Gå til innhold

Min baby gråter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

heeeeele tiden. Gråter og gråter. Skiter seg ut. Hva skal jeg gjøre? har ikke tall på hvor mange bleier jeg må skifte løpet av ett døgn!! Jeg holder på å bli sprø! Jeg vurderer å slutte med bleie og heller la henne bare drite på ett pledd som jeg kan vaske med gjevne mellomrom.

Anonymkode: a784b...329

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ring helsestasjonen! kansje hun har melkeintoleranse eller noe slikt? hun har vel vondt stakkar om hun gråter så mye

Anonymkode: 7f320...548

Skrevet

Kontakt kiropraktor. Mi gråt ustoppelig. Da hun var 5 mnd ble jeg hintet om at kiropraktor ville gjøre susen. Tenkte at alt ville være det beste for henne. En time og hun ble så bra, det viste seg at nakken var litt skakk etter fødsel. Hun som tipset meg hadde en sønn med voldsomme mage smerter. Etter to timer var han bra igjen. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ring helsestasjonen! kansje hun har melkeintoleranse eller noe slikt? hun har vel vondt stakkar om hun gråter så mye

Helsestasjonen? hva kan de liksom hjelpe med da?

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er hun?

Anonymkode: bb099...e27

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

råd og erfaringer

Skrevet

Hvor liten er babyen? I starten kunne vi skifte 17-20 bleier om dagen. Er babyen sulten? Trøtt? Trenger nærhet? 

Manuellterapeut var redning for vår eldste. Hadde en liten låsning i nakken som forsvant etter første behandling. Mindre skrik og bedre søvn. Yngste hadde reflux, og hadde derfor ingen effekt av manuellterapeut. Sov bare i bæretøy begge to, men ulik grunn.  

AnonymBruker
Skrevet

Hadde også gråtet mye om jeg hadde vært en baby som ikke fikk det jeg trenge av mat, søvn, ny bleie, nærhet, kos, kjærlighet, forståelse, trygghet... hjelpe barnet ditt ved å kontakte helsestasjon. Trenger baby å vugge- gjør det. Ikke la det ligge alene på er teppe å skrike.... 

Anonymkode: 9e35c...c57

AnonymBruker
Skrevet
On 6/13/2019 at 5:54 PM, AnonymBruker said:

Lege! Henvisninger? 

Anonymkode: 4dff1...26e

AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som om du trenger hjelp. Om du ikke har noen partner, foreldre, søsken eller venner som kan hjelpe deg må du kontakte helsestasjonen.

Hvis du har det slik du fremstår i HI er jeg redd du er i ferd med å bli helt utslitt, eller som du sier, sprø. Hvis du ikke får hjelp vil du bli helt utslitt, og det er ikke bra verken for deg eller babyen. 

Anonymkode: 0eefc...915

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...