AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #1 Skrevet 13. juni 2019 Jeg har en deltidsjobb jeg begynte i mai i tillegg til heldagsjobb. Jeg søkte på jobben på bakgrunn av stillingsannonsen og alt det spennende som virket til å være en del av jobben. Nå, litt over en måned senere, så vurderer jeg å si opp denne jobben. Ikke på bakgrunn av lønn - som faktisk er ganske godt Ikke på bakgrunn av arbeidstid - som er justerbar Rett og slett på bakgrunn av at det overhode ikke er i nærheten å være jobben jeg ble forespeilet. Jeg sliter med å få aksept og kontakt med menneskene som skal være mine overordna. Jeg kan spørre, jeg kan sende mailer, jeg sender meldinger, og jeg purrer og purrer og får rett og slett ikke noe svar eller informasjon der jeg trenger det. Det er ganske vanskelig å skulle lage noe når du ikke får vite hva tema er, hvem som skal være invitert, eller hva som skal gjøres. Nå har jeg spurt i en måned hvordan helgen blir og hva man trenger meg til. Ikke noe svar. Jeg kjenner jeg blir mer og mer forbanna for hver dag og i dag tenkte jeg tanken om at jeg er faktisk en grown ass woman, og jeg trenger slett ikke irritere meg over noe som jeg rett og slett bare kan gå fra...men så sitter djevelen på andre siden og argumenterer for at det er teit å gi opp etter 1,5 mnd. Jeg tror ikke det er stedet for meg. Gjør jeg rett i å si opp? Anonymkode: 16b34...4ed
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #2 Skrevet 13. juni 2019 Så lenge du ikke har behov for jobben økonomisk sett, ser jeg ikke noe i veien for å si opp Hvorfor pine seg gjennom noe du tok på deg fordi det skulle være spennende. Da lærer de kanskje også Anonymkode: 4b923...8de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå