Gjest Alterego666 Skrevet 26. juni 2019 #81 Del Skrevet 26. juni 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du blitt voldtatt før? Anonymkode: f85ac...64d Hvilket av de to første ordene var det du ikke forstod? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #82 Del Skrevet 26. juni 2019 Fister kona. Ho elsker det og får vanvittige orgasmer. Fantaserer om at ho gjør det samme med meg. Men det blir nok nettopp det, en fantasi. Anonymkode: f8185...bca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 26. juni 2019 #83 Del Skrevet 26. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fister kona. Ho elsker det og får vanvittige orgasmer. Fantaserer om at ho gjør det samme med meg. Men det blir nok nettopp det, en fantasi. Anonymkode: f8185...bca Det bør du få henne til å gjøre. Utrolig intenst og intimt deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hillbill Skrevet 26. juni 2019 #84 Del Skrevet 26. juni 2019 På 25.6.2019 den 20.13, Ansagt skrev: Det blir utrolig kjedelig i lengden🙄 Ja, det har du forsåvidt rett i, men hun tar det igjen på andre områder 🙂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #85 Del Skrevet 27. juni 2019 For en stund siden skulle en god kompis på jobbfest og lurte på om jeg ville holde kona med selskap når hun var hjemme med barna. Jeg har kjent dem siden vi var ungdommer og har hengt mye med dem så det var ikke noe rart med det. Etter hvert ser vi på en film. Det var en helt vanlig film men som vanlig var det noen romantiske scener. I denne filmen gir en kvinnen en liten plastikkfrosk som lyser opp når hun trykker på en tilsvarende plastikkfrosk til den mannlige motspilleren som hun skal bruke når hun trenger hjelp fra ham. Hun klikker på frosken, han kommer og så ender det opp med sex. På dette tidspunktet er jeg singel. Plutselig sier kona til kompisen min: - Det er vel det man kaller et booty call. Ja, sier jeg. - Jeg burde gitt deg en slik frosk, sier hun - Hvem skulle hatt den andre? spør jeg. - Hmm, må jo tenke litt på de single kompisene, sa hun lurt. Så døde det hele ut, men i ettertid har jeg fantasert at dialogen gikk slik: - Hun: Jeg burde gitt deg en slik frosk... - Jeg: Hadde du turt å bruke den da? - Hun: Vist den begynte å lyse, hadde du kommet da? - Jeg: Hva hadde du gjort om jeg kom da? - Hun: Hmmm... Hun reiser seg og går fra stuen og inn på et rom: Vent litt. Det går noen sekunder så roper hun fra rommet: Kom inn her litt. Jeg går mot rommet, åpner døren og ser inn. Der inne er det en sofa. På sofaen ligger hun. Hun ligger under en dyne med ansiktet og overkroppen, mens bena og underlivet stikker ut. Hun har tatt av seg buksen og trusen. Armene stikker ut fra dynen og holder bena som spriker opp mot overkroppen slik at hennes glattbarberte mus ligger veldig tilgjengelig. Det er ingen som sier noe, men posituren hennes forteller meg at det er bare å forsyne seg. Jeg går nærmere, setter meg på kne foran den sprikende kona til kompisen min og lar hendene mine gli fra knehasene, nedover baksiden av lårene til de når leppene til den svulmende bollemusen jeg vet at hun har. Jeg sprer dem med fingrene og lar tungen min gli imellom leppene. Under dynen hører jeg at hun stønner når jeg slikker henne. Jeg tar en hånd oppunder dynen, jeg vil kjenne på puppene hennes. Hun er fullt påkledd oventil, men hun hjelper hånden min under genseren slik at jeg får kjenne på hennes små, faste bryster. Jeg tar av meg buksen og drar fram den knallharde kuken min som gleder seg til å få knullet bollemusen til min kompis sin kone. Uten kondom lar jeg pikken min synke inn mellom de våte leppene mens jeg hører et "åhh, jaaaah" fra under dynen. Jeg knuller henne akkurat slik jeg vil uten å ta hensyn til henne. Ingen sier noen ting, det eneste jeg hører et stønningen under dynen når jeg taktfast kjører pikken så langt inn at ballen mine klasker mot musen hennes. Med bena hennes over skuldrene mine knuller jeg den våte musen helt til jeg kjenner spasmene hennes på innsiden og et høyt stønn under dynen. Spasmene er så sterke at det er umulig å holde seg lengre og jeg tømmer meg i konen til kompisen min mens hun kommer på pikken min. Jeg trekker meg ut og tar på buksen min. Uten å si noe går jeg ut av rommet og setter meg på sofaen i stuen. Litt etterpå kommer hun ut fra rommet fullt påkledd, setter seg ned i sofaen, smiler litt brydd og sier: Det er viktig å ta vare på de single kompisene 😉 Anonymkode: 9465d...a4a 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Almond Skrevet 3. juli 2019 #86 Del Skrevet 3. juli 2019 Jeg fantaserer hver dag om at en yngre mann, 8-9 år yngre, en dag bare kaster seg over meg i heisen og presser meg inntil veggen. Hardt og intenst! For så å møtes i et møterom for brutal og intens sex. Krysser fingrene for at det skal skje 🤞🏻 Andre fantasier er like klassiske som den; politi (type delta etc, UP ikke like spennende men sier ikke nei forde), militære, marinejeger ol... hardt og brutalt. Rimelig uskyldige fantasier men faen så slitsomt å tenke på 24/7! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #87 Del Skrevet 3. juli 2019 5 minutter siden, Almond skrev: Jeg fantaserer hver dag om at en yngre mann, 8-9 år yngre, en dag bare kaster seg over meg i heisen og presser meg inntil veggen. Hardt og intenst! For så å møtes i et møterom for brutal og intens sex. Krysser fingrene for at det skal skje 🤞🏻 Andre fantasier er like klassiske som den; politi (type delta etc, UP ikke like spennende men sier ikke nei forde), militære, marinejeger ol... hardt og brutalt. Rimelig uskyldige fantasier men faen så slitsomt å tenke på 24/7! Da skal du virkelig ha pen rompe om det skulle skje.. Anonymkode: f4ddf...a22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Almond Skrevet 3. juli 2019 #88 Del Skrevet 3. juli 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da skal du virkelig ha pen rompe om det skulle skje.. Anonymkode: f4ddf...a22 Har det 👍🏻 Men takk for godt tips! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #89 Del Skrevet 3. juli 2019 Tja, har noen... Jeg har en liten drøm om å ha sex sammen med andre. Tenker ikke på partnerbytte, men bare å ha sex ved siden av et annet par. Jeg kan også tenke meg at kona hadde "tatt" meg med en liten strap-on mens hun runker meg. Anonymkode: 48f7b...88d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #90 Del Skrevet 3. juli 2019 38 minutter siden, Almond skrev: Har det 👍🏻 Men takk for godt tips! Det var enklere på 60 tallet å ha sex, i dag blir alt så alvorlig. Anonymkode: f4ddf...a22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #91 Del Skrevet 4. juli 2019 9 hours ago, Almond said: Jeg fantaserer hver dag om at en yngre mann, 8-9 år yngre, en dag bare kaster seg over meg i heisen og presser meg inntil veggen. Hardt og intenst! For så å møtes i et møterom for brutal og intens sex. Krysser fingrene for at det skal skje 🤞🏻 Andre fantasier er like klassiske som den; politi (type delta etc, UP ikke like spennende men sier ikke nei forde), militære, marinejeger ol... hardt og brutalt. Rimelig uskyldige fantasier men faen så slitsomt å tenke på 24/7! Ville ikke fyren blitt kasta i fengsel om det der hadde skjedd i virksomheten da? Forstår at det er fantasi da naturligvis 🙂 Anonymkode: d3f9e...833 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Almond Skrevet 4. juli 2019 #92 Del Skrevet 4. juli 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ville ikke fyren blitt kasta i fengsel om det der hadde skjedd i virksomheten da? Forstår at det er fantasi da naturligvis 🙂 Anonymkode: d3f9e...833 Nei naturligvis ikke.... det er jo ikke snakk om en voldtekt som hadde blitt anmeldt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 4. juli 2019 #93 Del Skrevet 4. juli 2019 1 minutt siden, Almond skrev: Nei naturligvis ikke.... det er jo ikke snakk om en voldtekt som hadde blitt anmeldt Neida, men ville vært en vanvittig risiko å kaste seg over noen i heisen og satse på ar hun syntes det var ok. Det er lov å fantasere! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #94 Del Skrevet 4. juli 2019 9 timer siden, Almond skrev: Jeg fantaserer hver dag om at en yngre mann, 8-9 år yngre, en dag bare kaster seg over meg i heisen og presser meg inntil veggen. Hardt og intenst! For så å møtes i et møterom for brutal og intens sex. Krysser fingrene for at det skal skje 🤞🏻 Andre fantasier er like klassiske som den; politi (type delta etc, UP ikke like spennende men sier ikke nei forde), militære, marinejeger ol... hardt og brutalt. Rimelig uskyldige fantasier men faen så slitsomt å tenke på 24/7! Slike fantasier, og andre playrape-fantasier, likevel kalles ofte menn ufyselige sexfikserte griser osv. Det står alltid en kvinne bak. Anonymkode: 096d4...0e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Almond Skrevet 4. juli 2019 #95 Del Skrevet 4. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Slike fantasier, og andre playrape-fantasier, likevel kalles ofte menn ufyselige sexfikserte griser osv. Det står alltid en kvinne bak. Anonymkode: 096d4...0e9 Det er ikke en random fyr jeg tenker på da, det er en jeg kjenner godt på jobb. Morsomt at du følte deg truffet 😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #96 Del Skrevet 4. juli 2019 Akkurat nå, Almond skrev: Det er ikke en random fyr jeg tenker på da, det er en jeg kjenner godt på jobb. Morsomt at du følte deg truffet 😂😂 hvor høy er du på sokkelesten? og kan man se bh din tydelig? Anonymkode: f4ddf...a22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Almond Skrevet 4. juli 2019 #97 Del Skrevet 4. juli 2019 2 timer siden, Isambard skrev: Neida, men ville vært en vanvittig risiko å kaste seg over noen i heisen og satse på ar hun syntes det var ok. Det er lov å fantasere! Det er en som jobber på samme lokasjon som meg, vi snakker sammen nesten hver dag og det er en god del flørting fra oss begge. Så spenningen og hintene er der... men dette gjelder kun heisfantasien da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #98 Del Skrevet 4. juli 2019 Akkurat nå, Almond skrev: Det er en som jobber på samme lokasjon som meg, vi snakker sammen nesten hver dag og det er en god del flørting fra oss begge. Så spenningen og hintene er der... men dette gjelder kun heisfantasien da ser for meg du ha store bryst. Anonymkode: f4ddf...a22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Almond Skrevet 4. juli 2019 #99 Del Skrevet 4. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: ser for meg du ha store bryst. Anonymkode: f4ddf...a22 sorry men det er nok ikke deg jeg referer til denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #100 Del Skrevet 4. juli 2019 - trekant med 2 menn eller 2 kvinner men dette er en fantasi jeg kan dele med en eventuell partner som jeg har vært sammen med lenge (er selv kvinne), jeg ser ikke på det som aktuelt å ha sex med en annen kvinne sammen med en fast partner, med en tilfeldig mann og kvinne kanskje - sex med flere menn, kanskje 4-5 stk. drømmer om at de står i en ring og jeg suger alle og at alle kommer på meg, samt at jeg blir pult både analt og vaginalt mens en mann slikker meg og jeg suger en annen, haha i praksis er det nok bare styr men i drømmene er det ekstremt deilig. med eksen husker jeg at jeg drømte om at det var mennene på arbeidsplassen hans (mannsdominert yrke)... jeg vet ikke hvordan noen av dem ser ut men jeg vet hvilken uniform osv de brukte så da ble fantasien ekstremt god! blir varm bare jeg tenker på det.. med forrige eksen min gjorde jeg det samme, han hadde også en jobb i et mannsdominert yrke - sex med en god kompis av partner (fantaserte en del om en kompis av eksen, så klart kun når jeg kosa for meg selv), og da så klart uten at partneren min vet om det, med eksen drømte jeg om at jeg pulte kompisen hans og dro hjem til eksen og så hadde sex med han - sex med en gift mann som er ulykkelig og nedbrutt i ekteskapet sitt, tenne en ny livsgnist i han og være den andre kvinnen som gjør han lykkelig, han trenger ikke forlate kona men bare ha sex med meg. dette er en fantasi jeg har faktisk prøvd å leve ut, men jeg har ikke klart det pga moralen min. så det blir kun med fantasien. kom i kontakt med en gift mann og vi skulle egentlig møtes, men jeg fikk dårlig samvittighet bare av å snakke med han. så noen fantasier er best i hodet og ikke i virkeligheten... - onanere mens menn tyvtitter på meg og runker. kan være f.eks om jeg onanerer i bilen eller er på fjelltur og koser meg osv (har aldri gjort det men OM jeg skulle gjort det hadde jeg gjort det for at menn skulle se meg og da bli tent av det) - ulike rollespill, der jeg f.eks er elev og mannen lærer, mannen er pasient og jeg sykepleier, jeg er pasient og mannen gynekolog, jeg er fange og han er politi, jeg en sivilperson i krig og han soldat osv osv osv... og da følger jo ulike ting med rollene, f.eks om jeg er sivil person og han soldat så er vi hverken barberte eller rene, vi er skitne osv. det tenner meg så SYKT å tenke på at ingen av oss har barbert oss på flere uker, at vi er svette og lukter våre naturlige dufter, ikke har dusjet på noen dager og sånt, men lysten på hverandre er så stor at vi gir faen på en måte... wugiojkewg!! sexy klær, kostymer og lignende er så klart et must og krever litt skuespillprestasjoner av oss begge, hehe.. - ordentlig dirty talk, jeg er SKIKKELIG dårlig på det... men tenner enormt på det om mannen er flink og snakker dirty til meg, elsker å høre at jeg er våt og trang og at fitta mi er deilig osv osv osv, men eneste responsen han får er at jeg blir enda våtere og stønner mer haha - å ha flere sexpartnere samtidig og møte f.eks 3 forskjellige menn i løpet av en kveld jeg har mange fantasier og er sexfrustrert, go me.... K24 Anonymkode: 82e19...7c5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå