AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #1 Skrevet 13. juni 2019 Jeg har kjøpt min første bolig, og er sterkt plaget av en nabo. Jeg har sagt i fra et par ganger når støyen har pågått til langt på natt (feststøy, høy musikk, mange folk, roping osv), men har gitt litt opp. Det plager meg faktisk mer at hun alltid går med sko inne. Klikk klakk klikk klakk, hver dag, hele tiden. Hun er inn og ut av verandaen for å røyke, noe jeg hører godt ettersom den skraper i gulvet. Tramper over gulvet til 01-02 på natten hver dag. Hun har ikke jobb, og er derfor mye senere oppe enn meg siden hun kan sove lenge neste morgen når jeg skal på jobb. Dette går veldig utover min mentale helse, jeg blir sliten av å leve sånn, men jeg har ikke råd til å selge og flytte. Jeg har nevnt at det er veldig lydt og at jeg hører skoene godt. Hun sier seg enig og sier at hun er plaget av det samme med naboen over og "sånn er det bare her". Hun fortsetter som før. Noen tips? Styret er det ikke noe hold i.. Anonymkode: ac747...bed
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #3 Skrevet 13. juni 2019 Har du overtatt min gamle nabo?? Bodde akkurat som deg og klikket nesten inne i hodet mitt, det var aldri fred å få. Hadde til slutt flere konfrotasjoner og sa at hun MÅTTE få seg andre sko om hun skulle gå med det inne. Jeg leier og snakket med huseier om det og han bekreftet at det får under fred og ordensforstyrrelse og at enten får nabo bytte sko eller teppelegge. Er det en forening for huseiere du kan snakke med? Min løsning er at kjerringa endelig flyttet, selv de nye skoene hun kjøpte var ikke støyfrie, men hun nektet å gå med på flere kompromiss, heldigvis skulle hun uansett flytte. Anonymkode: 911df...db9 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #4 Skrevet 13. juni 2019 Hun eier dessverre hun og Anonymkode: ac747...bed
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #5 Skrevet 13. juni 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: snakket med huseier om det og han bekreftet at det får under fred og ordensforstyrrelse og at enten får nabo bytte sko eller teppelegge. Dette var interessant! Takk! (Jeg er ikke ts men har samme type nabo) Anonymkode: c6269...0be
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #6 Skrevet 13. juni 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Styret er det ikke noe hold i.. Har du skrevet skriftlig klage på denne naboen og sendt til styret? Anonymkode: c6269...0be
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #7 Skrevet 14. juni 2019 Hadde samme nabo. Såpass ustabil person at hun skyldte på spøkelser 😅 Anonymkode: 11483...3fc
smalls Skrevet 14. juni 2019 #8 Skrevet 14. juni 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Flytt! Anonymkode: 61fa4...cdc Les litt bedre. Hun sier jo hun ikke har råd til å flytte Hjelper det ikke å snakke med henne, så kontakter du styret. Bor man tett på andre mennesker, så man faktisk ta hensyn. Sånn er det bare. Noen gir dessverre faen og bryr seg ikke. Hadde hun over trampet rundt på sko, så hadde jeg blitt sur
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #9 Skrevet 14. juni 2019 Merker at jeg har vært veldig heldig de stedene jeg har bodd. Har aldri engang hørt noen av mine naboer. Sjekket du aldri hvor lydt det var før du flyttet inn? Noen bygg er dessverre bare bygd sånn. Aner ikke hva det kommer av, har bodd i både gamle bygninger, og helt nyoppførte, så det er nok ikke det som gjør det. Det burde vært nasjonale krav på sånt, spør du meg! Plagsom med bråkete naboer, men det er også plagsomt å ikke kunne være seg selv når en er hjemme fordi det plager de under. Anonymkode: af3e3...260
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå