Gjest Lucia Skrevet 1. mai 2005 #1 Skrevet 1. mai 2005 Jeg har gått på pillen i mange år. For fjorten dager siden begynte jeg å småblø midt i brettet. Jeg har aldri opplevd det før. Det var vekselsvis friskt rødt blod og nesten sort blod. Det var ikke så mye, men nok til at jeg måtte bruke truseinnlegg, noe jeg ikke gjør ellers. Jeg bestemte meg for å kutte brettet da det var to piller igjen. Det gikk flere dager, så begynte jeg å blø skikkelig. Men jeg blør ikke like mye som jeg pleier ved en menstruasjon, og dessuten er alt blodet så godt som kullsort. Er det noen av dere som har hatt det sånn? Jeg har ikke noe annerledes vondt enn jeg pleier.
Trampe Skrevet 1. mai 2005 #2 Skrevet 1. mai 2005 Ikke for å skremme deg, men dette hørtes litt skummelt ut. Jeg ville ringt legen min. Du er forresten sikker på at du ikke har glemt noen piller? Hvis man glemmer pillen to-tre dager på rad begynner man som oftest å blø litt. Det er helt normalt.
Arkana Skrevet 1. mai 2005 #3 Skrevet 1. mai 2005 Det er sannsynligvis helt normalt og kalles gjennombruddsblødninger. Jeg har hatt det selv (også etter flere års bruk av p-piller), og det var ingenting i veien. Men hvis du opplever det igjen ville jeg kanskje fått sjekket at det ikke er noe annet galt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå