett for hverandre. Å ha sex med ham forringes ikke av at vi begge har hatt partnere tidligere, som vi utviklet oss på og lærte av. Lærte oss selv å kjenne gjennom. Å ha sex med den du elsker er uansett spesielt. Når han har vært fra meg noen dager, og jeg endelig kan kjenne kroppen hans igjen, og kjenner hvor trygt, godt og naturlig det er at jeg er med ham, og at hans kropp mot min er "hjemme", så er det ingen andre, og ingen andre opplevelser, jeg tenker på. Det er erfaring som gjorde meg så trygg på at dette er det rette, men de er feid bort av ham. Alt som står igjen fra tidligere partnere er at jeg er veldig trygg på at jeg har den rette, på alle måter. For jeg kjenner kroppen min, mitt tenningsmønster, hva jeg ikke liker, og hva jeg virkelig nyter, og vet derfor at jeg er med rette partner, både seksuelt og ellers. Hadde jeg hatt en eneste seksualpartner hadde jeg ikke kunne skille klinten fra hveten. Jeg hadde ikke visst bedre enn de begrensninger den ene satt. Sex er ikke sex, uavhengig av partner og erfaring. Sex er som vin; Alt fra forferdelig til himmelsk, og absolutt alt mellom. Hvordan kan man påstå at den vinen man drikker er den beste, om man kun har smakt en eneste vin? 22
dragonfly91 Skrevet 13. juni 2019 #20 Skrevet 13. juni 2019 Jeg liker menn, jeg liker sex og jeg liker meg selv! Skjønner ikke hvorfor sex skal være så gravalvorlig! 21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå