Gå til innhold

Har dere noen hemmelige sex fantasier?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har en hemmelig drøm om å bli hardt pult av en yngre mc/amcar/trailer-hunk.  Muskelløs, med tøffe tatoo`s.  Gjerne i baksetet på rånerbilen. Han bare drar opp skjørtet, og røsker ned trusa, å tar for seg.  Han tar meg med nådeløs intensitet, jeg er helt borte vekk av altoppslukende nytelse.  Jeg glemmer meg helt, og  så hører jeg et brøl langt borte å han spruter meg full med en sats som kommer i flere kraftige stråler.  

Jeg er ubeskyttet, og må komme meg hjem til min kjedelige mercedes-mann å få meg et knull i tilfelle det skulle gå galt.  Skulle jeg bli gravid, vet jeg ikke hvem det er sitt. Men man blir lettere gravid med ung sæd, blir man ikke ? 

Anonymkode: 85f49...73e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
16 timer siden, Ansagt skrev:
Jeg er veldig god på massasje og på høyde med de profesjonelle. Min fantasi er at du kommer til meg der jeg er behandleren din/fysioterapeut som skal gi deg massasjebehandling på benken. Du må kle av deg til undertøyet, legge deg på benken og jeg begynner å massere med silkemyk olje. Etter en god omgang kroppsmassasje sier jeg at du må ta av bh-en din for å komme til skikkelig. Jeg stryker deg på brystene og det begynner å bli seksuelt ladet. Etterhvert ber jeg deg ligge på magen og rumpa får en pute under seg og skal få litt massasje. Du merker at jeg flytter trusestrikken lengre og lengre nedover og av en eller annen grunn begynner hendene mine å nærme seg musa di og stryke, og massere lett samt stryke deg over rumpehullet. Med litt ekstra olje på hånda så glipper plutselig en finger inn i deg og så to. Jeg pule-masserer musa di ømt, mens tommelen min leker med rompehullet ditt der den plutselig bare glir inn. Jeg masserer sakte inn og ut mens du hviner av kåthet og hva denne behandleren kan finne på. Jeg tar frem en passende buttplug som jeg sier at du må ha før behandlingen er ferdig. Etter den har smettet på plass så kommer jeg opp på benken og fyller deg med min egen pikk som nå er sprengklar for lengst. Til slutt må buttplugen ut så jeg får fyllt opp rumpa di med en god sprut  som jeg sier at er bra for deg. Etterpå avtaler vi neste time.

Dette er kortversjonen av en av mine fantasier😃.

Ja takk :fnise:

Anonymkode: f9ac4...5d5

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎13‎.‎06‎.‎2019 den 21.58, AnonymBruker skrev:

Hei, eller har dere noen form for sex som dere ikke forteller noen andre om? 

Jeg personlig, elsker å tenke på at jeg blir dominert, og andre ganger dominerer jeg. Elsker å snakke dirty. 

Jeg er en oppegående kvinne i tyve årene som studerer rettsvitenskap og trener. Man kunne aldri ha trodd at jeg er så gal. Jeg elsker også mor og sønn rollespill. 

Elsker alle disse hemmelighetene ;) så kinky. På jobb og sosialt er jeg super dyktig, men om kvelden blir jeg liksom sikkelig super kåt. Elsker å trene mye og spise sykt sunn mat og gjor mye som er populært og passer inn, bortsett fra når jeg kommer hjem;) og ingen ser

Anonymkode: f85ac...64d

Det er selvsagt mulig å få realisert sine drømmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 13.6.2019 den 21.58, AnonymBruker skrev:

Hei, eller har dere noen form for sex som dere ikke forteller noen andre om? 

Jeg personlig, elsker å tenke på at jeg blir dominert, og andre ganger dominerer jeg. Elsker å snakke dirty. 

Jeg er en oppegående kvinne i tyve årene som studerer rettsvitenskap og trener. Man kunne aldri ha trodd at jeg er så gal. Jeg elsker også mor og sønn rollespill. 

Anonymkode: f85ac...64d

Når du sier du ikke kan fortelle noen om fantasiene dine, inkluderer det også sexpartnerne dine?  

Selv er jeg mann og hadde likt at venner av meg og samboeren så at jeg hadde sex med samboeren min. Det har jeg aldri fortalt samboeren.

Anonymkode: 58384...339

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har mange litt kinky fantasier, men min bedre halvdel er _veldig_ A4 når det kommer til sex.

Mens jeg fantaserer om - Trekant, bi, kline etter at jeg har kommet i munnen hennes(snowball heter det vel på "fagspråket") anal, boobjobs... det er mye!

Men, hun vil helst ha det under dyna med lyset av. Så vi er ikke helt samstemte der.

Endret av Hillbill
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

ha sex med 40 + kvinne som jeg blir tildelt å sove sammen med siden høyfjellshotellet er fullt på alle rom. 

Anonymkode: f4ddf...a22

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har veldig lyst til å ha sex med bestevenninnen min, men jeg tør ikke å si det...:sjenert:

Anonymkode: 56f97...349

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker CFNM i alle mulige situasjoner...  digger å se venninner av familien - kjente damer - osv osv - har lyst til å måtte runke for dem - de kan gjerne være påkledd mens jeg runker - det er så digg... runker til bilder av dem på face/instagram - drømmer om at de ser på meg mens jeg runker....kan jo ikke være farlig så lenge det er en fantasi og jeg ikke plager dem med det ?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 17.6.2019 den 14.33, AnonymBruker skrev:

Ja takk :fnise:

Anonymkode: f9ac4...5d5

Bestiller en time jeg også😅

Anonymkode: 50d36...c86

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, tomba701 skrev:

Elsker CFNM i alle mulige situasjoner...  digger å se venninner av familien - kjente damer - osv osv - har lyst til å måtte runke for dem - de kan gjerne være påkledd mens jeg runker - det er så digg... runker til bilder av dem på face/instagram - drømmer om at de ser på meg mens jeg runker....kan jo ikke være farlig så lenge det er en fantasi og jeg ikke plager dem med det ?

Selvfølgelig er det greit! ALT er greit i fantasien, også mye drøyere ting en det der. Det er når det går utover noen andre i virkeligheten det ikke er greit lenger.

Kos deg med fantasiene dine uten å skamme deg, du!

Anonymkode: 1c67b...1fc

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bestiller en time jeg også😅

Anonymkode: 50d36...c86

Jeg også! Er klar😉

Anonymkode: e1b21...42b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ryddet for oppfordring til brudd på norsk lov. 

Ninab82, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, flere.

Har utrolig lyst til å ha sex på kontoret, i kontortiden. Kanskje generelt på offentlige plasser hvor man plutselig kan bli oppdaget. 

Har også tanker om å ha sex ute i det fri, på en turistperle med fantastisk utsikt.

Anonymkode: 4f731...6bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har fantasier og ha sex med noen i en skog mens det lyner og tordner og regnet dekker oss mens vi omfavner hverandre. 

Har også en sexfantasi om at min tidligere eks binder meg fast til et tre og kan gjøre hva han vil til meg. Jeg liker også at men er litt harde mot meg. Biting og at de drar meg i håret er alltid et pluss

Anonymkode: bbbc2...7e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Egentlig veldig vanlig tror jeg, men har en sykt greie for lærer-student sex... har aldri turt å si det til noen! Husker eksen min maste om å høre min sexfantasi siden jeg fikk høre hans men klarte bare ikke si det, ble så flau. Var redd han skulle se på meg som den raringen da jeg til vanlig er veldig vanilje/A4 i senga. 

Og ellers ha sex med damer, men det vet alle partnere jeg har hatt. Bare nevner ikke at jeg vil de skal se på og gjerne dirigere oss

Anonymkode: cf9ec...cd5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Får ta denne som anonym :) 

Min fantasi er en jente i trange jeans (gjerne Levis) som jeg kan gjøre alt for. Kle av henne på overkroppen mens vi kysser og sette meg over henne på sengen. Bruke masse olje og god tid på å massere skuldrene hennes og ryggen hennes dypt ned i musklene, kjenne på kroppen hennes mens jeg nyter synet av rumpa hennes i buksene. Når hun er helt avslappet vil jeg legge meg motsatt vei av henne med hodet mellom beina hennes, kysse henne der nede utenpå buksene, kjenne at hun begynner å bli våt. 

Kneppe opp buksene hennes forsiktig og se hvor deilig hun er der nede, slikke forsiktig først, massere klitoris med tunga og smake på de deilige saftene, gjerne mens hun har meg i munnen. La fingrene gli over rumpehullet og massere det forsiktig mens jeg presser tunga inn i henne og tungeknuller henne vekselvis med å slikke klitoris. 

Så vil jeg ta henne først forsiktig, og mens hun blir våtere mer og mer intenst og rått, i mange forskjellige stillinger. Nyte hvordan hun gjør meg større og mer klar for å eksplodere inni henne, men holde igjen. Bite tennene sammen, klore henne på ryggen mens jeg tar henne bakfra og nyter synet av rumpa hennes. Kanskje med en finger i rumpehullet hennes for ekstra nytelse. At hun kommer igjen og igjen, skjelver og rister og skriker. Så ikke klare å holde igjen mer, men sprute igjen og igjen, i kraftige sprut så jeg blir helt tom. Legge meg inntil henne og stryke ryggen hennes forsiktig og kjenne varmen hennes nær meg, småkysse og holde rundt hverandre. Og være klar til ny innsats en halvtime senere :) 

Sikkert A4 og kjedelig, men sånn er det.

Anonymkode: e6dba...ac6

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På ‎16‎.‎06‎.‎2019 den 21.42, Ansagt skrev:
Jeg er veldig god på massasje og på høyde med de profesjonelle. Min fantasi er at du kommer til meg der jeg er behandleren din/fysioterapeut som skal gi deg massasjebehandling på benken. Du må kle av deg til undertøyet, legge deg på benken og jeg begynner å massere med silkemyk olje. Etter en god omgang kroppsmassasje sier jeg at du må ta av bh-en din for å komme til skikkelig. Jeg stryker deg på brystene og det begynner å bli seksuelt ladet. Etterhvert ber jeg deg ligge på magen og rumpa får en pute under seg og skal få litt massasje. Du merker at jeg flytter trusestrikken lengre og lengre nedover og av en eller annen grunn begynner hendene mine å nærme seg musa di og stryke, og massere lett samt stryke deg over rumpehullet. Med litt ekstra olje på hånda så glipper plutselig en finger inn i deg og så to. Jeg pule-masserer musa di ømt, mens tommelen min leker med rompehullet ditt der den plutselig bare glir inn. Jeg masserer sakte inn og ut mens du hviner av kåthet og hva denne behandleren kan finne på. Jeg tar frem en passende buttplug som jeg sier at du må ha før behandlingen er ferdig. Etter den har smettet på plass så kommer jeg opp på benken og fyller deg med min egen pikk som nå er sprengklar for lengst. Til slutt må buttplugen ut så jeg får fyllt opp rumpa di med en god sprut  som jeg sier at er bra for deg. Etterpå avtaler vi neste time.

Dette er kortversjonen av en av mine fantasier😃.

Hvilke åpningstider har du? 😍

Anonymkode: a00c1...f61

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er dame og derfor har jeg begrenset med utvalg av sexfantasier. Men jeg har vel de som damer kan få da, som at jeg blir voldtatt og litt pisking på rumpen og sånn. Noe mer har jeg ikke hørt at vi damer kan ha. Heldige mannfolk som liker alt mulig.

Anonymkode: a8bbd...18e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...