AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #1 Skrevet 13. juni 2019 Har en venn som ringer hver dag, og vi tekster også hver dag. Han har vært så innmari sur de siste dagene, det er nesten så jeg ikke har lyst til å snakke med han for jeg blir bare lei meg. Sist han var slik var det pga at han gruet seg til å fortelle meg at han skal flytte langt unna. Ikke ville at jeg skulle bli lei meg osv. Vi har datet og han vil bare være venn, mens jeg vil noe mer. Uansett har jeg akseptert det med og være venn og spør ikke om noe rundt det. Føler nesten som at han er slik for han vil at jeg skal bli borte, men han ikke vil ta det steget med og kutte kontakten. Noen tips til hva jeg kan spørre om? Han er en man of few words så en lang avhandling får jeg ikke. Eller kan det være at jeg fant broren hans på dating side? Og han er gift med to barn! Føler at det ikke er grunn til og bli sur på meg! ts Anonymkode: ca979...cc9
imjohansen Skrevet 16. juni 2019 #2 Skrevet 16. juni 2019 Jeg tror at det beste du kan gjøre er å spørre han om noe plager han. Hvis han ikke vil snakke om det så må du nesten bare respektere det - og kanskje han vil snakke om det en annen gang. Du kan også prøve å forklare hvordan du opplever situasjonen, sånn at han forstår hvordan han får deg til å føle deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå