nyibyen Skrevet 2. mai 2005 #42 Skrevet 2. mai 2005 ... snart blir det kanskje lov til å søke om å få endret alderen sin. :-) ...nå vil jeg ikke være 30 lenger, så jeg søker om å få endret fødselsåret til 1980, og jeg vil heller være stenbukk enn vannmann, eller kanskje jeg kan søke om å få flyttet bursdagen min til julaften?
Gjest gjest1 Skrevet 2. mai 2005 #43 Skrevet 2. mai 2005 Tja, som Ivar Utne (forelesaren min i nordisk, forresten!) uttalte i VG, det er jo ikkje verre enn eit kalle-navn.
Gjest celine Skrevet 2. mai 2005 #44 Skrevet 2. mai 2005 ... snart blir det kanskje lov til å søke om å få endret alderen sin. :-) ...nå vil jeg ikke være 30 lenger, så jeg søker om å få endret fødselsåret til 1980, og jeg vil heller være stenbukk enn vannmann, eller kanskje jeg kan søke om å få flyttet bursdagen min til julaften?
Donnie Darko Skrevet 2. mai 2005 #45 Skrevet 2. mai 2005 Det med å endre navnet sitt til noe litt artig er jeg helt for. Men Kolaautomat er liksom ikke så veldig gjennomført. Jeg har seriøst tenkt på å endre mitt eget navn. forslag mottas med takk.
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2005 #46 Skrevet 2. mai 2005 Donnieisvingen? Eller kanskje Donnie Dænsebænd?
Gjest gjesta Skrevet 2. mai 2005 #47 Skrevet 2. mai 2005 Tviler på han finner en kone som vil ta det etternavnet!
Gjest Devil's Spawn Skrevet 2. mai 2005 #48 Skrevet 2. mai 2005 Og kvinnen ble vel et ledd i mannens familietre, og altså en del av HANS familiehistorie, pga etternavnet. Hvis man skulle finne kvinnens forfædre, gikk det vel fortsatt litt dårlig å spore etter etternavnet hennes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå