AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #1 Del Skrevet 13. juni 2019 Hei ølgjær fans😊 Jeg har brukt "Engelsk Ølgjær" fra rema 1000 i ca 1 år og er veldig fornøyd!!! Jeg stråler både utvendig og innvendig. Siden jeg er så fornøyd, ønsker jeg å forsette dette hele livet, for jeg vil alltid føle meg bra💪😊. Men lurer på om det finnes en som er enda bedre, kanske mindre ckal og mer av det sunne(protein/vitamin osv). Jeg er vandt med smaken og syns det faktisk er veldig godt nå, nam nam😍😜. Pulver gir mye bedre opptak enn tabeletter, så det er pulver jeg må ha. Så her er spørsmålene... Generelt: Finnes det noe bedre ølgjær enn den jeg bruker uavhengig pris? Og når jeg har dårlig råd: Finnes det billigere ølgjær? Anonymkode: 95174...369 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LaptopPute Skrevet 13. juni 2019 #2 Del Skrevet 13. juni 2019 Hva er det ølgjær har gjort for deg sånn spesifikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #3 Del Skrevet 13. juni 2019 21 minutter siden, LaptopPute skrev: Hva er det ølgjær har gjort for deg sånn spesifikt? For meg er det energi, hår og negler. Anonymkode: b074b...b55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LaptopPute Skrevet 13. juni 2019 #4 Del Skrevet 13. juni 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: For meg er det energi, hår og negler. Anonymkode: b074b...b55 Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #5 Del Skrevet 13. juni 2019 1 time siden, LaptopPute skrev: Hva er det ølgjær har gjort for deg sånn spesifikt? Sterkere/finere Hud,negler,hår Får i meg rikelig proteiner vær dag Får energi Sjeldent syk Bedre fordøyelse Appetitt hemmende TS Anonymkode: 95174...369 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 13. juni 2019 #6 Del Skrevet 13. juni 2019 1 minutt siden, LaptopPute skrev: Takk. Jeg har litt tynt hår, og når jeg drakk dette over en litt lengre periode ble håret synlig tykkere (ifølge andre som bemerket dette). I tillegg er det flust av sunne mineraler og vitaminer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå