Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Morina
Skrevet

Vi er vel etterhvert flere og flere som angrer på at vi tok tatovering når det var så moderne for noen år siden, og som nå vil fjerne den, eller prøve å gjemme den.

Det kan være ganske risikabelt: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=275700

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har svært god erfaring fra Hudklinikken til J. Langeland (nevnt i artikkelen). Akkurat noe så drastisk som laserbehandling hadde jeg ikke overlatt til hvem som helst "solstudio med makeuptatovering og tatoveringsfjerning" nei!

At ikke folk er litt mer kritiske.

Det koster riktignok 850 kr pr gang, men jeg kan selv velge hvor ofte/sjelden jeg tar en behandling (men minimum 6 uker imellom), så jeg fjerner tatoveringen litt og litt ettersom jeg har råd. (NB: Man må ikke sole seg samtidig med behandlingen).

Jeg har en strektatovering lignende skorpionen i artikkelen, og etter fem behandlinger spredd ut over 14 mnd, har jeg bare svake skygger igjen. Ser mest ut som et svakt blåmerke nå. Jeg skal fortsette behandlingen i håp om at "blåmerket" også forsvinner (det gjør det).

Men gjett om jeg er glad jeg ikke har store fargelagte partier! Det er ubehagelig, men til å overleve. Ikke vondere enn å tatovere seg i hvert fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...