lillesky Skrevet 30. april 2005 #1 Skrevet 30. april 2005 Huff! Ekkel film!! Jeg synes den var skikkelig skummel i allefall, så for dere som er skikkelig skvetne, så vil jeg ikke anbefale dere og se den... Hva synes dere som har sett den da?
Nella Skrevet 30. april 2005 #2 Skrevet 30. april 2005 Så den på kino. Skummel film. Syns den var veldig bra, men kunne også tenke med å se den japanske versjonen. Eeeeelsker sånne filmer
Gjest Hel Skrevet 30. april 2005 #3 Skrevet 30. april 2005 Jeg synes den var så skummel at jeg angrer for at jeg så den.
Gjest gjest1 Skrevet 1. mai 2005 #5 Skrevet 1. mai 2005 Digger den men elsker originalene De er jo delt på 4 filmer, hvor alt hadde blitt slått sammen i the grudge, så jeg satt og så the curse her om dagen med svensk undertekst jeg lastet ned (fy for tull) og skjønte ingenting at de hadde funnet en käke. Kake? Å nei kjeve ;D Japseskrekk er best i verden! Snart har jeg The Eye også wuhu!
philippa starck Skrevet 1. mai 2005 #7 Skrevet 1. mai 2005 Jeg ble vettskremt bare jeg så reklametrailerne på tv, så jeg tror ikke jeg tør å se den! (men kjenner jeg meg selv rett, kommer jeg nok til å gjøre det likevel en gang jeg føler meg tøff...)
lillesky Skrevet 1. mai 2005 Forfatter #8 Skrevet 1. mai 2005 Syns den var veldig bra, men kunne også tenke med å se den japanske versjonen. Jeg begynte å se på den japanske, men sovnet til den! Og det er ikke ofte jeg sovner under filmer!
lillesky Skrevet 1. mai 2005 Forfatter #9 Skrevet 1. mai 2005 Jeg ble vettskremt bare jeg så reklametrailerne på tv' date=' så jeg tror ikke jeg tør å se den! (men kjenner jeg meg selv rett, kommer jeg nok til å gjøre det likevel en gang jeg føler meg tøff...)[/quote'] Jeg følte meg også tøff. Samboeren min ville nesten ikke leie den, for han visste jeg kom til å bli skremt! Men jeg sto på mitt... Jeg kommer ikke til å se den igjen! Skummelt!
Gjest Spacegirl Skrevet 1. mai 2005 #10 Skrevet 1. mai 2005 Jeg syns ikke den var så bra jeg... Likte mye bedre the Ring 1 og 2. Så den japanske versjonen av the Ring 2 i går kveld, og den skremte meg! :hår:
Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2005 #11 Skrevet 1. mai 2005 Grei nok, men jeg kan ikke si at jeg synes den var så veldig skummel.
Gjest Kari N Skrevet 1. mai 2005 #12 Skrevet 1. mai 2005 Jeg synes den var så skummel at jeg angrer for at jeg så den. Henger meg på den. :hår: Trodde den ikke var noe skumlere enn The Ring, men det var den.
Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2005 #13 Skrevet 1. mai 2005 Jeg synes den var Dårlig film som satser alt på lydeffekter.
Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2005 #14 Skrevet 1. mai 2005 Grei nok, men jeg kan ikke si at jeg synes den var så veldig skummel. Enig.
Gjest Lea Skrevet 1. mai 2005 #15 Skrevet 1. mai 2005 Jeg synes den var Dårlig film som satser alt på lydeffekter. Jeg synes ikke at lydeffektene var noe særlig heller, jeg. Synes at filmen var fryktelig oppskrytt og ganske kjedelig.
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2005 #16 Skrevet 2. mai 2005 Usedvanlig tåpelig, som jo de fleste skrekkfilmer er...
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2005 #17 Skrevet 2. mai 2005 Jeg synes den var Dårlig film som satser alt på lydeffekter. Huff ja, det irriterte meg noe veldig. De fleste skvetter av en ballong som smeller, men det er ikke akkurat videre skummelt når du skjønner hva som skjedde.
Gjest Aurélie Skrevet 2. mai 2005 #18 Skrevet 2. mai 2005 The Grudge ble en stor nedtur for meg. Ble kun litt nervepirrende når dette vesenet romsterte oppe i et takhjørne, med håret flagrende (eller hva pokker det var). Storyen var nitrist, og effektene forutsigbare.
Gjest Hulderjenta Skrevet 2. mai 2005 #19 Skrevet 2. mai 2005 Så den på kino, og synes den var helt gruuuusom! Var mørkredd i over en uke etterpå.... Er skikkelig skrekkfilm-pyse, og ser aldri sånn, men ble lurt med av en venninne som bare lot være å fortelle hva den egentlig handlet om.. :fy:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå