Gå til innhold

Revnet under fødsel

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Revnet noe så grassalt under fødsel. Jeg lekker urin OG avføring konstant. hva skal jeg gjøre? Min mann synes jeg er motbydelig.. Hver morgen lukter det avføring i sengen vår og det er svært hygenisk , det skjønner jeg jo selv.

Anonymkode: cd2dc...1fc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fyfaen, dette er grunnen til at jeg aldri skal føde barn. 

Anonymkode: 23356...4c1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har du ikke blitt sydd? Sa de ingenting på sykehuset? Det du skal gjøre er såklart å dra til legen slik at du får hjelp.

Anonymkode: 8e7ea...e11

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Dra til legen!!

Anonymkode: c78a7...c36

• Liker 6
Gjest loveli
Skrevet

Mannen din er en dritt!!

Ellers burde du nok ta en time hos lege så de får sett på deg. :) Lykke til!

Skrevet

Dra til legen så får du hjelp. Dette ordner seg. Få fysioterapi og tren underlivsmusklene med kyndig veiledning. Heier på deg 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, Sensi skrev:

Dra til legen så får du hjelp. Dette ordner seg. Få fysioterapi og tren underlivsmusklene med kyndig veiledning. Heier på deg 

Det er jammen ikke sikkert. Har muskulaturen revnet helt av fra muskelfestet er det for de fleste lite å gjøre. Det er store mørketall her og alle bare feier det under teppet.

Meld deg inn i gruppe for fødselskader TS. Mange gode råd der.

Anonymkode: 3af05...e5c

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jammen ikke sikkert. Har muskulaturen revnet helt av fra muskelfestet er det for de fleste lite å gjøre. Det er store mørketall her og alle bare feier det under teppet.

Min mann har sagt han vil gå fra meg hvis jeg ikke får orden på underlivet.. jeg forstår det bare ikke! vi har vært sammen i 10år, han er en fantastisk mann og far. tenk at dette skal være slutten for vårt forhold.

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, Sensi skrev:

Her trengs det nok mer enn trening av underlivsmusklene! Jeg revnet også grassat under fødsel men slapp heldigvis slike problemer i etterkant!

Få time hos lege ASAP! Fastlegen sender sannsynligvis henvisning videre - antar gynekologisk poliklinikk på sykehuset. Jeg var ikke 100% tett etter den fødselen der jeg revna og mener det var sykehuset jeg ble sendt videre til. Retta seg heldigvis ganske greit av seg selv hos meg etter hvert, Nå må jeg bare passe litt på når jeg hoster...

Anonymkode: d2e46...42f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Og ved eventuelle seinere fødsler så si fra når du kommer på sykehuset. Jeg hadde to fødsler etter den der jeg revnet, og de gjorde det de kunne for å unngå det på nytt, så da ble det bare "pyntesting". Og mannen din kan bare ta seg en pille - er ikke hans kropp som har vært gjennom en fødsel, han får heller støtte deg i prosessen ved å få fikset det.

Anonymkode: d2e46...42f

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min mann har sagt han vil gå fra meg hvis jeg ikke får orden på underlivet.. jeg forstår det bare ikke! vi har vært sammen i 10år, han er en fantastisk mann og far. tenk at dette skal være slutten for vårt forhold.

Det er hjelp å få. Oppsøk lege asap. 

Anonymkode: 1d432...36f

• Liker 6
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde mannen min sagt noe sånt til meg hadde jeg bedt han om å pakke kofferten og dra. Han er ikke en fantastisk mann når han sier sånt, han er en drittsekk. 

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Dette lukter troll og keisersnittspropaganda iallefall.. 

Du lurer på hva du skal gjøre når du lekker urin og avføring? Oppsøk lege kanskje, evt en ny lege om det ikke har gitt noe resultat. Hvis du nylig har født kan du kontakte barselavdelingen din. Du må antagelig opereres, ikke trene for å få orden på underlivet.

Anonymkode: b94f1...466

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og der tror jeg det er ett troll.

Anonymkode: b42e3...2e9

• Liker 4
Gjest loveli
Skrevet

Hvis det er sant, så hadde jeg pakket kofferten for han og kastet han på dør!

AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette lukter troll og keisersnittspropaganda iallefall.. 

Du lurer på hva du skal gjøre når du lekker urin og avføring? Oppsøk lege kanskje, evt en ny lege om det ikke har gitt noe resultat. Hvis du nylig har født kan du kontakte barselavdelingen din. Du må antagelig opereres, ikke trene for å få orden på underlivet.

Anonymkode: b94f1...466

Du er temmelig naiv i forhold til hvordan  mange kvinner med fødselskader behandles. Denne historien overrasker meg ikke akkurat. Som en av de flere med skader har jeg hørt mang en historie som denne. Dessverre er det ikke mange andre som hører dem.

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og der tror jeg det er ett troll.

Anonymkode: b42e3...2e9

Selvsagt er det det, som omtrent alt innpå her om dagen. Blir lei 😕

Anonymkode: 8f8de...cd5

• Liker 5
Skrevet

Ja, her har du skutt gullfuglen, gitt 👍🏻

• Liker 3
Skrevet

Det er også mange som går med plager og som ikke går til lege for å få hjelp. Ikke nødvendig å svartmale tenker nå jeg. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Din mann er en udugelig møkkamann som sier noe sånt til deg etter at du har gått gravid i 9 mnd og født et barn! Du kan få orden på underlivet ditt, når han får orden på hjernen sin. Beklager hvis jeg høres krass ut, men jeg kan ikke tro at en mann kan si noe sånt til en kvinne han elsker etter at hun har født. 

Jeg har vært igjennom 3 fødsler og heldigvis har samboeren min holdt seg for god til å si idiotiske ting som dette. Du må sette mannen din på plass med store bokstaver, for dette er ikke greit. Han må også tenke på hvordan dette er for deg. Det er jo ikke noe særlig gøyt for deg heller... Du må ta kontakt med legen, eventuelt sykehuset og bli sett på. Kanskje har noe blitt oversett eller sydd feil. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...