Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gått på den i 6 mnd og er fornøyd.

Pleier dere å faste 32 timer eller 24? 

Anonymkode: a9ac5...cdd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke prøvd, bare lest om det. Hva pleier du å spise når du faster? (Leste at man burde innta ca 500 kcal)

Anonymkode: 4b428...997

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke prøvd, bare lest om det. Hva pleier du å spise når du faster? (Leste at man burde innta ca 500 kcal)

Har alltid tilgjengelig:

2 stk Skyr med korn  280 ckal 

2 Egg 200

Kan spise litt gulleøtter/agurk også

Så det blir sånn ca 500...

Hender ofte at jeg ikke spiser noe eller bare noen av delene. Kommer ann på. Rundt mensen spiser har jeg mer matlyst.

Men generelt blir jeg fortere mett og at fasting senker appetitten. Hender jeg glemmer å spise de dagene jeg kan spise😂😜Men det er jeg streng med... At jeg MÅ spise og da velger jeg jo noe sunt. Helt utrolig så glad jeg er for å ha funnet denne måten å spise på. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så bra du opplever at det fungerer og at det har effekt på de resterende dagene også.

• Liker 1
Skrevet

sliter dere ikke med å sove når dere spiser så lite? jeg kan aldri legge meg skrubbsulten, det går så utover søvnkvaliteten.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, miaw skrev:

sliter dere ikke med å sove når dere spiser så lite? jeg kan aldri legge meg skrubbsulten, det går så utover søvnkvaliteten.

Pleier å spare maten til kvelds 😊 tar også en kopp kamille te også det er beroligende te som metter litt og gir bedre søvn😊  ts 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så bra du opplever at det fungerer og at det har effekt på de resterende dagene også.

Ja, veldig fornøyd. Var litt tungt i starten. Kjente veldig på sultfølelsen. 

Man kan samligne det med trening. Du trener musklene til å tåle belastningen.

Med fasting trender du ikke muskler, men celler. Og de blir sterkere. Og det har jeg virkelig merket etter 6 mnd på dietten. Jeg kunne sikkert fastet flere dager nå. Men det det holder med to.😂 ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...