Gå til innhold

Har dere noen hemmelige sex fantasier?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, eller har dere noen form for sex som dere ikke forteller noen andre om? 

Jeg personlig, elsker å tenke på at jeg blir dominert, og andre ganger dominerer jeg. Elsker å snakke dirty. 

Jeg er en oppegående kvinne i tyve årene som studerer rettsvitenskap og trener. Man kunne aldri ha trodd at jeg er så gal. Jeg elsker også mor og sønn rollespill. 

Elsker alle disse hemmelighetene ;) så kinky. På jobb og sosialt er jeg super dyktig, men om kvelden blir jeg liksom sikkelig super kåt. Elsker å trene mye og spise sykt sunn mat og gjor mye som er populært og passer inn, bortsett fra når jeg kommer hjem;) og ingen ser

Anonymkode: f85ac...64d

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv om dette er et anonymt forum har jeg fortsatt vanskeligheter med å innrømme kinky sider som er litt på siden av det som er normalt. Selv har jeg en fascinasjon av disse rollespillene med stemor,datter osv. Skjønner ikke helt hvor de kommer fra fordi jeg har ingen søster og moren min har vært helt fraværende fra barndommen. Har alltid lurt på hvor utgangspunktet for dette starter i psyken. 

Ellers er det helt kurant med sånn mester&slave opplegg. Det passer meg utmerket. Gjøre hva man vil med jenta man er sammen med fordi hun liker den motsatte rollen like mye. 

helt A4 ellers altså. få skjellet i mitt kjøkkenskap

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde det vært forbudt og tabu å fantasere om en appelsin, så hadde det også vært en fetish. Fetisher har sitt opphav i det underbevisste. Det som du bevisst ikke ønsker å ta stilling til.

Anonymkode: a8bbd...18e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Jeg har mange kinky fantasier, men heldigvis har jeg en partner som gjerne vil kjenne hele meg. Vi forteller overraskende fritt, og utforsker skrittvis fler og fler. Samtidig utvikler jeg nye fantasier, så det er nok på de fleste tidspunkt fantasier som bare jeg kjenner til. Heldigvis er mitt seksuelle jeg i utvikling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg og typen var sammen i 9 år før jeg turte å innrømme at jeg ville prøve DP og analsex, selvom han hadde spurt og bedt på sine knær i flere år. Ellers dømmer jeg stadig om tre menn. En i hvert hull og kjenne dem tømme seg på hvert sitt sted samtidig, men dette har jeg ikke turt å si til mannen min ennå. Ikke tror jeg det blir like deilig i virkeligheten som i drømmen heller....

Anonymkode: 777ff...798

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg personlig, elsker å tenke på at jeg blir dominert, og andre ganger dominerer jeg. Elsker å snakke dirty. 

Jeg er en oppegående kvinne i tyve årene som studerer rettsvitenskap og trener. Man kunne aldri ha trodd at jeg er så gal. Jeg elsker også mor og sønn rollespill. 

Elsker alle disse hemmelighetene ;) så kinky. På jobb og sosialt er jeg super dyktig, men om kvelden blir jeg liksom sikkelig super kåt. Elsker å trene mye og spise sykt sunn mat og gjor mye som er populært og passer inn, bortsett fra når jeg kommer hjem;) og ingen ser

Litt trist å tenke på hvis du seriøst mener at du er gal hvis dette er dine hemmelige sexfantasier.  Tvers gjennom A4 vil jeg si du er. 

Anonymkode: 80b82...4ea

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt trist å tenke på hvis du seriøst mener at du er gal hvis dette er dine hemmelige sexfantasier.  Tvers gjennom A4 vil jeg si du er. 

Anonymkode: 80b82...4ea

Enig! Helt vanlig å ha fantasier 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mine fantasier/drømmer/ønsker kommer alltid til å forbli hemmelige for venner og kollegaer. Er redd de ville sett på meg som rar og lite mandig, og jeg ville mistet status og autoritet.

Men jeg drømmer om å dele dama.  Se at hun blir sjekket opp på byen, flørter, danser, tar med seg typen på hotellrommet vårt og knuller han mens jeg venter på at de skal bli ferdige så jeg får min tur etterpå. 

Det er litt mer realistisk å få til enn at jeg er med. Men jeg drømmer også om Trekant mmf eller se på at hun blir tatt - og vente på min tur.

Dama vet om fantasien, det er vel en felles fantasi, som forhåpentligvis settes ut i livet snart.

Anonymkode: fbdde...73f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Elsker å trene mye og spise sykt sunn mat 

Hvor er dette relevant? 

Anonymkode: d6953...334

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er å ha skikkelig sex en gang. Der hun bare tar styringa og gjør hva hun vil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må gjerne sende meg en pm så kan vi diskutere saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Eneste som står øverst på lista nå er å ligge med en jente, ellers så står DP veldig høyt på lista også. Ganske basic.

Anonymkode: 19903...2b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er mann, og fantaserer om å gi en dame ris 🙂 Buksa bretta ned over knærne, en skikkelig omgang juling med flat hånd. Så det klasker skikkelig og rompa blir litt rød 

Anonymkode: d3f9e...833

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg drømmer om å dele dama.  Se at hun blir sjekket opp på byen, flørter, danser, tar med seg typen på hotellrommet vårt og knuller han mens jeg venter på at de skal bli ferdige så jeg får min tur etterpå. 

Det er litt mer realistisk å få til enn at jeg er med. Men jeg drømmer også om Trekant mmf eller se på at hun blir tatt - og vente på min tur.

Dama vet om fantasien, det er vel en felles fantasi, som forhåpentligvis settes ut i livet snart.

Anonymkode: fbdde...73f

Samme fantasi her, men kan vel faktisk si at den går ennå litt lenger siden jeg ville hatt sex med kona mi sammen med den andre mannen. Styrt pikken hans inn i kona mi, slikket og sugd pikken hans etterpå mens jeg pulte kona mi etter han var ferdig der.

Hun har ymtet litt frampå at hun hadde ønsket å prøve dp med meg og en annen mann. Men hennes fantasier igjen handler om sex med en annen kvinne mens jeg så på.

Anonymkode: c8cb4...5b2

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantaserer om å knulle unge jomfruer mens dama ligger ved siden av og venter til jeg er ferdig med å "varme opp"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Liker å bli dominert eller dominere, Gjerne med bruk av leketøy og soveposer.

Synes selv det er kjemperart med den Fetishen, Hvorfor jeg har den? Hva som gjord det ble det og ikke noe helt annet!. Og når jeg fikk den!

Anonymkode: 40d0e...817

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fantaserer konstant om damer i skinnbukser for tida, konstant ståpikk bare ved tanken😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig god på massasje og på høyde med de profesjonelle. Min fantasi er at du kommer til meg der jeg er behandleren din/fysioterapeut som skal gi deg massasjebehandling på benken. Du må kle av deg til undertøyet, legge deg på benken og jeg begynner å massere med silkemyk olje. Etter en god omgang kroppsmassasje sier jeg at du må ta av bh-en din for å komme til skikkelig. Jeg stryker deg på brystene og det begynner å bli seksuelt ladet. Etterhvert ber jeg deg ligge på magen og rumpa får en pute under seg og skal få litt massasje. Du merker at jeg flytter trusestrikken lengre og lengre nedover og av en eller annen grunn begynner hendene mine å nærme seg musa di og stryke, og massere lett samt stryke deg over rumpehullet. Med litt ekstra olje på hånda så glipper plutselig en finger inn i deg og så to. Jeg pule-masserer musa di ømt, mens tommelen min leker med rompehullet ditt der den plutselig bare glir inn. Jeg masserer sakte inn og ut mens du hviner av kåthet og hva denne behandleren kan finne på. Jeg tar frem en passende buttplug som jeg sier at du må ha før behandlingen er ferdig. Etter den har smettet på plass så kommer jeg opp på benken og fyller deg med min egen pikk som nå er sprengklar for lengst. Til slutt må buttplugen ut så jeg får fyllt opp rumpa di med en god sprut  som jeg sier at er bra for deg. Etterpå avtaler vi neste time.

Dette er kortversjonen av en av mine fantasier😃.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Ansagt skrev:
Jeg er veldig god på massasje og på høyde med de profesjonelle. Min fantasi er at du kommer til meg der jeg er behandleren din/fysioterapeut som skal gi deg massasjebehandling på benken. Du må kle av deg til undertøyet, legge deg på benken og jeg begynner å massere med silkemyk olje. Etter en god omgang kroppsmassasje sier jeg at du må ta av bh-en din for å komme til skikkelig. Jeg stryker deg på brystene og det begynner å bli seksuelt ladet. Etterhvert ber jeg deg ligge på magen og rumpa får en pute under seg og skal få litt massasje. Du merker at jeg flytter trusestrikken lengre og lengre nedover og av en eller annen grunn begynner hendene mine å nærme seg musa di og stryke, og massere lett samt stryke deg over rumpehullet. Med litt ekstra olje på hånda så glipper plutselig en finger inn i deg og så to. Jeg pule-masserer musa di ømt, mens tommelen min leker med rompehullet ditt der den plutselig bare glir inn. Jeg masserer sakte inn og ut mens du hviner av kåthet og hva denne behandleren kan finne på. Jeg tar frem en passende buttplug som jeg sier at du må ha før behandlingen er ferdig. Etter den har smettet på plass så kommer jeg opp på benken og fyller deg med min egen pikk som nå er sprengklar for lengst. Til slutt må buttplugen ut så jeg får fyllt opp rumpa di med en god sprut  som jeg sier at er bra for deg. Etterpå avtaler vi neste time.

Dette er kortversjonen av en av mine fantasier😃.

Nice 😎

Anonymkode: 0c595...10c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er voldtektsoffer og omtrent alle mine fantasier er om voldtekt. Forstår dette er litt "normalt" for voldtektsofferet, men synes det er sykt allikevel...😅

Anonymkode: c0b97...44a

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...