Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Du har grunn til å være stolt :blomst:

Skrevet

Gratulerer 😃👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 veldig godt jobba!

Skrevet

Så flott, gratulerer! :)

Du har bevist at du langt i fra er skolesvak eller dum. Kanskje du bare trengte mer tid på å bli moden og klar for utdanning? Jeg vet om flere som strevde med å henge med på ungdomsskolen, men som i godt voksen alder har fullført høyere utdanning.

Skrevet

Gratulerer!🙌

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk dere! Kjenner det har gjort mye med tro på egne evner å studere. Å føler jeg også har utviklet meg som person! 🙂

Ts

Anonymkode: a1048...61e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dump han

Anonymkode: cc6ec...3e0

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Så sinnsykt bra! Vær superstolt over deg selv! 💪🏼🌟💐

Anonymkode: cc406...cb0

Skrevet

Gratulerer! :nordvesta:

AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer, du bør og kan være stolt! Men hvordan klarte du det uten å kunne bruke og/å riktig?😅

Anonymkode: c8cdf...87e

AnonymBruker
Skrevet

Så bra!

Det er trist når man skal få et stempel i ung alder som man liksom må leve med resten av livet. Det kan være mange grunner til at man ikke får det helt til i grunnskolen - og det trenger slett ikke bety at man er uegnet for høyere utdanning. Bra du fikk troen på deg selv og turte å prøve! 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer, du bør og kan være stolt! Men hvordan klarte du det uten å kunne bruke og/å riktig?😅

Anonymkode: c8cdf...87e

Vet nesten ikke om jeg tørr å si det, men jeg jobber som journalist og sliter med «da/når». Jeg kan selvsagt regelen, men hvis jeg ikke tenker meg om kan det bli «når» på alt. Kommafeil og annet slurv kan også dukke opp - for eksempel når jeg skriver på KG og ikke tenker så veldig over om ting blir 100 prosent rett. På trykk blir det som regel riktig - for der bruker jeg litt mer tid på å lese over 😉 Så man klarer seg helt fint i livet uten å være ekspert på grammatikk. 

Anonymkode: 37218...522

• Liker 6
Skrevet

Gratulerer TS! 🙂 Fantastiske resultat du har all grunn til å være stolt av! 

Ta med deg stoltheten inn i det nye livet ditt, stå på og lykke til videre! 

AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dump han

Anonymkode: cc6ec...3e0

Haha, den er så bra - passer i hver tråd. 🤣

Anonymkode: 61f05...efa

• Liker 5
Skrevet

Gratulerer så mye! Bra jobbet 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må bare dele med noen! 

Har elsket å studere, å er nå ferdig med 3-årig studie på universitet, jeg går ut med seks A og tre B på vitnemålet. Å jeg har klart det helt på egenhånd! 🙂 

Gratulerer! Lurer bare på en ting - hvilken bachelor er det? Har aldri sett noe sted at en 3-årig bachelor består av kun 9 emner? Da måtte alle de 9 emnene ha vært slik: 9 x 20 = 180 studiepoeng? Eller?

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må bare dele med noen! 

På grunnskolen var jeg blant de svake elevene. Alt gikk tregt og jeg ble aldri ferdig med noe. På ungdomsskolen hadde jeg til og med tildelt ekstra ressurs med 4 timer spesialpedagog uken.

Jeg ble sterkt anbefalt å søke yrkesfaglig videregående av lærerne mine, da høyere utdannelse ikke ville passe meg uansett. Tok fagbrev, jobbet 7 år.

Ønsket meg etterhvert videre, tok masse kurs, men tok lang tid før jeg turte å tenke på høyere utdanning. Jeg var jo ikke skoleflink, å sikker på at jeg ikke var smart nok.. Til slutt fant jeg ut at jeg ikke hadde noe å tape på å prøve. Å jeg angrer ikke et sekund. Har elsket å studere, å er nå ferdig med 3-årig studie på universitet, jeg går ut med seks A og tre B på vitnemålet. Å jeg har klart det helt på egenhånd! 🙂 

Godt å høre 😀

Skrevet

Gratulerer så mye, vel fortjent! 😊

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer! Lurer bare på en ting - hvilken bachelor er det? Har aldri sett noe sted at en 3-årig bachelor består av kun 9 emner? Da måtte alle de 9 emnene ha vært slik: 9 x 20 = 180 studiepoeng? Eller?

Emnene var på mellom 15 og 30 studiepoeng. 

Ts 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Gratulerer så mye :blomst:

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Perelandra skrev:

Så flott, gratulerer! :)

Du har bevist at du langt i fra er skolesvak eller dum. Kanskje du bare trengte mer tid på å bli moden og klar for utdanning? Jeg vet om flere som strevde med å henge med på ungdomsskolen, men som i godt voksen alder har fullført høyere utdanning.

Kan også bety at spesialundervisningen h*n fikk i grunnskolen fungerte😊

Anonymkode: 010e1...150

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...