AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #1 Skrevet 13. juni 2019 Heisann! 😀 På søndag klarte jeg å kutte meg hardt i benet. Fikk fire sting og kuttet tar plass ca 20 cm over ankelen men gjør ikke vondt når jeg går osv i forhold til de to første dagene. Er bare et blåmerke der.. Spørsmålet mitt er; hvordan kommer kuttet/stingene til å påvirke sexlivet mitt? 😆 Om noen har hatt vært i en lignende situasjon, eller vet om noen venninner som har vært gjennom det samme.. er ganske kjipt å måtte vente utrolig lenge for å være sikker på at såret ikke "spjærer". Vil helst ha sex normalt igjen, men vet ikke helt hvordan jeg skal få gjort dette mtp hvor såret ligger.. Blir det mulig å sitte ned på huk i det hele tatt?? 😂 Har prøvd enkelte stillinger som doggy og missionary bare for å se om jeg tåler det 😂 Og det gjorde jeg jo forsåvidt, men er fremdeles redd for å spjære opp kuttet 😂 Får ikke tatt ut stingene før om 8 dager, vil helst ha svar så fort som mulig også spørre fastlegen om 8 dager.. 😂😂 Anonymkode: ab126...109
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #2 Skrevet 13. juni 2019 Har du sex med leggene? Anonymkode: 0ca6c...1f5 1
Hr. Aktiv Skrevet 13. juni 2019 #3 Skrevet 13. juni 2019 Såfremt det ikke går utover selvbildet og det resulterer at lysten forsvinner bør ikke 4 sting være noen grunn til et avbrekk. Man trenger nødvendigvis ikke å ligge med såret nedi en sandkasse når man har sex. 3
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #4 Skrevet 14. juni 2019 17 hours ago, AnonymBruker said: Har du sex med leggene? Anonymkode: 0ca6c...1f5 Hahaha nei selvfølgelig ikke, men nå tenker jeg på om jeg skal ja sex i doggy og har bena presset mot madrassen.. eller missionary der jeg har bena på skuldrene Anonymkode: ab126...109
annebanane Skrevet 14. juni 2019 #5 Skrevet 14. juni 2019 (endret) .. Endret 15. oktober 2022 av annebanane Skrivefeil
DominantHr Skrevet 14. juni 2019 #6 Skrevet 14. juni 2019 Det skulle gå en del bedre enn fire sting i underlivet.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #7 Skrevet 14. juni 2019 45 minutter siden, DominantHr skrev: Det skulle gå en del bedre enn fire sting i underlivet. 😂 det kan jeg love deg! Anonymkode: dc4f6...71f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå