Gå til innhold

Har dere noen hemmelige sex fantasier?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Massasjefantasien der kvinnen er pasient tror jeg endel kvinner fantaserer om.

Som mann drømmer jeg om en kvinne med strap-on, da jeg er glad i analt på meg selv. Men alt må stemme, kjemi og gjennomføring.

Anonymkode: 7718d...d0f

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
På 14.6.2019 den 14.08, AnonymBruker skrev:

Hvor er dette relevant? 

Anonymkode: d6953...334

Slik at de får sagt det også. Viktig det, vet du.

Anonymkode: 7a960...c8f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Raspera skrev:

Ja, men de er hemmelige. 

Samme her. De tåler ikke dagens lys😋

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
På 21.6.2019 den 20.12, AnonymBruker skrev:

Jeg fantaserer om jeg har sex med Sigrid Sollund mens hun er programleder for Dagsnytt 18.

Anonymkode: 358a7...b23

Hun er høygravid og neppe i merkedet. Bortsett fra det, ikke en dum fantasi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er dame og derfor har jeg begrenset med utvalg av sexfantasier. Men jeg har vel de som damer kan få da, som at jeg blir voldtatt og litt pisking på rumpen og sånn. Noe mer har jeg ikke hørt at vi damer kan ha. Heldige mannfolk som liker alt mulig.

Anonymkode: a8bbd...18e

Hæ?

Du er sarkastisk, ikke sant?

Jeg er nok mann, isåfall, for voldtekt og pisking er IKKE blant mine seksuelle fantasier, mildt sagt!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

@Ella Ellefantella Er det slik at du er glad i penis?

Anonymkode: 0f871...ee8

Jeg er hetero, ja. Og voldtekt er det siste jeg fantaserer om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 hours ago, Alterego666 said:

Hun er høygravid og neppe i merkedet. Bortsett fra det, ikke en dum fantasi.

Er det ikke fantasien du har oversett?

Anonymkode: b3071...c66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke fantasien du har oversett?

Anonymkode: b3071...c66

Good1. Kanskje det.☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, fantaserer om å ha en "cumhore" som jeg ringer når jeg trenger å få tømt meg. Da stiller hun opp så jeg får sprutet henne i ansiktet og munn, på kontoret, toalett på en kafe, ute eller liknende.

Mange tenker kanskje det er nedverdigende og ekkelt men var "slikkeslave" for flere år siden så har vært på andre siden.

Anonymkode: e91a6...3a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fantasiene mine varierer hele tiden, min nyeste, som dukket opp når jeg leste denne tråden nok en gang, er å være slikkeslave for Ingrid Halstensen. Nydelig jente, og deilig amerikansk utseende. Tullefantasi selvsagt. Som alle andre fantasier. Det fine med fantasier er at i fantasien får du alltid slippe til. Deilig :tongue:

Anonymkode: 096d4...0e9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vanligste fantasien min går ut på å være bundet med bind for øynene, og bli brukt av flere menn samtidig. 

K34

Anonymkode: b24f1...ca9

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 13.6.2019 den 21.58, AnonymBruker skrev:

Hei, eller har dere noen form for sex som dere ikke forteller noen andre om? 

Jeg personlig, elsker å tenke på at jeg blir dominert, og andre ganger dominerer jeg. Elsker å snakke dirty. 

Jeg er en oppegående kvinne i tyve årene som studerer rettsvitenskap og trener. Man kunne aldri ha trodd at jeg er så gal. Jeg elsker også mor og sønn rollespill. 

Elsker alle disse hemmelighetene ;) så kinky. På jobb og sosialt er jeg super dyktig, men om kvelden blir jeg liksom sikkelig super kåt. Elsker å trene mye og spise sykt sunn mat og gjor mye som er populært og passer inn, bortsett fra når jeg kommer hjem;) og ingen ser

Anonymkode: f85ac...64d

Alle voksne mennesker har fantasier. Det er ikke noe unikt ved det. 

Men det kan jo være fint å dele slike tanker.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fantaserer om at samboeren knuller ei annen dame mens jeg ser på/hjelper til/ligger ved siden av🤤

Anonymkode: bd4fd...2a5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mange hemmelige fantasier! Et utvalg:

Om mannen til venninna mi - at jeg knuller ham raskt og heftig i hagen under en middagsselskap. 

Om å sitte på fanget til en mann med ryggen til ham og med kjolen dekkende over, gni meg mot ham, ta ham inn i meg, klemme rundt ham, mens andre er i nærheten og ikke aner noe.

Om å bli massert av profesjonell, og så glir det sakte over til noe mer vågalt.

Om å være sexleketøy til et par.

Om å ha sex med faren til venninna mi (da vi var tenåringer).

Om å ha sex med mye yngre mann.

Og mye mye mer...

Anonymkode: c8c4d...44c

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Min erfaring er at kvinner generelt ikke har så mange sexfantasier, eller så synes de det er så flaut å si det. 

Når jeg spør samboeren min gjennom 15 år om hennes sexfantasi så svarer hun i stikkordsform, strand, sol, varme, vann, bikini, mennesker 100 meter unna, kveldssol, sette seg på meg.. 

Er jeg litt småkåt og hun forteller så mister jeg all kåthet. Er som å høre noen lese delelagerlista til biltema. 

Takk gode gud for elskerinna mi, hun vet å pirre og kåte meg opp med saftige detaljer og beskrivelser. 

Anonymkode: 80b82...4ea

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg forteller min mann om hyttetur med 3-4 par der vi leker flasketuten peker på, nødt eller sannhet eller noe annet gøy, men ikke at det ofte er våre venner som er med i denne fantasien. 

En annen jeg ikke forteller så mye om er at jeg ønsker å vise en jomfru hvor deilig det kan være å bli sugd og brukt, og hvordan han bør behandle damer. 

Jeg kan stadigvekk ha fantasier om folk rundt meg, og jeg forteller gjerne detaljene til min mann, men ikke hvem det er eller at det er et virkelig menneske som har fremkalt fantasien. 

Anonymkode: 2fe03...5eb

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke så oppfinnsomt kanskje, men hver gang jeg er på jobb fantaserer jeg om å bli tatt hardt av sjefen min på kontorpulten. 

Anonymkode: 50d03...e6b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg fantaserer om å ha trekant! Endtn at en kvinne er med sammen med meg og mannen eller en mann er med sammen med oss, at mannen min og den andre mannen tar meg hardt på rundgang, og de står på knærne mot meg på senga så suger jeg de på rundgang! Den ene tar meg i doggy mens jeg suger den andre forran meg! Eller at mannen puler den andre kvinnen mens jeg ser på så puler han meg etterpå til han kommer! Blir så kåt bare av tanken! 

Kvinne 28

Anonymkode: dbabc...39e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...