AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #1 Skrevet 13. juni 2019 Hei! Jeg har de siste månedene tenkt veldig på det å skaffe meg fugl. Har lest en del om ulike fugler, og jeg vil gjerne ha en fugl som liker å være sosial og kanskje også er litt kosete, og da har jeg lest at nymfeparakitt kanskje kan være den som passer best for meg. Men jeg ønsker litt tilbakemeldinger fra noen med mer erfaring, siden det er et stort ansvar Jeg har tenkt at fuglen skal få være fri i huset mesteparten av tiden. Den skal såklart få eget bur, men jeg tenkte også at den kan få et stativ den kan stå på inne i stuen/familieområdet, sånn at den får være med oss så mye som mulig. Jeg er vekke fra huset ca. 9 timer om dagen, så da tenker jeg at fuglen må få så mye tid med oss som mulig når vi er hjemme. Så jeg lurer på om dette kanskje blir for mye tid for fuglen å være alene? I tillegg lurer jeg på om det er mulig å trene opp fuglen til å ikke gå på do overalt i huset, men heller holde seg til ett sted 😅 Alle svar taes imot med stor takk 😊 Anonymkode: 4f973...020
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #2 Skrevet 13. juni 2019 Fugler skal være to. Anonymkode: 6ab15...c4b
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #3 Skrevet 13. juni 2019 Og ja fuglene kan trenes til å bæsje i buret. Men de griser mye uansett. Mer gris med fugler enn for x katt og hund. Anonymkode: 6ab15...c4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå