Gå til innhold

Typen min liker å ha smokke når vi har sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker det utrolig godt selv og liker at han liker det.  Vi har kun smokken i munnen hans, ikke noe mere. 

Har dere gjort det før?

hva tenker dere om det?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er noe helt annet jeg liker å suge på...

Anonymkode: 826c1...51e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Smokk som i barnesmokk? Mange «rare» fetisjer ute og går, så det får vel være opp til hver enkelt. Det hadde vært en skikkelig dealbreaker for min del...

Anonymkode: 18a36...fce

• Liker 5
Skrevet

For meg høres det bare sært ut. Hadde ikke blitt tent i en slik setting for å si det sånn...

Skrevet

Den var ny, men så bra at dere begge to liker det da🙂

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Smokk som i barnesmokk? Mange «rare» fetisjer ute og går, så det får vel være opp til hver enkelt. Det hadde vært en skikkelig dealbreaker for min del...

Hvorfor ? Hva om en du like utrolig godt, ønsket det? Hadde du gått da? For meg er det vanlig å forlate han, og jeg kunne aldri ha gjort det, bare fordi han er glad i ha en smokke.

Skrevet
29 minutter siden, Mylifeishere skrev:

Jeg liker det utrolig godt selv og liker at han liker det.  Vi har kun smokken i munnen hans, ikke noe mere. 

Har dere gjort det før?

hva tenker dere om det?

For meg før jeg møtte han var det aldri hodet mitt. Men da vi ble bedre kjent kom det frem. Jeg elsker han og får meg kunne jeg aldri ha forlatt han. Når man møter noen man elsker og de sier noe sånt blir det anderledes, merkelig nok.

Skrevet
2 minutter siden, Mylifeishere skrev:

Hvorfor ? Hva om en du like utrolig godt, ønsket det? Hadde du gått da? For meg er det vanlig å forlate han, og jeg kunne aldri ha gjort det, bare fordi han er glad i ha en smokke.

Mente ikke enkelt å forlate han

AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, Mylifeishere skrev:

Ingen som sier at du bør forlate ham, det velger du jo selv og du skriver at du liker det. For meg hadde det vært uaktuelt og skikkelig turnoff. Jeg hadde nok ikke orket å ha sex med en mann med smokk i munnen, så da hadde det det vært til begges beste å bare innse at vi ikke passer for hverandre. Det er hva jeg tenker om det for min del, hva du derimot gjør og tenker har jeg ingen formening om i det hele tatt.

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Mylifeishere skrev:

Har dere gjort det før?

hva tenker dere om det?

Hvilken farve er den?

Gjest Lily_88
Skrevet
1 hour ago, Mylifeishere said:

Har dere gjort det før?

hva tenker dere om det?

Jeg tenker; lykke til, jeg holder meg unna særingene. Bra du tar en for laget 👍

Skrevet
2 timer siden, Goodolddays skrev:

Hvilken farve er den?

Hvordan det?

AnonymBruker
Skrevet

Er han unormalt interessert i unger og liker han å bruke bleie?.

Anonymkode: aec1d...d30

Skrevet
På 13.6.2019 den 21.51, Mylifeishere skrev:

Hvordan det?

Hvorfor ikke!

Skrevet

Så han ligger der og sutter på en babysmokk istedenfor å kysse og kline med damen han har sex med? Kjedelig...

AnonymBruker
Skrevet

Med han mener du egentlig deg selv. 

Anonymkode: eb3bb...b05

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...