Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har i det siste opplevd en del blackouts ved festlige sammenhenger. Da snakker vi hele kvelden. Blir en annen person, kan virke veldig kåt og ligge med hvem som helst, kline med alle foran alle uten å huske noe. 

Hvordan blir dere under blackout?

Anonymkode: 96152...2f3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Akkurat det samme som deg, har jeg hørt. Heldigvis bare skjedd et par ganger, aldri igjen. Virkelig en forferdelig følelse dagen etter.

Anonymkode: dc34c...334

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor drikker deredere snydens da? 

Anonymkode: 5375e...16e

• Liker 2
Skrevet

Usj, det tror jeg er et jentesyndrom når man har fått drukket for mye. Det er noen år siden mine venninner og jeg var sånn (enten har vi blitt voksne, eller så har vi bare lært oss å drikke), men det var standard fra jeg var 18 til 23 🙈

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Tibbie skrev:

Usj, det tror jeg er et jentesyndrom når man har fått drukket for mye. Det er noen år siden mine venninner og jeg var sånn (enten har vi blitt voksne, eller så har vi bare lært oss å drikke), men det var standard fra jeg var 18 til 23 🙈

Til meg begynte det ETTER jeg ble 23, fatter ikke.. før hadde jeg stålkontroll på fylla, kysset aldri eller noenting. Nå kan jeg nermest ikke drikke uten å få blackout, spesielt om jeg drikker med mennesker jeg er usikker på - kan få blackout av samme mengde som jeg ellers bare ville blitt fin i formen på med andre venner. Fryktelig kjipt, nå har dette skjedd 3 ganger og jeg tørr ikke drikke mer.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir bare mer klengete og masete. Langtidshukommelsen blir jo skrudd av, så jeg har fått høre at jeg repeterer mye av det jeg sier. 

Kvinne 22

Anonymkode: 3b9b7...436

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Til meg begynte det ETTER jeg ble 23, fatter ikke.. før hadde jeg stålkontroll på fylla, kysset aldri eller noenting. Nå kan jeg nermest ikke drikke uten å få blackout, spesielt om jeg drikker med mennesker jeg er usikker på - kan få blackout av samme mengde som jeg ellers bare ville blitt fin i formen på med andre venner. Fryktelig kjipt, nå har dette skjedd 3 ganger og jeg tørr ikke drikke mer.

Åj, så rart! Eller, det er ikke rart bare fordi jeg ikke har peiling :P Jeg trodde sånt kun kom ved for mye alkoholinntak. Det ligger nok en god forklaring bak. Kanskje det er noe type alkohol du ikke tåler?

Hvis du googler, så finner du kanskje noe nyttig informasjon :) 

AnonymBruker
Skrevet

Drikkernaldri så mye jeg får blackout. Sier seg vel selv man sluttermå drikke hvis man setter seg eller andre i fare? 

Anonymkode: b122a...bad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Samme her. Husker sjelden en dritt av hele kvelden når jeg har været rimelig snydens.

Anonymkode: 57ca1...a43

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor drikker deredere snydens da? 

Anonymkode: 5375e...16e

Hvorfor skulle man ikke?

Anonymkode: 57ca1...a43

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Drikkernaldri så mye jeg får blackout. Sier seg vel selv man sluttermå drikke hvis man setter seg eller andre i fare? 

Anonymkode: b122a...bad

Enig. Jeg har aldri vært skikkelig full engang. Fatter ikke at folk har nerver til å gå bananas på den måten der. Jeg hadde vært så redd for å bli skadet, skade noen, såre noe eller på annet vis ødelegge for noen. 

Anonymkode: 66f5e...ba3

AnonymBruker
Skrevet

Skjedde meg senest forrige helg. Og det verste av alt: jeg var på fest med en mann jeg liker veldig godt. Så han fikk altså med seg ting jeg ikke engang husker. Piinlig.. Sjelden jeg drikker men når jeg først får smaken på alkohol er det som at jeg glemmer hele greia. Det er jo mye koseligere å ta seg et glass eller to, bli litt småtipsy og nyte en fin kveld. Istedet blir jeg megadrita og våkner opp med en helt forferdelig fyllesyke og fylleangst

Anonymkode: 6c2ad...9b3

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skjedde meg senest forrige helg. Og det verste av alt: jeg var på fest med en mann jeg liker veldig godt. Så han fikk altså med seg ting jeg ikke engang husker. Piinlig.. Sjelden jeg drikker men når jeg først får smaken på alkohol er det som at jeg glemmer hele greia. Det er jo mye koseligere å ta seg et glass eller to, bli litt småtipsy og nyte en fin kveld. Istedet blir jeg megadrita og våkner opp med en helt forferdelig fyllesyke og fylleangst

Anonymkode: 6c2ad...9b3

Samme her.. hadde på forhånd bestemt hvor mye jeg skulle drikke, men da den ene enheten var tom skulle jeg bare smake litt.. og da ble jeg litt for full, og tar helt av. Er som at jeg tror at jo mer jeg styrter jo morsommere blir det, et problem jeg aldri hadde før.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...